Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB RFC Pokal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Schrøder
    Hvordan er det nu? Hvis vi går i finalen mod FCM, og FCM bliver mestre, er vi så sikre på en EU-plads?
    Hvis vi går i finalen med FCM så lad os bare vinde, så har vi helt sikker et Europaeventyr. :-)
    Last edited by andlox; 12-12-2021, 22:47.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg

      har en du kan få
      Så ikke din besked. Sorry. Vi sneg os på RMN alligevel

      Comment


        Rigtig flot afsked til Høghen. Måske ikke verdens bedste kamp, men vi er videre og det er det eneste som tæller. Og i sidste ende var den flotte kulisse og al den respekt og kærlighed som blev vist for Lars Høgh det vigtigste.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Ikke rigtigt og så alligevel, han siger at han ikke blander sig i truppen. Gør han ikke det, så bør han stille op på den måde som holdet på banen er i bedst balance.
          Enig ... bør stille det bedste hold, det er ikke nødvendigvis de bedste spillere ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Hvis vi går i finalen med FCM så lad os bare vinde, så har vi helt sikker et Europaeventyr. :-)
            That's the spirit. (Og også reglerne, man skal vinde for at tage pladsen, ellers fordeles den ned fra toppen.)
            Last edited by Schrøder; 12-12-2021, 23:12.

            Comment


              Vi forsvare ved at stå 1-1œ meter fra modstanderen og presser med 1œ mand, for det var godt nok sørgelig indsats fra Frø i dag også. Forstår ikke vi ikke kommer tætter på modstanderen når de er nede ved vores felt, de løber uden om os som de har lyst til, vi er bare mega heldig vi ikke får en kæmpe røvfuld. Selvom vi brænder 2-4 100% chancer, tabte lidt antallet af chancer vi burde have ramt inden for rammen.

              Hvor mange bolde spillede vi fra eget felt lige op i fødderne på en Randers spiller og de pressede os til alt alt for mange fejl.

              Der kommer helt sikkert ikke nok talent ind i truppen til Alm's spillestil bliver bedre end bunden, med det spil er 8-10 plads vel det bedre vi kan håbe på.

