Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Faktisk fik vi en rigtig fin start på efteråret 2012, mens vi havde Gislason og Traore. Nok mere pga Gislason end Traore.

    Traore blev solgt efter runde 7, Gislason efter runde 8, hvor vi mødte FCK. Efter den runde havde vi et pointgennemsnit på 1,75. Snittet for resten af efteråret - fra runde 9 - var 1,55.

    I kampene efter de to smuttede tabte vi til Esbjerg, der lå sidst, spillede uafgjort mod Horsens og tabte til AGF.

    Vi tabte i hvert fald noget momentum. Vi fik en opblomstring sidst på efteråret, men jeg tvivler på, at det gavnede holdet at skifte to unge, ærgerige spillere med fart i fødderne ud med en ældre lejesvend - Vadosz kan forsvares, men hans manglende fart taler ikke for ham, og det seneste halvandet har så desværre vist, han ikke var en god løsning.

    Jeg fatter så heller ikke, hvad der gik så galt henover vinteren. Johansson gjorde det rigtig godt i efteråret, så det var en klar svækkelse, at han smuttede. Silberbauer og Vadosz faldt meget i niveau. Det har været dyrt at miste energi på centrale pladser hos erfarne folk, der burde gå forrest. Der er sikkert mange gode forklaringer, og TB har formentlig også mere skyld end de dårlige baner, men tilbage står i hvert fald, at jeg havde foretrukket Gislason og Traore for Silberbauer og Vadosz og også gerne havde fortsat med Johansson, fordi han bandt holdet sammen og skabte en masse ro i efteråret 2012.
    Det skete det i vinterpausen, at konsekvenserne af den nedprioriterede fysiske træning for alvor slog igennem, og vi spillede et forår uden at være i form. En katastrofal prioritering af midlerne desværre, som Bech ikke var eneansvarlig for, men han burde have forudset konsekvenserne af tidligere valg på denne front.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Det skete det i vinterpausen, at konsekvenserne af den nedprioriterede fysiske træning for alvor slog igennem, og vi spillede et forår uden at være i form. En katastrofal prioritering af midlerne desværre, som Bech ikke var eneansvarlig for, men han burde have forudset konsekvenserne af tidligere valg på denne front.
      Hvordan blev den fysiske træning nedprioriteret?

      Det undrer mig, hvis TB har talt for at nedprioritere den fysiske træning. Som jeg husker ham som spiller, var han en af dem der gik forrest, når det gjaldt om at være i fysisk form. Derfor kan han selvfølgelig godt nedprioritere det som træner. Jeg har bare ikke læst eller hørt om det nogen steder.

      Comment


        August 2012:

        http://www.bold.dk/nyt/Troels-Bech-taenker-langsigtet

        "Det er ikke kun herog nu, at OB'erne skal være i god form. Derfor tænker Troels Bech langsigtet,når han sammensætter spillernes træningsprogram"

        9 måneder senere -


        Maj 2013:

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ke-proces-snak

        "Cheftræneren peger blandt andet på dårlig form hos flere spillere"

        Noget er der da gået galt...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          August 2012:

          http://www.bold.dk/nyt/Troels-Bech-taenker-langsigtet

          "Det er ikke kun herog nu, at OB'erne skal være i god form. Derfor tænker Troels Bech langsigtet,når han sammensætter spillernes træningsprogram"

          9 måneder senere -


          Maj 2013:

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ke-proces-snak

          "Cheftræneren peger blandt andet på dårlig form hos flere spillere"

          Noget er der da gået galt...
          Thomas Helveg havde fået mere ansvar for træningen, bl.a. Med den fysiske træning i foråret, imens Troels Bech havde travlt med sit dobbeltjob som sportschef.

