Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mihajlo Ivančević
Collapse
X
-
Jamen, interessant. En serbisk hard-hitter med lederegenskaber. Det kan man ofte bruge.
Han lyder som Kasper Larsens afløser. Og så kan Østrøm erstatte Tverskov, hvis han vil søge nyt på sigt. Jeg håber, man bruger tid på at fortælle Østrøm om planen med ham (givet selvfølgelig at man planlægger en fremtid med ham som stopper, men det tror jeg nu, at man gør).
- Likes 2
Comment
-
Der var ingen i akademiet, 1. holdet, Danmark, Skandinavien eller i EU der var gode nok så glæder mig til at se ham.
En halv mio. Euro på Transfermarkt. Anfører i starten af sæsonen, ingen landskampe eller erfaring udenfor Serbien .. holdet ligger nr. 8 ud af 16 med en målscore på 24-34 …
Tager de positive briller på og siger velkommen …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Velkommen til. Lyder fint med en hard-hitter som "sætter en stor ære i at forsvare sit mål" og "kontant i sin spillestil". Så indstilling skulle være på plads i hvert fald!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDer var ingen i akademiet, 1. holdet, Danmark, Skandinavien eller i EU der var gode nok så glæder mig til at se ham.
En halv mio. Euro på Transfermarkt. Anfører i starten af sæsonen, ingen landskampe eller erfaring udenfor Serbien .. holdet ligger nr. 8 ud af 16 med en målscore på 24-34 …
Tager de positive briller på og siger velkommen …
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej mon ikke khemdee og vestergaard skal videre - enten på leje eller salg. Og så siger man selvf farvel og tak til AJA senest til sommer
AJA prøver man at afskibe. Vi må se om det lykkedes
Comment
-
Jeg syntes nu den er meget sjov lidt kikset på af et manuskript der skulle have en gennemlæsning. Men jeg grinte sgu lidt alligevel
https://www.instagram.com/p/CZPhR73NA4A/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJamen, interessant. En serbisk hard-hitter med lederegenskaber. Det kan man ofte bruge.
Han lyder som Kasper Larsens afløser. Og så kan Østrøm erstatte Tverskov, hvis han vil søge nyt på sigt. Jeg håber, man bruger tid på at fortælle Østrøm om planen med ham (givet selvfølgelig at man planlægger en fremtid med ham som stopper, men det tror jeg nu, at man gør).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Eller ham og Tverskov til at starte med? Så bliver Østrøm reserve sammen med vestergaard eller Khemdee? AJA ryger nu her og så skal KL være glad for en nødløsning. Skulle det ikk også være en mulighed?
- Likes 1
Comment
Comment