Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

    Det sjove er så, at få minutter senere bliver denne lagt op:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-fornemmelse/

    En fuldstændig indentisk artikel, hvor kun kommentaren om Okosun er ændret til, at nu synes han bare, det går godt for tiden.
    Mon det er BW, der har klaget over omtalen af vores spillere, og pointeret overfor bold.dk, at der skal være en ordentlig tone, hvis de vil have flere interviews?
    Det ville undre mig meget, hvis BW (eller andre sportschefer/kommunikationsfolk) kommenterede eller prøvede at få ændret udtalelser fra spillere fra andre klubber. Det er ikke kutyme. Jeg tror det er langt mere sandsynligt, at det er Silkeborg/Tengstedt der har bedt om at få den ændret.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

    Det sjove er så, at få minutter senere bliver denne lagt op:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-fornemmelse/

    En fuldstændig indentisk artikel, hvor kun kommentaren om Okosun er ændret til, at nu synes han bare, det går godt for tiden.
    Mon det er BW, der har klaget over omtalen af vores spillere, og pointeret overfor bold.dk, at der skal være en ordentlig tone, hvis de vil have flere interviews?
    Nok ikke BW. Men nogen har ihverfald. Kan også bare være forfatterens chef

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Det sjove er så, at få minutter senere bliver denne lagt op:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-fornemmelse/

    En fuldstændig indentisk artikel, hvor kun kommentaren om Okosun er ændret til, at nu synes han bare, det går godt for tiden.
    Mon det er BW, der har klaget over omtalen af vores spillere, og pointeret overfor bold.dk, at der skal være en ordentlig tone, hvis de vil have flere interviews?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...til-poelsevogn

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    20 gode minutter er bare ikke nok. Og i de gode minutter var vi en gang mere "bare ikke skarp nok".
    Kløve Skjelvik og Sabbi var vores dårligste. Kløve med mange boldtab,. Skjelvik som lurer rund på banen, man skulle måske forklare han at der er en ære at være den stribede trøje - også i en forberedningskamp. Og Sabbi? Tekniske fejl, forkerte beslutninger, det var decideret ringe. Forsvarede ham mest fordi troede han vil blive rigtig god for os men tvivler mere og mere.
    Tverskov og Østrøm klarede det fint. Ellers hæfter mig på at midtbanen og hele holdet får et andet udtryk med Aron (og Jebali) tilbage. Synes i hensigt af vores spil og udtryk på banen er vi især afhængigt af Aron. Han er den som har energien at binde der hele lidt mere tilsammen. Uden ham....
    Meget enig. Aron manglede helt vildt.
    Men vil da gerne lige benytte lejligheden til at stor rose Tarik som jeg syntes var bedste spiller da man laver skiftet. Han var over hele banen, lavede vildt mange pres, drev bolden og prøvede gang på gang at få sine holdkammerater til at yde 5% mere.
    Hvis han fortsætter sådan og kan holde sig skadesfri er jeg overbevist om han får en ny kontrakt i løbet af foråret.

    Elias Hansborg viste også et super godt niveau teknisk. Virkelig imponeret af den knægt. Håber han kommer med til Belek

