Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mihajlo Ivančević

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mihajlo Ivančević

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...4%8Devi%C4%87/

    #2
    Velkommen til.

    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Jamen, interessant. En serbisk hard-hitter med lederegenskaber. Det kan man ofte bruge.

      Han lyder som Kasper Larsens afløser. Og så kan Østrøm erstatte Tverskov, hvis han vil søge nyt på sigt. Jeg håber, man bruger tid på at fortælle Østrøm om planen med ham (givet selvfølgelig at man planlægger en fremtid med ham som stopper, men det tror jeg nu, at man gør).

      Comment


        #4
        Velkommen til

        Comment


          #5
          velkommen til.

          - og helt seriøst hvem står for kommunikationen i OB? Lad nu vær med at lave sådan en "præsentationsvideo"....sgu pinligt at se på

          Comment


            #6
            Der var ingen i akademiet, 1. holdet, Danmark, Skandinavien eller i EU der var gode nok så glæder mig til at se ham.

            En halv mio. Euro på Transfermarkt. Anfører i starten af sæsonen, ingen landskampe eller erfaring udenfor Serbien .. holdet ligger nr. 8 ud af 16 med en målscore på 24-34 …
            Tager de positive briller på og siger velkommen …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Velkommen til. Lyder fint med en hard-hitter som "sætter en stor ære i at forsvare sit mål" og "kontant i sin spillestil". Så indstilling skulle være på plads i hvert fald!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                velkommen til.

                - og helt seriøst hvem står for kommunikationen i OB? Lad nu vær med at lave sådan en "præsentationsvideo"....sgu pinligt at se på
                Enig! Den video var godt nok kikset og lidt svær at se gennemskue.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Der var ingen i akademiet, 1. holdet, Danmark, Skandinavien eller i EU der var gode nok så glæder mig til at se ham.

                  En halv mio. Euro på Transfermarkt. Anfører i starten af sæsonen, ingen landskampe eller erfaring udenfor Serbien .. holdet ligger nr. 8 ud af 16 med en målscore på 24-34 …
                  Tager de positive briller på og siger velkommen …
                  nej mon ikke khemdee og vestergaard skal videre - enten på leje eller salg. Og så siger man selvf farvel og tak til AJA senest til sommer

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    nej mon ikke khemdee og vestergaard skal videre - enten på leje eller salg. Og så siger man selvf farvel og tak til AJA senest til sommer
                    Khemdee og Vestergaard bliver minimum indtil sommer. Det er 99,9%

                    AJA prøver man at afskibe. Vi må se om det lykkedes

                    Comment


                      #11
                      Denne gang SKAL der være indhold i en sportschefs talen en ny spiller op.

                      Vi skal håbe på, at han kan bruges. Attitude er ikke nok. Sprog heller ikke.

                      Men:
                      Добродошли
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        Jeg syntes nu den er meget sjov lidt kikset på af et manuskript der skulle have en gennemlæsning. Men jeg grinte sgu lidt alligevel

                        https://www.instagram.com/p/CZPhR73NA4A/

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Jamen, interessant. En serbisk hard-hitter med lederegenskaber. Det kan man ofte bruge.

                          Han lyder som Kasper Larsens afløser. Og så kan Østrøm erstatte Tverskov, hvis han vil søge nyt på sigt. Jeg håber, man bruger tid på at fortælle Østrøm om planen med ham (givet selvfølgelig at man planlægger en fremtid med ham som stopper, men det tror jeg nu, at man gør).
                          Eller ham og Tverskov til at starte med? Så bliver Østrøm reserve sammen med vestergaard eller Khemdee? AJA ryger nu her og så skal KL være glad for en nødløsning. Skulle det ikk også være en mulighed?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                            Eller ham og Tverskov til at starte med? Så bliver Østrøm reserve sammen med vestergaard eller Khemdee? AJA ryger nu her og så skal KL være glad for en nødløsning. Skulle det ikk også være en mulighed?
                            Man kunne nok bare sagtens afskibbe både Aja og Kasper med alle de unge centerbacks i støbeskeen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Man kunne nok bare sagtens afskibbe både Aja og Kasper med alle de unge centerbacks i støbeskeen
                              Ja det kunne man sådan set godt.

                              Comment

                              Working...
                              X