Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Joel King

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Enig. Er han iøvrigt ikke den første australier i OB?
    Det var også en tanke jeg havde, jeg mente der var en før måske en målmand eller lign., men GOOGLE er ikke helt opdateret hvis det skulle være tilfældet

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Enig. Er han iøvrigt ikke den første australier i OB?
      Yes. 1. i OB. 18. i ligaen.

      Comment


        #18
        Klasse! Velkommen til! Rigtig vigtigt at der sker noget på den position. Så skal Skjelvik tage op kampen og steppe op eller tage plads på bænken
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Velkommen til Joel

          Comment


            #20
            Kontrakt til sommer 2025. Fra OB.dk: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/joel-king-skifter-til-ob/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Kontrakt til sommer 2025. Fra OB.dk: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/joel-king-skifter-til-ob/
              Gday Mate!

              Comment


                #22
                En god nyhed. Ser ud til både at være godt scoutet og handlet.

                Er vi virkelig begyndt at vande på vor egen side? (min signatur)
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Velkommen til! Welcome Joel King.

                  Det lyder unægteligt spændende. Nu skal både han - og Mihajlo ud og bevise, at ledelsen, der har givet os Koval, Kryger og Kirkeskov; Skogseid, Sturød og Sjelvik, godt kan ramme rigtigt i rekruttering. Mere end de har gjort de sidste 10 år.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Det virker som en god handel. Jeg bider mærke i, at vi nu har to meget angrebsivrige og bevægelige backs i NM (som lige skulle overbevise mig; han har set stærk ud sluttelugt) og den nye australier - i hvert fald ud fra hvordan han er beskrevet.

                    JS er simpelthen for sløv, og jeg tror - og håber - den nye australier går direkte ind. Brems må man kigge på at udleje.

                    Det ser godt ud. Vores 4-2-3-1 kræver ekstremt løbevillige backs, der skal dække et stort område. Særligt med så mange luksusspillere helt fremme.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Fuldstændig enig. Hvad siger Johnbonny, er vi færdige med at handle ?
                      Ifølge min kammerat, er der ikke mere konkret ind lige nu, hvad han ved af hvert fald. Min seneste kommentar om vi ikke var færdige var nem, men flere havde nævnt Joel King først fra sommeren grundet kontraktudløb,Jeg har en ide om AJA som de jo selv har sagt de vil af med, har fri i weekenden fordi han mødes med en klub og bliver sendt afsted. En har nævnt KL også er på vej væk. Det har jeg ikke kunne få bekræftet så det tror jeg næppe.
                      Frøkjær er væk. Næste transfervindue som seneste er jeg overbevist om. Mere har jeg ikke nu.
                      Jeg var ikke så brugbar denne gang desværre

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Velkommen til! Welcome Joel King.

                        Det lyder unægteligt spændende. Nu skal både han - og Mihajlo ud og bevise, at ledelsen, der har givet os Koval, Kryger og Kirkeskov; Skogseid, Sturød og Sjelvik, godt kan ramme rigtigt i rekruttering. Mere end de har gjort de sidste 10 år.

                        MvH ChrisOB
                        Og i samme årrække har selvsamme ledelse givet os Utaka, Traore, Ruud, Junior, Bechara, Bolaños, GIslason, Marcus P, Skulason, Leeuwin, Thrandarson.... Men sådan er der jo så meget....

                        Comment


                          #27
                          Nå, hvem komponerer en chant baseret på Stop den lille King-guru?

                          Comment


                            #28
                            Nogen der ved hvornår vi får ham at se?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Nå, hvem komponerer en chant baseret på Stop den lille King-guru?
                              Vi kunne jo også bruge Gnags' Mr. Swing King
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                                Og i samme årrække har selvsamme ledelse givet os Utaka, Traore, Ruud, Junior, Bechara, Bolaños, GIslason, Marcus P, Skulason, Leeuwin, Thrandarson.... Men sådan er der jo så meget....
                                Utaka, Ruud, junior, Bolanos, Beschara er vel mere end 10 år siden, men sådan er der jo så meget ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X