Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Re: Velkommen til Troels Bech

    Synes jeg, at vi (inkl. Troels) har gjort det godt nok ?

    Nej, det synes jeg faktisk ikke, men jeg mener nu også der skal tages udgangspunkt i den nuværende trup og træner.

    Der er positioner hvor vi halter, men omvendt synes jeg, at der skal ses på den gruppe der er samlet nu og så måske justere på en eller to pladser, alt efter, hvad der er af "gode tilbud", for så ringe er vi heller ikke. Der er ved at tegne sig en stamme på en 8-9 pladser. Vi vinder intet, ved at bruge den "store skovl" igen og skifte på 7-8 pladser uden at betale store transfers.

    Mange siger def. midt halter. Jeg siger Ari (tror ikke på, at han er sur over det!), men så er den mest åbenlyse position efterladt VB og her skal man vurdere om JBL skal bringes i spil ellers bør man hente en her.

    Centerforsvaret kan godt gå med DH, AMC, KL og MD.

    Angrebet er ikke optimalt, men der kan være tilgang af Kadrii og så ringe er Mos heller ikke. Tror ikke vi skal bruge penge på at beholde ham efter sommer, men han har altså næse for at komme til chancer og afslutte fornuftigt på dem. Han er bare ekstremt afhængig af sine holdkammerater.

    En tænkt idealopstilling:

    MT

    ER DH KL MD/JBL/Ny

    RF MS AS EL

    MA BK

    Siger ikke, det skal være lige sådan, men det efterlader blandt andet COB, Skoubo, Djuric (?), AMC, Schoop, Azer og et par slatne angribere på bænken. Det skal kunne lade sig gøre i Suppen. Spel bør rykkes frem, hvis vi ikke har MA og BK klar. Jeg ser ikke Skoubo som god nok! Selv om jeg har bemærket alle de positive strømninger omkring ham herinde fra.

    Til sommervinduet skal der ske en del mere. Det her er kun ment som en kommentar til vintervinduet.



    Comment


      Re: Velkommen til Troels Bech

      - Ja, bestemt. Og jeg tænker også, at det er nu, den artikel skal skrives, for tænk nu, hvis vi vinder over AGF i næste weekend. Så ligger vi nummer fire.

      Det kræver vist en alternativ lommeregner!

      Comment


        Re: Velkommen til Troels Bech

        gutihaz:- Ja, bestemt. Og jeg tænker også, at det er nu, den artikel skal skrives, for tænk nu, hvis vi vinder over AGF i næste weekend. Så ligger vi nummer fire.

        Det kræver vist en alternativ lommeregner!
        Ja det pynter ikke at slynge sådan en ud. Jeg brød mig heller ikke om at nederlaget til FCV skulle forklares med skader (selv om det er til dels rigtigt).

        Synes dog stadigvæk klart Troels skal være vores træner. De alternativer jeg umiddelbart kan få øje på, er ikke imponerende.

        Comment


          Re: Velkommen til Troels Bech

          Polle:
          gutihaz: - Ja, bestemt. Og jeg tænker også, at det er nu, den artikel skal skrives, for tænk nu, hvis vi vinder over AGF i næste weekend. Så ligger vi nummer fire.

          Det kræver vist en alternativ lommeregner!
          Ja det pynter ikke at slynge sådan en ud. Jeg brød mig heller ikke om at nederlaget til FCV skulle forklares med skader (selv om det er til dels rigtigt).

          Synes dog stadigvæk klart Troels skal være vores træner. De alternativer jeg umiddelbart kan få øje på, er ikke imponerende.
          Af ren nysgerrighed , hvilke alternativer tænker du på ?



          Comment


            Re: Velkommen til Troels Bech

            Slambert:
            Polle:
            gutihaz: - Ja, bestemt. Og jeg tænker også, at det er nu, den artikel skal skrives, for tænk nu, hvis vi vinder over AGF i næste weekend. Så ligger vi nummer fire.

            Det kræver vist en alternativ lommeregner!
            Ja det pynter ikke at slynge sådan en ud. Jeg brød mig heller ikke om at nederlaget til FCV skulle forklares med skader (selv om det er til dels rigtigt).

            Synes dog stadigvæk klart Troels skal være vores træner. De alternativer jeg umiddelbart kan få øje på, er ikke imponerende.
            Af ren nysgerrighed , hvilke alternativer tænker du på ?


