Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Men hvad var det der gjorde vi havde succes i efteråret 2012? Det var jo trods alt den samme træner.

    PS: Dette er ikke ment som et forsvar for TB eller en provokation over for dig og andre, der er imod ham. Måske gjorde vi noget rigtigere den gang i 2012, eller er holdet blevet dårligere siden? Hvis TB havde leveret elendige resultater hele vejen igennem var det oplagt at fyre ham.
    vi havde i den periode Rurik Gislasson, Traore, og Marcus Pedersen på holdet, det er nok den store forskel fra dengang og nu, for de er ikke rigtig blevet erstattet af spillere på samme niveau.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Sådan synes jeg ikke, at man kan se på det. Bare fordi man engang har leveret "gode" resultater, betyder det ikke at man ikke kan være den forkerte mand til jobbet. Man kan ikke leve på fortidens bedrifter. Det er jo snart 2 år siden! Nu sejler det hele. Måske er det ved at gå op for spillerne, at TB ikke kan levere et holdbart spilkoncept, som de tror på kan lykkes. Så mister man tilliden og så slår man op i banen - det er sket før i OB med - hvem var det nu det var - nå ja: Troels Bech!
      Jo.men hvorfor var TB så den rigtige mand til jobbet i efteråret 2012? Her leverede han jo netop resultater.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Jo.men hvorfor var TB så den rigtige mand til jobbet i efteråret 2012? Her leverede han jo netop resultater.
        Det var han jo så heller ikke. Han kunne få en trup til at levere rimeligt i en kort periode - så var magien væk - for at sige det lidt populært.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det var han jo så heller ikke. Han kunne få en trup til at levere rimeligt i en kort periode - så var magien væk - for at sige det lidt populært.
          Ok. Men hvad var det for en magi vi havde, der gjorde at vi efter 20 kampe havde 3 point op til andenpladsen? Var det et bedre hold, en træner der agerede mere rigtigt, var vi møghamrende heldige i den periode eller noget fjerde?

          Comment


            Forskellen i efteråret 2012, som jeg vurderer det:

            1. Krisztián Vadócz - Optrådte som den styrmand vi manglede - 7 kasser og 4 assists det efterår... Jeg ved ikke engang hvornår vi sidst har haft en angriber der har været så farlig på en halv sæson... Utaka..?

            2. Emil Larsens og Skoubos scoringer det efterår, de få de lavede, var afgørende scoringer, der sikrede sejre... Lige siden har Emil faktisk ikke scoret i en kamp hvor vi så har vundet med lige det ene mål... Det er selvfølgelig lidt hårdt sat op ja...

            3. Måske det kan have påvirket dem at det hele dengang var forholdsvist nyt, at det ligesom gav et boost, som man jo ofte ser kan være tilfældet... Ny træner, nye spillere, nye ambitioner...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Jo.men hvorfor var TB så den rigtige mand til jobbet i efteråret 2012? Her leverede han jo netop resultater.
              ny træner - nye ideer og ny energi og gejst - det kunne være en forklaring. Og så fiser gassen af ballonen, og så står vi tilbage med det vi nu har set i ca 1œ år ustabile præstationer fra kamp til kamp, men også i kampene selv. Et hold der af en eller anden grund ikke kan/vil tage sig sammen til at være klar fra start og som når de kommer foran 2-0 pludselig kan finde på at holde op med at spille bold.

              Det er mærkeligt og spillerne er bestemt ikke uden skyld, men ultimativt mener jeg pilen peger i en retning; Troels B der desværre endnu engang har vidst sig ikke at være den rette mand til jobbet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ny træner - nye ideer og ny energi og gejst - det kunne være en forklaring. Og så fiser gassen af ballonen, og så står vi tilbage med det vi nu har set i ca 1œ år ustabile præstationer fra kamp til kamp, men også i kampene selv. Et hold der af en eller anden grund ikke kan/vil tage sig sammen til at være klar fra start og som når de kommer foran 2-0 pludselig kan finde på at holde op med at spille bold.