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    20 gode minutter er bare ikke nok. Og i de gode minutter var vi en gang mere "bare ikke skarp nok".
    Kløve Skjelvik og Sabbi var vores dårligste. Kløve med mange boldtab,. Skjelvik som lurer rund på banen, man skulle måske forklare han at der er en ære at være den stribede trøje - også i en forberedningskamp. Og Sabbi? Tekniske fejl, forkerte beslutninger, det var decideret ringe. Forsvarede ham mest fordi troede han vil blive rigtig god for os men tvivler mere og mere.
    Tverskov og Østrøm klarede det fint. Ellers hæfter mig på at midtbanen og hele holdet får et andet udtryk med Aron (og Jebali) tilbage. Synes i hensigt af vores spil og udtryk på banen er vi især afhængigt af Aron. Han er den som har energien at binde der hele lidt mere tilsammen. Uden ham....
    Sabbi har rammen i kraft en fantastisk fysik, men han får intet ud af det, og træffer næsten altid den forkerte beslutning. Kan han skydes af, fx til Asien, så go for it. Det bliver næppe bedre, han er trods alt ikke 19 år mere.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Indtryk fra kampen? Jeg kunne ikke selv se den.
    20 gode minutter er bare ikke nok. Og i de gode minutter var vi en gang mere "bare ikke skarp nok".
    Kløve Skjelvik og Sabbi var vores dårligste. Kløve med mange boldtab,. Skjelvik som lurer rund på banen, man skulle måske forklare han at der er en ære at være den stribede trøje - også i en forberedningskamp. Og Sabbi? Tekniske fejl, forkerte beslutninger, det var decideret ringe. Forsvarede ham mest fordi troede han vil blive rigtig god for os men tvivler mere og mere.
    Tverskov og Østrøm klarede det fint. Ellers hæfter mig på at midtbanen og hele holdet får et andet udtryk med Aron (og Jebali) tilbage. Synes i hensigt af vores spil og udtryk på banen er vi især afhængigt af Aron. Han er den som har energien at binde der hele lidt mere tilsammen. Uden ham....

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja hans tekniske spil er helt i bunden af OBs trup. Vi må håbe han udvikler sig på det område. For han har nogle kvaliteter i det fysiske
    Ja han er et ordentligt brød og han er bevidst om sin styrke og opsøger sine dueller. Det er en kvalitet for en spiller af hans størrelse. Til gengæld er det på grænsen til næsten nødvendigt målt på den halveg jeg har set i dag at han får noget ekstratræning på bolden. Jeg tror ikke jeg har set dårligere teknik fra en spiller på superligaholdet siden dengang vi havde lidt flere af de her agentpleje-spillere. Nu blæste det nok også af helvede til, hvilket gjorde bolden lidt vanskelig at styre, men der var godt nok nogen sekvenser, hvor det var ret rystende han ikke gjorde det bedre på bolden.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Ooh, can of worms right there; den åbner jeg ikke op. ;-)

    MvH ChrisOB
    Det er så helt i orden :)

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Indtryk fra kampen? Jeg kunne ikke selv se den.
    De samme børnesygdomme, der kommer af at ha et hold fyldt op med ustabilitet og svingende kvalitet i 1. halvleg. En modstander der har bedre styr på spilkoncept og på underlag uden at være særligt fantastisk; et kvarter i starten af 2. halvleg, hvor vi vadede i målchancer, ramte overlæggeren, men fik ikke scoret, hvorefter andenkæden med endnu mere middelmådighed i form af Okosun og AJA, suppleret med en masse unge spillere, der på en underlig måde var hinandens modsætninger: Den ene havde voldsom fysik, ingen eller tvivlsom teknik; den anden ingen voldsom fysik eller størrelse, men masser af teknik. Alt i alt en præstation på det samme gamle ujævne niveau, som kendetegner både en opstart og vores hold generelt.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ja, men det senarie tror jeg endnu mindre på end mit ;)

    Jesper Hansen kan jo ikke være ansat i alle andre klubber på en gang, desværre.
    Ooh, can of worms right there; den åbner jeg ikke op. ;-)

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Indtryk fra kampen? Jeg kunne ikke selv se den.
    Som tidligere nævnt fandt jeg bandereklamerne mere interessante !

    Kunne godt tænke mig, at man i nogle træningskampe vendte startopstillingen om, hvis modstanderen mere eller mindre stiller i stærkeste opstilling.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Indtryk fra kampen? Jeg kunne ikke selv se den.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Økonomien sikret???? Han får maksimalt 35k om måneden. Minimumslønnen for en fuldtidskontrakt er i øvrigt 25k

    3. Jørgen Skjelvik 180.000 kr.


    Det startede som en lejeaftale. Nu er forholdet blevet permanent. Den norske landsholdsspiller lukker et vigtigt hul i venstre forsvarsside for fynboerne.
    3. højeste løn i truppen.

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Økonomien sikret???? Han får maksimalt 35k om måneden. Minimumslønnen for en fuldtidskontrakt er i øvrigt 25k
    Skjelvik?? Aaarh mon dog...

    Leave a comment:

Working...
X