              Semi finale i Pokalen bliver den bedste præsentation i nogle år.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Det er bare mærkeligt. Sidste uge spillede de ja godt og det var en ægte holdoræstation, men i aften...
                De har ja to ansigter, men den grimme vise de desværre oftere.
                Sidste uge mødte Randers jo heller ikke rigtig op.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                  Hvad i alverden skulle lokke ham til Odense?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                    Tak. :-)
                    Onsdag er problematisk for mig at komme fra Tyskland. Men finalen ligger fint. Så vi ses der. :-)
                    Sats på finalen så.
                    Jeg så kampene mod Hvidovre. De havde været vanskeligere for os.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Puuuha. Først og fremmest utroligt rørende og fint sammensat hyldest til Høghen. Super stemning på en proppet RMN. Det var en fornøjelse.
                      At spillerne så ikke kan nosse sig sammen til at levere bedre må siges at være stærkt bekymrende. Jeg konstatere Frø laller rundt på banen som var han dukket halvfuld op til en kamp i serie 4, Bashkim som i frustration over holdkammeraterne ikke får holdt fast i bolden, så han kan komme i spil, sløser i presset, ift. i Randers for en uge siden, hvor han virkelig fik skubbet op. Sabbi og Mickelson taber på heftig knockout ift. Randerss venstreside, som bare pisser igennem efter behag. De var nok de dårligste og så havde vi ellers resten af holdet, som minus Aron, KL og Jebali leverede på et lavt niveau. Skuffende er det bare at vores anfører ikke får sat sig mere igennem ved at få tjattet et par afleveringer rundt, så vi får ro på bolden. Det er jo det man skal kunne, når hans fysik jo ikke er til at fare rundt som en Aron og stjerne igennem i duellerne. Det er vi simpelthen nødt til at se alvorligt meget ind i, for det er på midtbanen slaget tabes.
                      Det til trods blev det alligevel alt det pokalbold kan til sidst. Randers mister pusten, men er fortsat nødt til at satse hele butikken. Det giver os tre kæmpe chancer for at afgøre kampen, men vi brænder særligt to på det skammeligste, hvorfor det blev spændende til det sidste. Det synes jeg egentlig bare var fedt da jeg kom hjem fra stadion, men da jeg stod i det var jeg ved at rive hovedet af mig selv. Måtte gense de sidste ti minutter da jeg kom hjem, og var ret vild med Jebalis reaktion. Han jublede på ingen måde, men havde faktisk et undskyldende blik i øjnene. Det er fedt at se man ikke stiller sig tilfreds med at brænde de to direktører han havde i kampen, som ikke var langt fra at kunne have kostet os pladsen i semifinalen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Puuuha. Først og fremmest utroligt rørende og fint sammensat hyldest til Høghen. Super stemning på en proppet RMN. Det var en fornøjelse.
                        At spillerne så ikke kan nosse sig sammen til at levere bedre må siges at være stærkt bekymrende. Jeg konstatere Frø laller rundt på banen som var han dukket halvfuld op til en kamp i serie 4, Bashkim som i frustration over holdkammeraterne ikke får holdt fast i bolden, så han kan komme i spil, sløser i presset, ift. i Randers for en uge siden, hvor han virkelig fik skubbet op. Sabbi og Mickelson taber på heftig knockout ift. Randerss venstreside, som bare pisser igennem efter behag. De var nok de dårligste og så havde vi ellers resten af holdet, som minus Aron, KL og Jebali leverede på et lavt niveau. Skuffende er det bare at vores anfører ikke får sat sig mere igennem ved at få tjattet et par afleveringer rundt, så vi får ro på bolden. Det er jo det man skal kunne, når hans fysik jo ikke er til at fare rundt som en Aron og stjerne igennem i duellerne. Det er vi simpelthen nødt til at se alvorligt meget ind i, for det er på midtbanen slaget tabes.
                        Det til trods blev det alligevel alt det pokalbold kan til sidst. Randers mister pusten, men er fortsat nødt til at satse hele butikken. Det giver os tre kæmpe chancer for at afgøre kampen, men vi brænder særligt to på det skammeligste, hvorfor det blev spændende til det sidste. Det synes jeg egentlig bare var fedt da jeg kom hjem fra stadion, men da jeg stod i det var jeg ved at rive hovedet af mig selv. Måtte gense de sidste ti minutter da jeg kom hjem, og var ret vild med Jebalis reaktion. Han jublede på ingen måde, men havde faktisk et undskyldende blik i øjnene. Det er fedt at se man ikke stiller sig tilfreds med at brænde de to direktører han havde i kampen, som ikke var langt fra at kunne have kostet os pladsen i semifinalen
                        Du har meget ret, men Alm så en anden kamp og det bekymre mig. Jeg så heller ikke Jørgen kommer i vejen for noget og de 3 raids han havde op af banen blev afsluttet elendigt. Frø skal ikke spille hvis han ikke vil spille - tror kejseren at han kun skal deltage i det offensive. Lige nu tænker jeg heller ikke BK skal spille - holdet har meget mere gevinst ved at Fenger spiller, og så ved jeg godt at BK kom igang sidst - men han lavede næsten lige så lidt defensivt som kejseren.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Puuuha. Først og fremmest utroligt rørende og fint sammensat hyldest til Høghen. Super stemning på en proppet RMN. Det var en fornøjelse.
                          At spillerne så ikke kan nosse sig sammen til at levere bedre må siges at være stærkt bekymrende. Jeg konstatere Frø laller rundt på banen som var han dukket halvfuld op til en kamp i serie 4, Bashkim som i frustration over holdkammeraterne ikke får holdt fast i bolden, så han kan komme i spil, sløser i presset, ift. i Randers for en uge siden, hvor han virkelig fik skubbet op. Sabbi og Mickelson taber på heftig knockout ift. Randerss venstreside, som bare pisser igennem efter behag. De var nok de dårligste og så havde vi ellers resten af holdet, som minus Aron, KL og Jebali leverede på et lavt niveau. Skuffende er det bare at vores anfører ikke får sat sig mere igennem ved at få tjattet et par afleveringer rundt, så vi får ro på bolden. Det er jo det man skal kunne, når hans fysik jo ikke er til at fare rundt som en Aron og stjerne igennem i duellerne. Det er vi simpelthen nødt til at se alvorligt meget ind i, for det er på midtbanen slaget tabes.
                          Det til trods blev det alligevel alt det pokalbold kan til sidst. Randers mister pusten, men er fortsat nødt til at satse hele butikken. Det giver os tre kæmpe chancer for at afgøre kampen, men vi brænder særligt to på det skammeligste, hvorfor det blev spændende til det sidste. Det synes jeg egentlig bare var fedt da jeg kom hjem fra stadion, men da jeg stod i det var jeg ved at rive hovedet af mig selv. Måtte gense de sidste ti minutter da jeg kom hjem, og var ret vild med Jebalis reaktion. Han jublede på ingen måde, men havde faktisk et undskyldende blik i øjnene. Det er fedt at se man ikke stiller sig tilfreds med at brænde de to direktører han havde i kampen, som ikke var langt fra at kunne have kostet os pladsen i semifinalen
                          Jeg syntes Nico spillede fremragende og bliver konstant solgt pga manglende opbakning. Tit og ofte stod han jo alene med 2 mand og derfor kom der lidt indlæg. Men de blev hver gang presset af ham og var derfor ikke særlig gode indlæg.
                          Skjelvik der imod var igen en katastrofe. Nujj hvor er han godt nok en ringe VB