            Ikke noget jeg har brugt mange kræfter på, men de ledige i Erik Rasmussen, Faxe og sikkert flere jeg har glemt, ser jeg ikke som det store lys. Så er der hele 1. division, Mølby (Horsens) med flere, der er heller ikke det store synes jeg. Jeg ser ikke vi henter en der er i job i Suppen, det vil koste en slags penge vi ikke har.

            Comment


              Re: Velkommen til Troels Bech

              Polle:
              Slambert:
              Polle:
              gutihaz: - Ja, bestemt. Og jeg tænker også, at det er nu, den artikel skal skrives, for tænk nu, hvis vi vinder over AGF i næste weekend. Så ligger vi nummer fire.

              Det kræver vist en alternativ lommeregner!
              Ja det pynter ikke at slynge sådan en ud. Jeg brød mig heller ikke om at nederlaget til FCV skulle forklares med skader (selv om det er til dels rigtigt).

              Synes dog stadigvæk klart Troels skal være vores træner. De alternativer jeg umiddelbart kan få øje på, er ikke imponerende.
              Af ren nysgerrighed , hvilke alternativer tænker du på ?


              Ikke noget jeg har brugt mange kræfter på, men de ledige i Erik Rasmussen, Faxe og sikkert flere jeg har glemt, ser jeg ikke som det store lys. Så er der hele 1. division, Mølby (Horsens) med flere, der er heller ikke det store synes jeg. Jeg ser ikke vi henter en der er i job i Suppen, det vil koste en slags penge vi ikke har.
              Hemme er vel også værd at nævne som alternativ.

              Personligt foretrækker jeg dog klart, at vi holder fast i Troels Bech i tykt og tyndt.

              Comment


                Re: Velkommen til Troels Bech

                Synes TB skal have indtil sommer til at bevise han er den rigtige, medmindre vi når i akut nedrykningsfare inden. Til sommer har han haft 2 sæsoner til at forme OB-truppen efter hans hoved, og dermed synes jeg ikke han kan bruge de forgangne transfervinduere og tidligere lig i lasten som undskyldning mere. Hvis der ikke er sket fremskridt inden sommer, ved jeg ikke helt om samarbejdet skal fortsætte, skal man give ham et år mere til at vise det i, og risikere et år mere uden de store fremskridt. Kan man se en positiv udvikling fra nu og frem mod sommer, så synes jeg han skal fortsætte, men som sagt er jeg lidt mere i tvivl, hvis det er status quo til sommer.

                Jeg vil dog sige, at hvis vi endnu engang kun lander som nr. 9-10 så skal samarbejdet afsluttes, uanset om der er lidt fremskridt at spore eller ej. Tre 10. pladser i træk er ikke ok i en klub af OB´s størrelse.

                Comment


                  Re: Velkommen til Troels Bech

                  Polle:
                  Slambert:
                  Polle:
                  gutihaz: - Ja, bestemt. Og jeg tænker også, at det er nu, den artikel skal skrives, for tænk nu, hvis vi vinder over AGF i næste weekend. Så ligger vi nummer fire.

                  Det kræver vist en alternativ lommeregner!
                  Ja det pynter ikke at slynge sådan en ud. Jeg brød mig heller ikke om at nederlaget til FCV skulle forklares med skader (selv om det er til dels rigtigt).

                  Synes dog stadigvæk klart Troels skal være vores træner. De alternativer jeg umiddelbart kan få øje på, er ikke imponerende.
                  Af ren nysgerrighed , hvilke alternativer tænker du på ?


                  Ikke noget jeg har brugt mange kræfter på, men de ledige i Erik Rasmussen, Faxe og sikkert flere jeg har glemt, ser jeg ikke som det store lys. Så er der hele 1. division, Mølby (Horsens) med flere, der er heller ikke det store synes jeg. Jeg ser ikke vi henter en der er i job i Suppen, det vil koste en slags penge vi ikke har.
                  Jeg er ligesom dengang Troels blev ansat stadigvæk stemt for en helt udenfor dansk fodbold, oplagt med en udlænding, der forhåbentlig kan ruske op i nogle ting og indgyde til en helt ny kultur i klubben, det er det vi i den grad har brug for. På kort sigt indtil man finder den rigtige, synes jeg dog der render to gode bud rundt i 1. division i Bo Henriksen og Tonny Hååå. Begge to har deres forcer i mandskabsbehandling og som motivatorere, og begge har fynsk forankring, Bo selvsagt med hans fortid her, og Tonny som ærkefynbo.

