Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny assistent Søren Krogh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny assistent Søren Krogh

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soeren...ttraener-i-ob/

    #2
    Jeg er umiddelbart godt tilfreds. Dejligt det er på plads

    Så kan de bruge de sidste 14 dage på transfermarkedet

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg er umiddelbart godt tilfreds. Dejligt det er på plads

      Så kan de bruge de sidste 14 dage på transfermarkedet
      Der skulle i hvert fald være en chance for at han svinger fint med Peter Feher. Derudover har han været tilknyttet to klubber, for hvem ungdomsarbejdet fylder rigtig meget, så forhåbentlig har han lidt redskaber til at få spillere fra akademiet til superligaen. Som type kender jeg ham også som et relativt roligt gemyt der fremstår velovervejet og intelligent, hvilket stemmer meget godt overens med min opfattelse af HH han jo kommer til at erstatte.

      Comment


        #4
        Velkommen til!
        Lyder virkelig godt! Og OB lykkes åbenbart fint med at overbevise fagfolk om projektet og at tiltrække de til klubben.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Der skulle i hvert fald være en chance for at han svinger fint med Peter Feher. Derudover har han været tilknyttet to klubber, for hvem ungdomsarbejdet fylder rigtig meget, så forhåbentlig har han lidt redskaber til at få spillere fra akademiet til superligaen. Som type kender jeg ham også som et relativt roligt gemyt der fremstår velovervejet og intelligent, hvilket stemmer meget godt overens med min opfattelse af HH han jo kommer til at erstatte.
          De værktøjer har vi allerede. Det har vel heller ikke meget med assistenttrænere at gøre.
          Jeg tror, han vil passe fint ind. så jeg bevarer optimismen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Velkommen til!
            Lyder virkelig godt! Og OB lykkes åbenbart fint med at overbevise fagfolk om projektet og at tiltrække de til klubben.
            Ja vi har haft Poul Hansen , Jesper Hansen , Kent Nielsen og Jakob Michelsen ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Fint CV - passer ind som profil.

              Svært at sige så meget andet. Velkommen til!

              Comment


                #8
                Det er jeg godt tilfreds med. Dejligt, at det ikke er en fra egne rækker, selvom der sikkert er flere dygtige emner, men for ikke at blive alt for indavlede, er det godt med noget nyt udefra. MK har altid virket og fremtonet som en dygtig og velanset person. Glæder mig.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Det er jeg godt tilfreds med. Dejligt, at det ikke er en fra egne rækker, selvom der sikkert er flere dygtige emner, men for ikke at blive alt for indavlede, er det godt med noget nyt udefra. MK har altid virket og fremtonet som en dygtig og velanset person. Glæder mig.
                  Mogens Krogh???

                  Comment


                    #10
                    Undrer mig godt nok, at vi henter to FC Nordsjælland-skolede trænere som støtte til Alm. Det gav fin mening at hente dem til AaB, det er langt henad vejen deres DNA, det der har givet dem deres mesterskaber, men er det OBs DNA at spille som FC Nordsjælland? Fair nok at have én træner deroppe fra som kan tage nogle af deres gode ideer med, men 2 assistenttrænere som er indoktrineret i deres specielle måde at gøre tingene på? Jeg troede det var det man ville væk fra, da man fyrede Kent og Bredal og gik Michelsen-vejen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Undrer mig godt nok, at vi henter to FC Nordsjælland-skolede trænere som støtte til Alm. Det gav fin mening at hente dem til AaB, det er langt henad vejen deres DNA, det der har givet dem deres mesterskaber, men er det OBs DNA at spille som FC Nordsjælland? Fair nok at have én træner deroppe fra som kan tage nogle af deres gode ideer med, men 2 assistenttrænere som er indoktrineret i deres specielle måde at gøre tingene på? Jeg troede det var det man ville væk fra, da man fyrede Kent og Bredal og gik Michelsen-vejen.
                      Det hænger vel godt i tråd både med strategien og BWs udtalelser omkring større fokus på talenterne?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Mogens Krogh???
                        Det kunne det have været, men for travlt og for tykke fingre. Sorry, men jeg er stadig tilfreds, selvom Søren kunne læses/opfattes som Mogens. Velkommen til OB, SØREN KROGH

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Det hænger vel godt i tråd både med strategien og BWs udtalelser omkring større fokus på talenterne?
                          Enig på talentdelen, men strategien er et spørgsmålstegn for mig i den her sammenhæng. Det eneste vi har fået på spillestilen er, at man gerne vil være fremadrettet og målsøgende, hvilket vel er alle klubber i verdens strategi, så det er betydningsløst, og så er der givet plads til, at Alm selvfølgelig kan sætte sit præg. Så er det bare jeg undrer mig, om det så betyder at vi er på vej i en mere boldbesidende retning med stor fokus på short passing og teknisk funderede spillere, som jo er det stof FC Nordsjælland må siges at være gjort af. Hvis jeg ikke husker meget galt, så var det netop det som der for alt i verden skulle være mindre af, da vi skulle skifte trænere for 3½ år siden.

                          Jeg får bare en underlig følelse af, at historien er ved at gå i ring.

                          Comment


                            #14
                            Vi har snakket med vores nye assistenttræner Søren Krogh.

                            Video: Interview med Søren Krogh - OBstruktion

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi har snakket med vores nye assistenttræner Søren Krogh.

                              Video: Interview med Søren Krogh - OBstruktion
                              Lyder som en god og seriøs fyr. Håber han lykkedes med det sammen med de andre dernede

                              Comment

                              Working...
                              X