Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mihajlo Ivančević

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Denne gang SKAL der være indhold i en sportschefs talen en ny spiller op.

    Vi skal håbe på, at han kan bruges. Attitude er ikke nok. Sprog heller ikke.

    Men:
    Добродошли
    Når OB præsenterer spillere, så giver de indtryk af ,at det er et ekstraordinært godt stykke arbejde den pågældende sportsdirektør har lavet. Det tror jeg bare vi skal lære at ignorere, og så danne vores eget indtryk af de nye spillere som vi ikke kender.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

      Enig! Den video var godt nok kikset og lidt svær at se gennemskue.
      Hvor finder i den video?

      edit.. har set den
      Last edited by Magge; 27-01-2022, 20:31.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg syntes nu den er meget sjov lidt kikset på af et manuskript der skulle have en gennemlæsning. Men jeg grinte sgu lidt alligevel

        https://www.instagram.com/p/CZPhR73NA4A/
        Synes nu heller ikke den er så dum, men det er måske også bare glæden ved der endelig sker noget.
        Det kræver nok lige en analyse fra en der følger serbisk fodbold at have en mening om Mihajlo, men det er i hvert fald et vink med et vognstang. BW har indenfor de sidste par uger sagt at man kigger på akademiet først og derefter vurderer om vi skal på Transfermarkedet. Østrøm, Khemdee og Vestergaard er i helt givet vurderet at have for langt endnu til blot at være førstereserve. Vi må håbe at vi kan få lejet bare en enkelt af dem ud.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

          Eller ham og Tverskov til at starte med? Så bliver Østrøm reserve sammen med vestergaard eller Khemdee? AJA ryger nu her og så skal KL være glad for en nødløsning. Skulle det ikk også være en mulighed?
          Jo, det var det, jeg søgte at formulere.

          Serbisk hard-hitter - Tver som nuværende duo.

          Fysisk råstyrke og Tvers fine teknik.

          På sigt kunne jeg så fint se Østrøm træde ind for Tver.

          AJA skal videre og KL må være reserve efter Østrøm. JK og CV (hvis han kommer sig fra de forbandede skader) må lejes ud for at få erfaring.

          Hvis ikke den nye serber har niveau til at gå direkte ind, så giver transferen ikke mening. Og det er selvfølgelig en risiko med OB.
          Last edited by Jungledyret; 27-01-2022, 21:14.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jamen, interessant. En serbisk hard-hitter med lederegenskaber. Det kan man ofte bruge.

            Han lyder som Kasper Larsens afløser. Og så kan Østrøm erstatte Tverskov, hvis han vil søge nyt på sigt. Jeg håber, man bruger tid på at fortælle Østrøm om planen med ham (givet selvfølgelig at man planlægger en fremtid med ham som stopper, men det tror jeg nu, at man gør).
            Synes mere, han lyder som Ivan den Grusomme
            Det kan kun blive godt med sådan en i centerforsvaret.

            Comment


              #21
              Jeg syntes også den video er meget sjovt.

              Og fedt at man endelig begynder at gøre noget ud af det.

              Normalt er der jo slet ikke en video.

              Comment


                #22
                Og velkommen til klubben Mihajlo :)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jo, det var det, jeg søgte at formulere.

                  Serbisk hard-hitter - Tver som nuværende duo.

                  Fysisk råstyrke og Tvers fine teknik.

                  På sigt kunne jeg så fint se Østrøm træde ind for Tver.

                  AJA skal videre og KL må være reserve efter Østrøm. JK og CV (hvis han kommer sig fra de forbandede skader) må lejes ud for at få erfaring.

                  Hvis ikke den nye serber har niveau til at gå direkte ind, så giver transferen ikke mening. Og det er selvfølgelig en risiko med OB.
                  CV vil nok ikke være dumt med en lejeaftale, men det kommer jo lidt an på hvordan han kommer tilbage fra sin skade.

                  JK synes jeg godt at man kan beholde og give ham nogle indhop. Godt nok kun 1 træningskamp, men 1 halvleg med Fredericia, så han virkelig stærk ud efter min mening.

                  Går også ud fra at den nye serber er tiltænkt en start 11'er. 8 Gule kort på 20 kampe. Det lyder til at det er en der ikk er bange for at gå til den og det savner vi squ i forsvaret.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Der var ingen i akademiet, 1. holdet, Danmark, Skandinavien eller i EU der var gode nok så glæder mig til at se ham.