                  Comment


                    Re: Velkommen til Troels Bech

                    WhyNot?:Synes TB skal have indtil sommer til at bevise han er den rigtige, medmindre vi når i akut nedrykningsfare inden. Til sommer har han haft 2 sæsoner til at forme OB-truppen efter hans hoved, og dermed synes jeg ikke han kan bruge de forgangne transfervinduere og tidligere lig i lasten som undskyldning mere. Hvis der ikke er sket fremskridt inden sommer, ved jeg ikke helt om samarbejdet skal fortsætte, skal man give ham et år mere til at vise det i, og risikere et år mere uden de store fremskridt. Kan man se en positiv udvikling fra nu og frem mod sommer, så synes jeg han skal fortsætte, men som sagt er jeg lidt mere i tvivl, hvis det er status quo til sommer.

                    Jeg vil dog sige, at hvis vi endnu engang kun lander som nr. 9-10 så skal samarbejdet afsluttes, uanset om der er lidt fremskridt at spore eller ej. Tre 10. pladser i træk er ikke ok i en klub af OB´s størrelse.
                    Læs stillingen - vi er i akut nedrykningsfare. Vi er det hold som har lavet færrest point i 2013 - kan det bliver meget dårligere?



                    Comment


                      Re: Velkommen til Troels Bech

                      tOrnBjerg:
                      WhyNot?:Synes TB skal have indtil sommer til at bevise han er den rigtige, medmindre vi når i akut nedrykningsfare inden. Til sommer har han haft 2 sæsoner til at forme OB-truppen efter hans hoved, og dermed synes jeg ikke han kan bruge de forgangne transfervinduere og tidligere lig i lasten som undskyldning mere. Hvis der ikke er sket fremskridt inden sommer, ved jeg ikke helt om samarbejdet skal fortsætte, skal man give ham et år mere til at vise det i, og risikere et år mere uden de store fremskridt. Kan man se en positiv udvikling fra nu og frem mod sommer, så synes jeg han skal fortsætte, men som sagt er jeg lidt mere i tvivl, hvis det er status quo til sommer.

                      Jeg vil dog sige, at hvis vi endnu engang kun lander som nr. 9-10 så skal samarbejdet afsluttes, uanset om der er lidt fremskridt at spore eller ej. Tre 10. pladser i træk er ikke ok i en klub af OB´s størrelse.
                      Læs stillingen - vi er i akut nedrykningsfare. Vi er det hold som har lavet færrest point i 2013 - kan det bliver meget dårligere?


                      Ja, vi kunne ligge nummer 9,10, 11 eller 12.

                      Comment


                        Re: Velkommen til Troels Bech

                        niklasob:
                        Polle:
                        Slambert:
                        Polle:
                        gutihaz: - Ja, bestemt. Og jeg tænker også, at det er nu, den artikel skal skrives, for tænk nu, hvis vi vinder over AGF i næste weekend. Så ligger vi nummer fire.

                        Det kræver vist en alternativ lommeregner!
                        Ja det pynter ikke at slynge sådan en ud. Jeg brød mig heller ikke om at nederlaget til FCV skulle forklares med skader (selv om det er til dels rigtigt).

                        Synes dog stadigvæk klart Troels skal være vores træner. De alternativer jeg umiddelbart kan få øje på, er ikke imponerende.
                        Af ren nysgerrighed , hvilke alternativer tænker du på ?


                        Ikke noget jeg har brugt mange kræfter på, men de ledige i Erik Rasmussen, Faxe og sikkert flere jeg har glemt, ser jeg ikke som det store lys. Så er der hele 1. division, Mølby (Horsens) med flere, der er heller ikke det store synes jeg. Jeg ser ikke vi henter en der er i job i Suppen, det vil koste en slags penge vi ikke har.
                        Jeg er ligesom dengang Troels blev ansat stadigvæk stemt for en helt udenfor dansk fodbold, oplagt med en udlænding, der forhåbentlig kan ruske op i nogle ting og indgyde til en helt ny kultur i klubben, det er det vi i den grad har brug for. På kort sigt indtil man finder den rigtige, synes jeg dog der render to gode bud rundt i 1. division i Bo Henriksen og Tonny Hååå. Begge to har deres forcer i mandskabsbehandling og som motivatorere, og begge har fynsk forankring, Bo selvsagt med hans fortid her, og Tonny som ærkefynbo.
                        Der skal nok findes en udlænding der kan hjælpe os.......Jeg er dog ikke til en Colin Todd/Bruce Rioch løsning. De har nogen kvaliteter, så som der står naturlig respekt om dem fra dag et, men de er/var også i DK fordi de er noget old school og spiller ud fra det britisk fodbold var en gang. Det er ikke den vej vi skal ud på imo. Og lige meget hvad en udlænding kommer med og bygger op, så skal han efterfølges en dag.

