Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny assistent Søren Krogh
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er umiddelbart godt tilfreds. Dejligt det er på plads
Så kan de bruge de sidste 14 dage på transfermarkedet
- Likes 3
Comment
-
Velkommen til!
Lyder virkelig godt! Og OB lykkes åbenbart fint med at overbevise fagfolk om projektet og at tiltrække de til klubben."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Der skulle i hvert fald være en chance for at han svinger fint med Peter Feher. Derudover har han været tilknyttet to klubber, for hvem ungdomsarbejdet fylder rigtig meget, så forhåbentlig har han lidt redskaber til at få spillere fra akademiet til superligaen. Som type kender jeg ham også som et relativt roligt gemyt der fremstår velovervejet og intelligent, hvilket stemmer meget godt overens med min opfattelse af HH han jo kommer til at erstatte.
Jeg tror, han vil passe fint ind. så jeg bevarer optimismen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Det er jeg godt tilfreds med. Dejligt, at det ikke er en fra egne rækker, selvom der sikkert er flere dygtige emner, men for ikke at blive alt for indavlede, er det godt med noget nyt udefra. MK har altid virket og fremtonet som en dygtig og velanset person. Glæder mig.
- Likes 3
Comment
-
Undrer mig godt nok, at vi henter to FC Nordsjælland-skolede trænere som støtte til Alm. Det gav fin mening at hente dem til AaB, det er langt henad vejen deres DNA, det der har givet dem deres mesterskaber, men er det OBs DNA at spille som FC Nordsjælland? Fair nok at have én træner deroppe fra som kan tage nogle af deres gode ideer med, men 2 assistenttrænere som er indoktrineret i deres specielle måde at gøre tingene på? Jeg troede det var det man ville væk fra, da man fyrede Kent og Bredal og gik Michelsen-vejen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægUndrer mig godt nok, at vi henter to FC Nordsjælland-skolede trænere som støtte til Alm. Det gav fin mening at hente dem til AaB, det er langt henad vejen deres DNA, det der har givet dem deres mesterskaber, men er det OBs DNA at spille som FC Nordsjælland? Fair nok at have én træner deroppe fra som kan tage nogle af deres gode ideer med, men 2 assistenttrænere som er indoktrineret i deres specielle måde at gøre tingene på? Jeg troede det var det man ville væk fra, da man fyrede Kent og Bredal og gik Michelsen-vejen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det hænger vel godt i tråd både med strategien og BWs udtalelser omkring større fokus på talenterne?
Jeg får bare en underlig følelse af, at historien er ved at gå i ring.
Comment
-
Vi har snakket med vores nye assistenttræner Søren Krogh.
Video: Interview med Søren Krogh - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har snakket med vores nye assistenttræner Søren Krogh.
Video: Interview med Søren Krogh - OBstruktion
Comment
Comment