                          Men enig omkring Jebali. Han lignede en der var ved at tude efter kampen

                          Comment


                            Jebali er 2 niveauer over de andre på holdet. Men Fenger kunne jo have lave 2 mål i dag, hvis han og Kadrii havde tænkt hold i stedet for "mig"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Jebali er 2 niveauer over de andre på holdet. Men Fenger kunne jo have lave 2 mål i dag, hvis han og Kadrii havde tænkt hold i stedet for "mig"
                              Enig. Spil nu de chancer større for dælen da. Hvis nu man begyndte at se de andre kunne det være at tjenesten kom tilbage flerfoldigt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg syntes Nico spillede fremragende og bliver konstant solgt pga manglende opbakning. Tit og ofte stod han jo alene med 2 mand og derfor kom der lidt indlæg. Men de blev hver gang presset af ham og var derfor ikke særlig gode indlæg.
                                Skjelvik der imod var igen en katastrofe. Nujj hvor er han godt nok en ringe VB

                                Men enig omkring Jebali. Han lignede en der var ved at tude efter kampen
                                Hvis jeg får tid en dag, så vil jeg prøve at studere Nicos backspil, for selvom Sabbi selvfølgelig har sine kvaler i det defensive, så synes jeg faktisk han langt henad vejen arbejder for sagen, men alligevel pisset de lige igennem derovre, ligesom Viborg i den grad også havde held med for et par kampe siden. Det er meget udtalt at man har held med at komme igennem i vores højreside og jeg synes også der skete en forbedring da Østrøm kom ind. Jeg tror Nico har nogen placeringsvanskeligheder, men ellers er jeg enig i han er god på bolden og god i duellerne. Skjelvik er jeg så træt af, fordi han er så langsom på bolden. Han går ikke engang i panik, han spiller bare så langsomt så han enten brydes eller afleveringerne frem i banen læses. Vi må håbe der kommer kvalificeret konkurrence til den position snarligt

                                Comment

                                Working...
                                X