Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Jepper I know :)
    Og det håber jeg virkelig sker.

    For syntes han var bedre da OL var i klubben og han kunne presse ham.
    Han var meget bedre, jeg tror simpelthen han mangler at blive presset for at miste sin plads.
    At det så ikke er en undskyldning for, at falde så meget i niveau, det er en anden snak.

    Comment


      #47
      Dér var så lige et kvarters chanceorgie. Ærgerligt vi ikke fik scoret.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

        Hvor står Joel King´s navn i denne tråd?
        Tror du tænker, at du måske er rygtetråden, så tag det roligt, kammerat.
        Her: Følgende er sakset for 10 minutter siden fra Tipsbladets "Transfer Live":: "Fynboerne har haft et stille år på transferfronten - der er ganske enkelt ikke sket meget. I sommer hentede man Nicholas Mickelson til højre back, og nu er man angiveligt tæt på en ny venstre back."

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

          Han var meget bedre, jeg tror simpelthen han mangler at blive presset for at miste sin plads.
          At det så ikke er en undskyldning for, at falde så meget i niveau, det er en anden snak.
          Ja, helt enig med dig der.
          For så var der mange der burde falde i niveau, men syntes jeg ikke der er.

          Der er en del der bare ikke er gode nok til top 6, men det er en helt anden side af sagen.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Her: Følgende er sakset for 10 minutter siden fra Tipsbladets "Transfer Live":: "Fynboerne har haft et stille år på transferfronten - der er ganske enkelt ikke sket meget. I sommer hentede man Nicholas Mickelson til højre back, og nu er man angiveligt tæt på en ny venstre back."
            Jeg kan altså ikke se Joel King's navn nogen steder i det citerede?

            Der står bare en venstre back, ikke noget navn.

            Edit: Men ved hvad du mener :)

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Så du tror ikke man kan vinde Le Mans i en Berlingo?
              Njah, kun hvis alle de andre udgår. ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #52
                Var der virkelig offside der?

                SIFs forsvarslinje er meget høj, burde man ikke forsøge med en bold i dybden?

                Comment


                  #53
                  2-0

                  Comment


                    #54
                    Jammerligt forsvarsspil og målmandsspil

                    Comment


                      #55
                      Ham Kjerrumgaard er godt nok ihærdig, men der er noget at arbejde med teknisk

                      Ellers har det set fint ud det jeg har set her i 2. halveg. Det er et mirakel at vi ikke har scoret

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Njah, kun hvis alle de andre udgår. ;-)

                        MvH ChrisOB
                        Så satser jeg på at alle de andre hold i Superligaen bliver udelukket :)

                        Så har vi en chance for at undgå nedrykning :)

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Ham Kjerrumgaard er godt nok ihærdig, men der er noget at arbejde med teknisk

                          Ellers har det set fint ud det jeg har set her i 2. halveg. Det er et mirakel at vi ikke har scoret
                          Ja hans tekniske spil er helt i bunden af OBs trup. Vi må håbe han udvikler sig på det område. For han har nogle kvaliteter i det fysiske

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Så satser jeg på at alle de andre hold i Superligaen bliver udelukket :)

                            Så har vi en chance for at undgå nedrykning :)
                            Alternativt så fylder alle de andre klubber deres hold op med alskens Kløve'r, Alexander Juel'ere, og en hel hær af norsk middelmådighed, så forskellene udlignes og alle svinger op og ned i niveau med brændte chancer og en hel buttload af elementære forsvars og opdækningsfejl til følge. ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                              Han var meget bedre, jeg tror simpelthen han mangler at blive presset for at miste sin plads.
                              At det så ikke er en undskyldning for, at falde så meget i niveau, det er en anden snak.
                              måske jeg frygter mere, at niveauet faldt da kontrakten var på plads og økonomien sikret.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja hans tekniske spil er helt i bunden af OBs trup. Vi må håbe han udvikler sig på det område. For han har nogle kvaliteter i det fysiske
                                Han ser godt nok ringe ud.

                                Comment

                                Working...
                                X