Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Re: Velkommen til Troels Bech

    Venze:Men igen, burde der ikke være noget galt med TB når manden står på live TV og siger at CNK er den spillet i truppen der har det højeste top niveau?
    har han seriøst sagt det??

    -kan da godt være han kan jongelere med en bold - men på banen der ser man sgutte meget til det top niveau

    Comment


      Re: Velkommen til Troels Bech

      OBforever:
      ScouserTommy:
      Slambert:

      http://www.bt.dk/superligaen/her-ville-din-klub-ligge-hvis-superligaen-fulgte-kalenderaaret


      Puha, den gider jeg slet ikke se. Med det forår vi leverede kan det ikke være noget rart syn...
      Kan da informere dig om, at OB ikke bare ligger i bunden....OB ligger KLART i bunden med ret stor afstand op til den klub, der ligger næstsidst...
      Nårgh, jeg troede OB var længere bagefter, ingen panik her......... en enkelt breddespiller mere og resultaterne vil hobe sig op.

      Comment


        Re: Velkommen til Troels Bech

        NicolaiN:Troels Bech har sat OB i skak. Han har selv samlet sit set-up omkring klubben, så hvis TB bliver fyret, så skal vi ud at finde en ny træner, to nye assistenter og en ny mentalcoach.

        På den anden side, så er det også faktorer som ovenstående, der gør, at TB har lagt et enormt pres på sig selv. Vi har ikke et elendigt spillermateriale, men et materiale, der på ingen måde burde ligge med røven i vanskorpen. Og hvis 1+1 ikke snart giver 3, så går tingene jo som det er gået så mange gange før i professionel fodbold.

        Foråret skal være Troels Bechs. Det kan ikke være meget anderledes.
        Fuldstændig enig - han har setup'et og er meget bedre stillet omkring spillerne end mange andre klubber.

        Utroligt at han i sidste kamp, ikke kunne komme med en bedre startopstilling.

        Diarra havde gjort det særdeles godt som back, Skulason en fighter med styrke og vilje som central midtbane. Men alligevel skulle vi præsterer for endnu en akademisk opstilling, det kostede os sejren.

        Er meget skuffet, men dog stadig optimist og håber på et supert forår.

        Comment


          Re: Velkommen til Troels Bech

          OBforever:
          ScouserTommy:
          Slambert:

          http://www.bt.dk/superligaen/her-ville-din-klub-ligge-hvis-superligaen-fulgte-kalenderaaret


          Puha, den gider jeg slet ikke se. Med det forår vi leverede kan det ikke være noget rart syn...
          Kan da informere dig om, at OB ikke bare ligger i bunden....OB ligger KLART i bunden med ret stor afstand op til den klub, der ligger næstsidst...
          Næppe nogen overraskelse, vores horrible forår in mente...

          Comment


            Re: Velkommen til Troels Bech

            Krabbe:
            NicolaiN:Troels Bech har sat OB i skak. Han har selv samlet sit set-up omkring klubben, så hvis TB bliver fyret, så skal vi ud at finde en ny træner, to nye assistenter og en ny mentalcoach.

            På den anden side, så er det også faktorer som ovenstående, der gør, at TB har lagt et enormt pres på sig selv. Vi har ikke et elendigt spillermateriale, men et materiale, der på ingen måde burde ligge med røven i vanskorpen. Og hvis 1+1 ikke snart giver 3, så går tingene jo som det er gået så mange gange før i professionel fodbold.

            Foråret skal være Troels Bechs. Det kan ikke være meget anderledes.
            Fuldstændig enig - han har setup'et og er meget bedre stillet omkring spillerne end mange andre klubber.

            Utroligt at han i sidste kamp, ikke kunne komme med en bedre startopstilling.

            Diarra havde gjort det særdeles godt som back, Skulason en fighter med styrke og vilje som central midtbane. Men alligevel skulle vi præsterer for endnu en akademisk opstilling, det kostede os sejren.