                Det er mærkeligt og spillerne er bestemt ikke uden skyld, men ultimativt mener jeg pilen peger i en retning; Troels B der desværre endnu engang har vidst sig ikke at være den rette mand til jobbet
                Hvordan var det med holdet de sidste to gange Troels Bech var her som træner?
                Spillede de godt? Spillede de modløst og uden gejst? Var OB bare uheldige og tabe for mange kampe, eller? Hvordan var humøret i truppen?
                Jeg har lykkeligvis glemt det - derfor spørger jeg.
                Jeg har sådan en lille bitte formodning om, at Troels på den lange bane "trætter" sine spillere, så de mister gejsten. Men jeg har intet at have det i, udover mit spinkle gæt og et kig på nogle spillere, hvor det ikke ligefrem er gejst, der stråler i øjnene på dem.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Hvordan var det med holdet de sidste to gange Troels Bech var her som træner?
                  Spillede de godt? Spillede de modløst og uden gejst? Var OB bare uheldige og tabe for mange kampe, eller? Hvordan var humøret i truppen?
                  Jeg har lykkeligvis glemt det - derfor spørger jeg.
                  Jeg har sådan en lille bitte formodning om, at Troels på den lange bane "trætter" sine spillere, så de mister gejsten. Men jeg har intet at have det i, udover mit spinkle gæt og et kig på nogle spillere, hvor det ikke ligefrem er gejst, der stråler i øjnene på dem.
                  Jeg kan ikke huske i deltaljer - men jeg husker en kamp set fra lægterne i Farum, hvor OB under TB spillede den ringeste kamp nogensinde - er mit bud - væsentligt dårligere end i dag. 1/3 af de medrejsende OB-fans sang "FYR - FYR - FYR Troels Bech" igennem det meste af kampen. CS skændtes med nogle tilskuere, som kom med tilråb om det elendige spil under kampen, mens bolden var i spil - det var helt vildt syret. Kampen var kort før TB blev fyret.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Hvordan var det med holdet de sidste to gange Troels Bech var her som træner?
                    Spillede de godt? Spillede de modløst og uden gejst? Var OB bare uheldige og tabe for mange kampe, eller? Hvordan var humøret i truppen?
                    Jeg har lykkeligvis glemt det - derfor spørger jeg.
                    Jeg har sådan en lille bitte formodning om, at Troels på den lange bane "trætter" sine spillere, så de mister gejsten. Men jeg har intet at have det i, udover mit spinkle gæt og et kig på nogle spillere, hvor det ikke ligefrem er gejst, der stråler i øjnene på dem.
                    må erkende jeg heller ikke kan huske det, men hans perioder i klubben har været relativt korte så mon dog det har været den store succes - men igen, jeg husker det ikke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                      Hvad er argumenterne efterhånden for at beholde T.B ?
                      At der ikke kan vindes noget på at fyre ham. Kan ikke se nogle ledige trænere gøre det bedre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        At der ikke kan vindes noget på at fyre ham. Kan ikke se nogle ledige trænere gøre det bedre.
                        Bo Henriksen måske. Men jeg ved ikke om det er tid til 3 gangs exit-Bech. Vi er dog ikke langtfra tror jeg.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          At der ikke kan vindes noget på at fyre ham. Kan ikke se nogle ledige trænere gøre det bedre.
                          Bo Henriksen. Ove C. En hvilken som helst tysk træner fra 2. bundesliga, der måtte gå arbejdsløs. M. Hemmingsen (gud bedre det)?
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Det er som om Troels altid render ind i store problemer, efter længere tid i en klub. Esbjerg, FCM, Og OB i flere omgange. I Silkeborg var det vel også meget op og ned. Det Troels vil genopfinde den dybe tallerken i hver eneste kamp, hvor der i virkeligheden er brug for kontinuitet og et fast spilkoncept. Hvor spillerne ved hvilken plads de skal spille, andres løbemønstre osv. Det opnår vi ikke som mod FCV, hvor Spelmann spiller back, Falk er placeret på venstre kant.

                            Ang ny træner. Så kan jeg ikke sætte navn på. Bo Henriksen vil fungere glimrende som assistent og mental indpisker, men jeg føler det er for tidligt at give ham hovedansvaret. Den nye skal være en erfaren herre som har et fast spilkoncept, og er tro imod dette. Gerne en udlænding, som ikke er fedtet ind i OB-historik.
                            Last edited by sinus; 21-04-2014, 07:48.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                              Hvad er argumenterne efterhånden for at beholde T.B ?
                              Han har indtil nu stadig leveret indenfor målsætningen...(5-8). Den måles kun på placeringen og ikke på spillets udvikling, boldbesiddelse eller andre faktorer...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Bo Henriksen måske. Men jeg ved ikke om det er tid til 3 gangs exit-Bech. Vi er dog ikke langtfra tror jeg.
                                Så længe han lever op til målsætningen tror jeg ikke at han bliver fyret ... Så får han nok også næste sæson grundet økononien men der bliver nok ikke forlænget hvis ikke vi bliver tophold i næste sæson...
                                Men der er måske forskel på at blive nr. 5 eller nr. 8 i JH/bestyrelsens øjne...
                                Last edited by Plum; 21-04-2014, 08:17.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X