          Comment


            http://www.bold.dk/nyt/bech-kan-rykk...ed-kontinuitet

            TB mener at det gyldne 3 kløver bliver i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              http://www.bold.dk/nyt/bech-kan-rykk...ed-kontinuitet

              TB mener at det gyldne 3 kløver bliver i OB
              Reelt siger han vel bare, at de nu har chancen for at vise, at kontinuitet har styrket dem. Han siger ikke, at han regner med at de bliver..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                Reelt siger han vel bare, at de nu har chancen for at vise, at kontinuitet har styrket dem. Han siger ikke, at han regner med at de bliver..
                Han siger vel lige så meget, at de er de unge kreative talenter, der skal bære meget. Altså skal vi ikke forvente at se dyre 'frelsere', selv om der utvivlsomt kommer en angriber eller to til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Han siger vel lige så meget, at de er de unge kreative talenter, der skal bære meget. Altså skal vi ikke forvente at se dyre 'frelsere', selv om der utvivlsomt kommer en angriber eller to til.
                  Jep. Min pointe var blot, at han IKKE siger, at han regner med, at 'trekløveret' bliver. Han siger heller ikke det modsatte...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                    Jep. Min pointe var blot, at han IKKE siger, at han regner med, at 'trekløveret' bliver. Han siger heller ikke det modsatte...
                    Nej, der er ingen garanti, det har du ret i. Til gengæld kunne det meldingen tydes som et hint til de 3 største salgsobjekter, at hvis de gerne vil videre, så skal de sælge sig selv bedre ved at tage mere ansvar.
                    Jeg undrer mig lidt over skinnebenssparket til agenter: "Det, der er den store udfordring lige nu med agenternes massive betydning, er, at de for nogens vedkommende lever at ustabilitet. Jo flere gange de kan flytte en spiller, jo flere penge tjener de. Men en spiller udvikler sig bedst af at have en kontinuitet og et forløb, hvor de udviklingstrin kan blive gjort færdige, så man kan tage næste trin." Har OB mon haft en lille uenighed med en spiller/agent om et tilbud, som vi har afvist?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                      Reelt siger han vel bare, at de nu har chancen for at vise, at kontinuitet har styrket dem. Han siger ikke, at han regner med at de bliver..
                      Og hvis han siger det siger han vel også at han regner med dem næste sæson. Men kan godt se at det skal han sige jo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        http://www.bold.dk/nyt/bech-kan-rykk...ed-kontinuitet

                        TB mener at det gyldne 3 kløver bliver i OB
                        det rart at se TB holder sig til sin store masterplan......kontinuitet, han mangler bare lige at sige vi skal træne os til en bedre placering så er alle flosklerne på plads.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det rart at se TB holder sig til sin store masterplan......kontinuitet, han mangler bare lige at sige vi skal træne os til en bedre placering så er alle flosklerne på plads.
                          ja det er dejligt og det med den bedre placering har han så også opfyldt omend det ikke er foregået med "syvmile-skridt". Det vil naturligvis være ønskeligt for klubben, og ikke mindst os fans med med en top 4 placering, men det er dog gået fremad på mange parametre.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            "- Vi er på plads med det, vi skulle nå, men nu mangler vi at få svar på, om vi har nået det rette niveau på de punkter, vi skal. "

                            Havde helt glemt hvor irriterende han er at høre på ! Desuden lyder det direkte tåbeligt og er ikke dansk. Min folkeskolelære havde givet mig ondeøjne for så dårligt konstrueret og modsigende en sætning. Hvis du mangler at få svar på om i har nået det i skal, så har i ikke nået det Hr. Bech.

                            Hvorfor f siger du ikke bare. "Vi har trænet hårdt og føler os i god form. Så må vi se om det er nok til præmiere kampen" du lyder som en bonderøv der forsøger at være artikuleret.

                            Comment


                              For meget form og for lidt indhold - er tb måske bare en distanceblænder der har narret hele fodbolddanmark i årevis.....? Man kan nogen gange få tanken, når man hører hans evigt tilbagevendende retorik.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                For meget form og for lidt indhold - er tb måske bare en distanceblænder der har narret hele fodbolddanmark i årevis.....? Man kan nogen gange få tanken, når man hører hans evigt tilbagevendende retorik.
                                Bevares, der er vel ikke den inkarnerede OB-fan som ikke til en vis grad er træt af bohemen, men hvordan mener du at han har narret fodbolddanmark?

                                Comment

                                Working...
                                X