                    En halv mio. Euro på Transfermarkt. Anfører i starten af sæsonen, ingen landskampe eller erfaring udenfor Serbien .. holdet ligger nr. 8 ud af 16 med en målscore på 24-34 …
                    Tager de positive briller på og siger velkommen …
                    Og Peter Utaka kom fra den næst bedste række i Belgien.

                    Så lad os nu lade være med at vurdere en spiller ud fra hvordan den klub han spillede i ligger.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Der var ingen i akademiet, 1. holdet, Danmark, Skandinavien eller i EU der var gode nok så glæder mig til at se ham.

                      En halv mio. Euro på Transfermarkt. Anfører i starten af sæsonen, ingen landskampe eller erfaring udenfor Serbien .. holdet ligger nr. 8 ud af 16 med en målscore på 24-34 …
                      Tager de positive briller på og siger velkommen …
                      Jeg har skrevet det før, og jeg kommer til at skrive det igen: Man kan ikke bruge Transfermarkts værdisætninger af spillere til noget som helst. Overhovedet!

                      I "mindre" ligaer som den danske, serbiske, norske o.l. er deres værdisætninger fuldstændig som vinden blæser. Det ville give et mere retvisende billede at spørge den første og bedste bums på en bænk uden for Suboticas stadion om hvad han skulle koste...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Har hørt en serbisk kontakt bosiddende i Subotica om Mihajlo. Han mener, Mihajlo kan blive en stor gevinst for OB. I Serbien har Mihajlo bevist sig som en meget habil forsvarsspiller.
                        Der er selvfølgelig mange ting, der kan gøre, at OBs nye serber ikke bliver en succes. Men jeg tillader mig at være optimistisk.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
                          Har hørt en serbisk kontakt bosiddende i Subotica om Mihajlo. Han mener, Mihajlo kan blive en stor gevinst for OB. I Serbien har Mihajlo bevist sig som en meget habil forsvarsspiller.
                          Der er selvfølgelig mange ting, der kan gøre, at OBs nye serber ikke bliver en succes. Men jeg tillader mig at være optimistisk.
                          Det lyder ihverfald positivt

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
                            Har hørt en serbisk kontakt bosiddende i Subotica om Mihajlo. Han mener, Mihajlo kan blive en stor gevinst for OB. I Serbien har Mihajlo bevist sig som en meget habil forsvarsspiller.
                            Der er selvfølgelig mange ting, der kan gøre, at OBs nye serber ikke bliver en succes. Men jeg tillader mig at være optimistisk.
                            Lyder godt. Så må vi se om han er god på bolden og har lidt fart i fødderne.

                            Men hvis vi skriver med kongen kan man godt se hvor klubben vil hen. En masse unge med potentiale for videreudvikling og salg ind og ældre middelspillere ud.
                            På det punkt ser vi ud til at være godt igang.

                            Men hvordan får vi resultaterne med? Det mysterie mangler stadig at blive løst

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Lyder godt. Så må vi se om han er god på bolden og har lidt fart i fødderne.

                              Men hvis vi skriver med kongen kan man godt se hvor klubben vil hen. En masse unge med potentiale for videreudvikling og salg ind og ældre middelspillere ud.
                              På det punkt ser vi ud til at være godt igang.

                              Men hvordan får vi resultaterne med? Det mysterie mangler stadig at blive løst
                              Min kontakt i Serbien mener, Mihajlo besidder nogenlunde gennemsnitlig fart og teknik. Hvordan det skal vurderes i forhold til den danske liga, ved jeg ikke helt. Det er dog fysikken, der gør ham ekstra god, og så har han angiveligt et ret fint venstreben.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                                Min kontakt i Serbien mener, Mihajlo besidder nogenlunde gennemsnitlig fart og teknik. Hvordan det skal vurderes i forhold til den danske liga, ved jeg ikke helt. Det er dog fysikken, der gør ham ekstra god, og så har han angiveligt et ret fint venstreben.
                                Nej det er et godt spørgsmål. Umiddelbart ligner jo en liga med 2 suveræne tophold og 1 lige efter. Og så en masse middelmådige hold. Lidt lige som SL
                                Men håber selvfølgelig at de har scoutet ham godt og set ham i en masse kampe så man ved hvad man får

                                Comment

                                Working...
                                X