            Er meget skuffet, men dog stadig optimist og håber på et supert forår.
            Det med de "akademiske opstillinger" er lige præcis min helt store sten i skoen over for TB. Nogle gange ser jeg det som om, at der bliver overtænkt i disse startopstillinger, og det betyder en ordentlig omgang rokader til hver kamp. Det er jo klart at resultaterne ikke kommer, når spillerne kamp efter kamp, skal tilvende sig nye roller. Det vigtigste lige nu må for mig set være, at skabe noget sikkerhed i vores spil. Starte i det små, så alle spillerne har noget at falde tilbage på, hvis tingene ikke kører. Det bliver lidt for Lars Olsens'k, det der med at gå på banen og håbe på det bedste.

            Comment


              Re: Velkommen til Troels Bech

              Troels Bech's måde at spille fodbold på kan vel bedste beskrives som kompliceret med høj risiko.

              OB er nød til at sige farvel til Troels Bech, det bliver aldrig godt!





              Comment


                Re: Velkommen til Troels Bech

                Venze:Men igen, burde der ikke være noget galt med TB når manden står på live TV og siger at CNK er den spillet i truppen der har det højeste top niveau?
                han må kunne se noget vi andre ikke kan se, kan også være han kun viser det til træning

                Comment


                  Re: Velkommen til Troels Bech

                  jojo:
                  OBforever:
                  ScouserTommy:
                  Slambert:

                  http://www.bt.dk/superligaen/her-ville-din-klub-ligge-hvis-superligaen-fulgte-kalenderaaret


                  Puha, den gider jeg slet ikke se. Med det forår vi leverede kan det ikke være noget rart syn...
                  Kan da informere dig om, at OB ikke bare ligger i bunden....OB ligger KLART i bunden med ret stor afstand op til den klub, der ligger næstsidst...
                  Nårgh, jeg troede OB var længere bagefter, ingen panik her......... en enkelt breddespiller mere og resultaterne vil hobe sig op.
                  humor he he

                  Comment


                    Re: Velkommen til Troels Bech

                    Floridon:
                    Venze:Men igen, burde der ikke være noget galt med TB når manden står på live TV og siger at CNK er den spillet i truppen der har det højeste top niveau?
                    han må kunne se noget vi andre ikke kan se, kan også være han kun viser det til træning
                    Jeg er sjældent enig med TB, men tror faktisk han har ret i CNK's niveau. Problemet er, mere udtalt end det var med KT i sin tid. De forsøger at spille på et plan som De ikke selv magter. Ingen tvivl om, at han kan det mest finurlige, men det bliver bare for meget. CNK startede godt, men faldt helt sammen da Bodul glemte bolden, og hvor vores mangel på struktur efterfølgende blev så udstillet så selv TB burde kunne se det. Vi spiller næsten lige så naivt som Erik Rasmussen i GF, og det med et hold uden nok fysik.



                    Comment


                      Re: Velkommen til Troels Bech

                      OBforever:
                      ScouserTommy:
                      Slambert:

                      http://www.bt.dk/superligaen/her-ville-din-klub-ligge-hvis-superligaen-fulgte-kalenderaaret


                      Puha, den gider jeg slet ikke se. Med det forår vi leverede kan det ikke være noget rart syn...
                      Kan da informere dig om, at OB ikke bare ligger i bunden....OB ligger KLART i bunden med ret stor afstand op til den klub, der ligger næstsidst...
                      Den er ikke rar den der, men heller ikke overraskende... Desværre har jeg været lidt efter min BIF kammerat, med at de var heldige med at sæsonen ikke fulgte kalenderåret, for så kunne de have været rykket ned flere sæsoner... den kommer så lidt tilbage nu, hvis han altså selv opdager det...



