Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg sidder og bliver helt hidsig over Skjelviks defensive indsats. Der mangler vilje og evner
    Fuldstændig enig!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Og så længe han intet skaber offensivt må man bare erkende at han er blevet en hem(me)sko for holdet
      Jeg tror det vil være godt at der kom noget konkurrence på den back plads.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Og så længe han intet skaber offensivt må man bare erkende at han er blevet en hem(me)sko for holdet
        Følgende er sakset for 10 minutter siden fra Tipsbladets "Transfer Live":: "Fynboerne har haft et stille år på transferfronten - der er ganske enkelt ikke sket meget. I sommer hentede man Nicholas Mickelson til højre back, og nu er man angiveligt tæt på en ny venstre back."

        Jeg krydser fingre.

        Comment


          #34
          Det provokerer mig stadig at blive ved med at skulle se en spiller som Skjelvik på mit hold og så høre ledelsen snakke om ambitioner om top 6. Man vinder ikke et løb med andenrangs materiel.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Jeg tror det vil være godt at der kom noget konkurrence på den back plads.
            Det skulle sandsynligt være Joel King, der skulle give ham den konkurrence.

            Comment


              #36
              Burde have stået 1-1 nu. Vi er meget bedre med

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                Det skulle sandsynligt være Joel King, der skulle give ham den konkurrence.
                Ja, hvem ellers - det er jo ham vi drøfter i denne tråd….!!!

                Comment


                  #38
                  Brems burde få mere spilletid. Han kan da umuligt være så meget dårligere end Jørgen. Men det er nok godt der kommer en ny back.

                  Comment


                    #39
                    Jeg skal da love for at vi er som forvandlet. Vi spiller super godt. Men kan ikke score på 4-5 kæmpe chancer

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                      Fuldstændig enig!
                      Ved godt det er mærkeligt at sige, men føler ikke han virkelig brænder for at spille fodbold / vinde.... mere som en vellønnet hobby.

                      Comment


                        #41
                        Langt bedre i anden halvleg so far. Vores genpres er faktisk ret fornuftigt. Og vi har vel haft 3-4 store chancer efterhånden.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                          Det skulle sandsynligt være Joel King, der skulle give ham den konkurrence.
                          Jepper I know :)
                          Og det håber jeg virkelig sker.

                          For syntes han var bedre da OL var i klubben og han kunne presse ham.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Ja, hvem ellers - det er jo ham vi drøfter i denne tråd….!!!
                            Hvor står Joel King´s navn i denne tråd?
                            Tror du tænker, at du måske er rygtetråden, så tag det roligt, kammerat.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det provokerer mig stadig at blive ved med at skulle se en spiller som Skjelvik på mit hold og så høre ledelsen snakke om ambitioner om top 6. Man vinder ikke et løb med andenrangs materiel.

                              MvH ChrisOB
                              Så du tror ikke man kan vinde Le Mans i en Berlingo?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                OB skifter næsten hele holdet. Så er det momentum nok væk

                                Comment

                                Working...
                                X