Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ffs … hvad er skadessituationen?? Generelt ..
    Virker som om at vi på midten må undvære: Tarik, JJT, Aron, Frøkjær og formentlig Kløve. Det efterlader os med Okosun, Jebali (?) og Tverskov (?).

    Det er sgu skidt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Virker som om at vi på midten må undvære: Tarik, JJT, Aron, Frøkjær og formentlig Kløve. Det efterlader os med Okosun, Jebali (?) og Tverskov (?).

      Det er sgu skidt.
      der er også Østrøm og KL som hardhitter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Bernat
        Nicho. Ivan. Tverskov. King.
        Østrøm. Tarik.
        Sabbi. Jebali. Breum.
        Max.

        Mange unge men jeg tror ikke at hverken Okusun eller Kløve kan gøre det bedre centralt eller man vil få et bedre resultat med dem … og vil foretrække AJA frem for Kasper længere fremme .. så hellere spille de 5 bagerste sammen og så med Alms udtryk må de unge tage chancen når de får den .. og få noget spilletid ..

        Men det viser hvor eklatant dårligt transfervinduet var .. man stod til at miste JJT og man vidste at Aron skulle opereres .. intet til den defensive-/ midt-midt .. uagtet om man ville have en 6’er eller 8’er ..
        ja det er satme håbløst
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Virker som om at vi på midten må undvære: Tarik, JJT, Aron, Frøkjær og formentlig Kløve. Det efterlader os med Okosun, Jebali (?) og Tverskov (?).

          Det er sgu skidt.
          Det er kun på midten .. 5 ud af 28 .. hvor mange ellers?

          Ryan, Vestergaard, Hyllegaard ..

          Har Khemdee, Larsen og Kadrii ikke også været ramt i opstarten?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Det er kun på midten .. 5 ud af 28 .. hvor mange ellers?

            Ryan, Vestergaard, Hyllegaard ..

            Har Khemdee, Larsen og Kadrii ikke også været ramt i opstarten?
            Khemdee var syg i december men har ikke været ramt i opstarten, så vidt jeg ved. KL har været på skånekost, men virker til at være i bedring. Kadrii fik noget i første træningskamp, men spillede den sidste.

            Comment


              Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om træningslejren, ny holdkammerat, midtbanen, Søren Krogh og hvordan vi står rustet til på søndag.

              Tverskov: Vi er klar, og står et godt sted - OBstruktion

              Comment


                Jens Jakob Thomasen kom ikke i kamp på træningslejren i Tyrkiet, men han melder sig helt klar til kampen mod FCK på søndag.

                Thomasen havde en træningslejr på 'Damage control': Klar til kampen mod FCK - OBstruktion

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Jens Jakob Thomasen kom ikke i kamp på træningslejren i Tyrkiet, men han melder sig helt klar til kampen mod FCK på søndag.

                  Thomasen havde en træningslejr på 'Damage control': Klar til kampen mod FCK - OBstruktion
                  Vigtigt
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Jens Jakob Thomasen kom ikke i kamp på træningslejren i Tyrkiet, men han melder sig helt klar til kampen mod FCK på søndag.

                    Thomasen havde en træningslejr på 'Damage control': Klar til kampen mod FCK - OBstruktion
                    "I efteråret spillede Thomasen størstedelen af kampene på OB’s midtbane med Aron Thrandarson. Islændingen sidder dog ude med en skade, og da Thomasen ikke har spillet kampene i Tyrkiet, har han ikke kunne prøve at spille med andre. Det regner han dog ikke med, får nogen betydning.

                    – Nej, det tror jeg ikke. Det er jeg ikke så nervøs for. Aron er selvfølgelig ude med sin skade, men jeg har spillet sammen med Ayo masser af gange til træning, så jeg kender Ayo ud og ind, og det samme gør han også. Det vil jeg slet ikke være i tvivl om.

                    – Jeppe kender jeg også, og har spillet sammen med ham nærmest i alle de år, jeg har været her. Så vi kender hinanden som typer, og hvad ens styrker og svagheder er."

                    Lyder vel som vi holder fast i systemet og at JJ forventer at det bliver enten Okosun eller Tverskov som makker på midtbanen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      "I efteråret spillede Thomasen størstedelen af kampene på OB’s midtbane med Aron Thrandarson. Islændingen sidder dog ude med en skade, og da Thomasen ikke har spillet kampene i Tyrkiet, har han ikke kunne prøve at spille med andre. Det regner han dog ikke med, får nogen betydning.

                      – Nej, det tror jeg ikke. Det er jeg ikke så nervøs for. Aron er selvfølgelig ude med sin skade, men jeg har spillet sammen med Ayo masser af gange til træning, så jeg kender Ayo ud og ind, og det samme gør han også. Det vil jeg slet ikke være i tvivl om.

                      – Jeppe kender jeg også, og har spillet sammen med ham nærmest i alle de år, jeg har været her. Så vi kender hinanden som typer, og hvad ens styrker og svagheder er."

                      Lyder vel som vi holder fast i systemet og at JJ forventer at det bliver enten Okosun eller Tverskov som makker på midtbanen.
                      Så kører vi forhåbentligt med Tverskov. Så kan Ayo komme ind senere i kampen hvis vi skal forsvare/satse på dødbolde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Jens Jakob Thomasen kom ikke i kamp på træningslejren i Tyrkiet, men han melder sig helt klar til kampen mod FCK på søndag.

                        Thomasen havde en træningslejr på 'Damage control': Klar til kampen mod FCK - OBstruktion
                        Dejligt at høre. Så bliver det helt sikkert med Okosun som makker

                        Comment


                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ingsbanen-i-ob
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            godt at høre...lyder som om han er lavet af noget islansk stål....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment

                            Working...
                            X