                        Tonny Hååå, har jeg faktisk også fidus til. Vejle gør det bedre end jeg havde troet, så måske en gang.

                        Bo H., han er selvfølgelig spændende og sjov at høre på, men hans trup er ikke nær så dårlig, som nogen tror, når de hører ham fortælle om de ingen penge har. Han kan indgå i et godt team, men ser ham ikke som træner for et hold der skal vinde hver uge.

                        Comment


                          Re: Velkommen til Troels Bech

                          Tror bare vi skal skrue vores forventninger ned. Med mindre der kommer en stor interesse udefra, af personer der vil at gøre OB til et attraktivt Brandt, Vil vi vedblive at være en middelmådig midterklub der når det peaker i enkelte sæsoner, vil kunne spille os i Europa, andre sæsoner vil vi være i risko for nedrykning.

                          Jesper Hansen og Troels passer fint med denne profil.

                          Comment


                            Re: Velkommen til Troels Bech

                            Hvad tænker du på mht. en ny kultur? Jeg synes bestemt vores kultur omkring klubben, og inddragelse af unge spillere ser fornuftig ud. Nu har jeg været nede omkring ådalen sådan on and off de sidste mange år, og til dels synes jeg at humøret og tilgangen til træningen er forhøjet UTROLIGT meget efter ankomsten af Troels Bech og Flemming Povlsen.Jeg ser umiddelbart en manglende kultur omkring holdet (fans) har brug for en ny tilgang til tingene, måske der skal kigges på organisationen og promotionen af OB? Der kommer simpelthen ikke nok på stadion, og de folk som kommer på stadion bidrager heller ikke med den nødvendige stemning. Jeg vil ikke generalisere, men der er mange fans som kommer for at sidde musestille og kigge bold.. Et lille klap eller to kan man næsten ikke stramme sig an til at få givet til holdet.. Ved få tilfælde har jeg fået et indtryk af at vi virkelig kan lege med på tribunen - Men jeg tænker også dette er noget som forhåbentligt kommer med resultaterne? Medløber fans eller ej, ingen gider se på et hold som konstant er svingende, har fået to 10. pladser i træk, og ligger lige pt. ved nedrykningsstregen (Selvom ligaen er tæt, så fortjener vi en plads der omkring 9. - 10. pladsen). Det gør simpelthen noget ved stemningen, ubevidst. Motivationen for holdet er bare sværere at generere med tanke på hvordan vi har spillet, og spiller pt.



                            EDIT: Til NiklasOB



                            Comment


                              Re: Velkommen til Troels Bech

                              Krabbe:Tror bare vi skal skrue vores forventninger ned. Med mindre der kommer en stor interesse udefra, af personer der vil at gøre OB til et attraktivt Brandt, Vil vi vedblive at være en middelmådig midterklub der når det peaker i enkelte sæsoner, vil kunne spille os i Europa, andre sæsoner vil vi være i risko for nedrykning.

                              Jesper Hansen og Troels passer fint med denne profil.
                              midterklub vil da være en pæn frengang - pt er vi et bundhold, og har været det et par sæsonner efterhånden

                              Comment


                                Re: Velkommen til Troels Bech

                                Krabbe:Tror bare vi skal skrue vores forventninger ned. Med mindre der kommer en stor interesse udefra, af personer der vil at gøre OB til et attraktivt Brandt, Vil vi vedblive at være en middelmådig midterklub der når det peaker i enkelte sæsoner, vil kunne spille os i Europa, andre sæsoner vil vi være i risko for nedrykning.

                                Jesper Hansen og Troels passer fint med denne profil.
                                Det hænger bare ikke sammen med, at vi i følge de fleste kilder har det tredjestørste spillerbudget i ligaen, og har haft det i snart en del år. Derudover har vi hele Fyn for os selv som opdyrkningszone for sponsorer, der gerne vil have Superligaeksponering.

                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X