Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Alternativt så fylder alle de andre klubber deres hold op med alskens Kløve'r, Alexander Juel'ere, og en hel hær af norsk middelmådighed, så forskellene udlignes og alle svinger op og ned i niveau med brændte chancer og en hel buttload af elementære forsvars og opdækningsfejl til følge. ;-)

    MvH ChrisOB
    Ja, men det senarie tror jeg endnu mindre på end mit ;)

    Jesper Hansen kan jo ikke være ansat i alle andre klubber på en gang, desværre.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    måske jeg frygter mere, at niveauet faldt da kontrakten var på plads og økonomien sikret.
    Økonomien sikret???? Han får maksimalt 35k om måneden. Minimumslønnen for en fuldtidskontrakt er i øvrigt 25k

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Han ser godt nok ringe ud.
    Jeg forstod heller ikke noget af at han fik 3 år. Men hvis man bare er billig nok. Han har laaaaangt igen.

    Men tjek lige det tekniske niveau på Elias Hansborg. Fuck han er god den klejne knægt

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja hans tekniske spil er helt i bunden af OBs trup. Vi må håbe han udvikler sig på det område. For han har nogle kvaliteter i det fysiske
    Han ser godt nok ringe ud.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

    Han var meget bedre, jeg tror simpelthen han mangler at blive presset for at miste sin plads.
    At det så ikke er en undskyldning for, at falde så meget i niveau, det er en anden snak.
    måske jeg frygter mere, at niveauet faldt da kontrakten var på plads og økonomien sikret.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Så satser jeg på at alle de andre hold i Superligaen bliver udelukket :)

    Så har vi en chance for at undgå nedrykning :)
    Alternativt så fylder alle de andre klubber deres hold op med alskens Kløve'r, Alexander Juel'ere, og en hel hær af norsk middelmådighed, så forskellene udlignes og alle svinger op og ned i niveau med brændte chancer og en hel buttload af elementære forsvars og opdækningsfejl til følge. ;-)

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Ham Kjerrumgaard er godt nok ihærdig, men der er noget at arbejde med teknisk

    Ellers har det set fint ud det jeg har set her i 2. halveg. Det er et mirakel at vi ikke har scoret
    Ja hans tekniske spil er helt i bunden af OBs trup. Vi må håbe han udvikler sig på det område. For han har nogle kvaliteter i det fysiske

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Njah, kun hvis alle de andre udgår. ;-)

    MvH ChrisOB
    Så satser jeg på at alle de andre hold i Superligaen bliver udelukket :)

    Så har vi en chance for at undgå nedrykning :)

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Ham Kjerrumgaard er godt nok ihærdig, men der er noget at arbejde med teknisk

    Ellers har det set fint ud det jeg har set her i 2. halveg. Det er et mirakel at vi ikke har scoret

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Jammerligt forsvarsspil og målmandsspil

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    2-0

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Var der virkelig offside der?

    SIFs forsvarslinje er meget høj, burde man ikke forsøge med en bold i dybden?

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så du tror ikke man kan vinde Le Mans i en Berlingo?
    Njah, kun hvis alle de andre udgår. ;-)

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Her: Følgende er sakset for 10 minutter siden fra Tipsbladets "Transfer Live":: "Fynboerne har haft et stille år på transferfronten - der er ganske enkelt ikke sket meget. I sommer hentede man Nicholas Mickelson til højre back, og nu er man angiveligt tæt på en ny venstre back."
    Jeg kan altså ikke se Joel King's navn nogen steder i det citerede?

    Der står bare en venstre back, ikke noget navn.

    Edit: Men ved hvad du mener :)

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

    Han var meget bedre, jeg tror simpelthen han mangler at blive presset for at miste sin plads.
    At det så ikke er en undskyldning for, at falde så meget i niveau, det er en anden snak.
    Ja, helt enig med dig der.
    For så var der mange der burde falde i niveau, men syntes jeg ikke der er.

    Der er en del der bare ikke er gode nok til top 6, men det er en helt anden side af sagen.

    Leave a comment:

Working...
X