Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Troels Bech
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet skete det i vinterpausen, at konsekvenserne af den nedprioriterede fysiske træning for alvor slog igennem, og vi spillede et forår uden at være i form. En katastrofal prioritering af midlerne desværre, som Bech ikke var eneansvarlig for, men han burde have forudset konsekvenserne af tidligere valg på denne front.
Det undrer mig, hvis TB har talt for at nedprioritere den fysiske træning. Som jeg husker ham som spiller, var han en af dem der gik forrest, når det gjaldt om at være i fysisk form. Derfor kan han selvfølgelig godt nedprioritere det som træner. Jeg har bare ikke læst eller hørt om det nogen steder.
Comment
-
August 2012:
http://www.bold.dk/nyt/Troels-Bech-taenker-langsigtet
"Det er ikke kun herog nu, at OB'erne skal være i god form. Derfor tænker Troels Bech langsigtet,når han sammensætter spillernes træningsprogram"
9 måneder senere -
Maj 2013:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ke-proces-snak
"Cheftræneren peger blandt andet på dårlig form hos flere spillere"
Noget er der da gået galt...
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAugust 2012:
http://www.bold.dk/nyt/Troels-Bech-taenker-langsigtet
"Det er ikke kun herog nu, at OB'erne skal være i god form. Derfor tænker Troels Bech langsigtet,når han sammensætter spillernes træningsprogram"
9 måneder senere -
Maj 2013:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ke-proces-snak
"Cheftræneren peger blandt andet på dårlig form hos flere spillere"
Noget er der da gået galt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlægReelt siger han vel bare, at de nu har chancen for at vise, at kontinuitet har styrket dem. Han siger ikke, at han regner med at de bliver..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHan siger vel lige så meget, at de er de unge kreative talenter, der skal bære meget. Altså skal vi ikke forvente at se dyre 'frelsere', selv om der utvivlsomt kommer en angriber eller to til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlægJep. Min pointe var blot, at han IKKE siger, at han regner med, at 'trekløveret' bliver. Han siger heller ikke det modsatte...
Jeg undrer mig lidt over skinnebenssparket til agenter: "Det, der er den store udfordring lige nu med agenternes massive betydning, er, at de for nogens vedkommende lever at ustabilitet. Jo flere gange de kan flytte en spiller, jo flere penge tjener de. Men en spiller udvikler sig bedst af at have en kontinuitet og et forløb, hvor de udviklingstrin kan blive gjort færdige, så man kan tage næste trin." Har OB mon haft en lille uenighed med en spiller/agent om et tilbud, som vi har afvist?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlægReelt siger han vel bare, at de nu har chancen for at vise, at kontinuitet har styrket dem. Han siger ikke, at han regner med at de bliver..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet rart at se TB holder sig til sin store masterplan......kontinuitet, han mangler bare lige at sige vi skal træne os til en bedre placering så er alle flosklerne på plads.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
"- Vi er på plads med det, vi skulle nå, men nu mangler vi at få svar på, om vi har nået det rette niveau på de punkter, vi skal. "
Havde helt glemt hvor irriterende han er at høre på ! Desuden lyder det direkte tåbeligt og er ikke dansk. Min folkeskolelære havde givet mig ondeøjne for så dårligt konstrueret og modsigende en sætning. Hvis du mangler at få svar på om i har nået det i skal, så har i ikke nået det Hr. Bech.
Hvorfor f siger du ikke bare. "Vi har trænet hårdt og føler os i god form. Så må vi se om det er nok til præmiere kampen" du lyder som en bonderøv der forsøger at være artikuleret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFor meget form og for lidt indhold - er tb måske bare en distanceblænder der har narret hele fodbolddanmark i årevis.....? Man kan nogen gange få tanken, når man hører hans evigt tilbagevendende retorik.
Comment
Comment