                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Re: Velkommen til Troels Bech

                        http://www.bt.dk/fodbold/aarets-daarligste-hold-troels-bech-vil-undgaa-spillersalg

                        Comment


                          Re: Velkommen til Troels Bech

                          fmprOB:http://www.bt.dk/fodbold/aarets-daarligste-hold-troels-bech-vil-undgaa-spillersalg
                          here we go again! skal vi nu til at høre den der" tænk nu hvis vi vinder...." igen den giver mig et kedeligt deja vue til sidste forår!!

                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Re: Velkommen til Troels Bech

                            Bossy:
                            fmprOB:http://www.bt.dk/fodbold/aarets-daarligste-hold-troels-bech-vil-undgaa-spillersalg
                            here we go again! skal vi nu til at høre den der" tænk nu hvis vi vinder...." igen den giver mig et kedeligt deja vue til sidste forår!!
                            Men der er fremgang i forhold til sidste sæson. Pointsnittet er hævet fra 1.15 til 1.19



                            Comment


                              Re: Velkommen til Troels Bech

                              fmprOB:http://www.bt.dk/fodbold/aarets-daarligste-hold-troels-bech-vil-undgaa-spillersalg
                              - Vi kan sørge for at holde sammen på truppen. Lige nu ser vi effekten af transfervinduet, og det er det samme, vi har set i Nordsjælland. Trods et meget tydeligt spilkoncept betyder det en hel del at skifte meget ud i truppen.

                              Altså sidste vinter sagde vi farvel til to spillere, og goddag til to, så der blev truppen da nogenlunde sammenholdt, ikke just noget man kunne se i foråret...

                              Og hvad er det tydelige spilkoncept? Ud til Emil og Falk og håbe på det bedste? Det med at være i mest boldbesiddelse er længe for sent, kan ikke huske mange statistikker hvor vi har været mest boldbesiddende.

                              Comment


                                Re: Velkommen til Troels Bech

                                Jeg forstår til fulde at bech ikke går ud offenligt og forlanger nye angribere.

                                men samtidig så håber jeg virkeligt at han rent faktisk kan se der mangler noget oppe foran, og at han, i en stille aftentime i stearinlysenes skær har nævnt det for jesper.

                                - og hvor længe kan den store udskiftning i truppen blive ved med at bruges som undskyldning for, måske ikke resultaterne - for alle slår sgu alle som det ser ud i år, men spillet generelt. Her syntes jeg virkeligt der er alt for store udsving.

                                Bech nævner selv FCN der jo også har haft gennemtræk over sommeren - de startede forfærdeligt, og er nu begyndt at blive langt mere stabile, efter de har haft tid til at træne den spillestil de nu engang praktisere.

                                Et andet hold med stor udskiftning og endda ny træner og spillestil; BIF

                                Som Bech nævner har de rigtig nok haft den helt store pengepung fremme ifht hvad der er hentet ind - men de startede også rigtigt skidt - men langsomt - efter at have øvet sig og fået det grundlæggende på plads - er de nu blevet utroligt stabile og så kan de ellers lægge på.

                                - det samme syntes jeg ikke jeg ser i OB, kunne det være fordi der ikke er nogen egenligt fast spillestil man styre efter?

                                Niveauet er alt for svingende - igen igen bedst illustreret ved den famøse AGF kamp - fantastisk spil i de første 42 min....og så falder det helt sammen.

                                Der mangler en base spillerne kan læne sig op af - noget helt grundlæggende der gør holdet ikke vælter når man har en dårlig dag. Der skal man kunne spille solidt og så køre et stille og roligt point hjem.

                                Jeg syntes ihvertfald tit det virker til at der ikke er meget gameplan ud over; "få bolden op til emil og falk og så må de skabe spillet for os"

                                Jeg håber stadig på project Troels Bech, for vi har brug for noget kontinuitet - ikke bare i spillertruppen men også på trænerbænken. Og der har da bestemt været udfordringer; stor udskift i truppen som en af dem, stram økonomi, og så må vi vel sige særdeles dårlig scouting ( bodul, n'koum.....)

                                Men jeg begynder altså at tvivle.

                                Comment

                                Working...
                                X