Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Re: Velkommen til Troels Bech

    Det positive ved, at Ligaen i år er så tæt, som den er, er, at uanset hvordan det så end kommer til at gå i de sidste runder inden vinterpausen - og p.t. må man frygte det værste - så vil vi ikke være håbløst distanceret i bunden, og vel egentlig heller ikke håbløst langt fra en placering i den bedste halvdel.Vi har brug for en god lang vinterferie, hvor der kan komme lidt ro på tingene, hvor man kan få tænkt sig om og renset ud i hovederne, få Bashkim spilleklar og i det hele taget gøre holdet klar til at starte på en frisk til et forår, som man nok allerede nu må belave sig på bliver uhyggeligt spændende. Om det er Troels, der skal stå i spidsen til den tid, tjah, jeg bakker ham stadig op, men der bliver godt nok slidt på tålmodigheden i disse uger. Formår han ikke inden for en overskuelig fremtid at få en trup, der - imo - burde ligge i top 6, til at fungere, ikke mindst mentalt, så er ledelsen NØDT til at skride til handling.

    Comment


      #92
      Re: Velkommen til Troels Bech

      Væk med Bech...

      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #93
        Re: Velkommen til Troels Bech

        Jeg synes at det er en fejlvurdering af TB i onside, at han vælger at fokusere på, at det er de personlige fejl der taber kampen for OB. Det er den manglende 100%-indstilling der grundlæggende taber kampen eller i hvert fald umuliggør at vinde den.

        Comment


          #94
          Re: Velkommen til Troels Bech

          Ikke i hans sidste kamp, nej. Det var såvidt jeg husker en rædderlig forestilling hjemme mod FC Nordsjælland. Jeg husker dog ikke mange lignende kollektive offdays under Olsen. Til gengæld kan man under TB tælle op til flere (0-4 hjemme mod AaB, 2-6 i Esbjerg, 3-6 hjemme mod AGF, 1-3 mod FCV osv.).

          Jeg var stor tilhænger af LO-fyringen...men min holdning har ændret sig kraftigt i løbet af de sidste to år..

          Comment


            #95
            Re: Velkommen til Troels Bech

            Synes Troels dumper i dag med startopstillingen. Ari skulle have startet centralt. Troels nævner det selv bagefter, men vi var en del der sagde det før kampen. Det medfører også at den defensive kvalitet på holdet, samlet set, blev for lav. Der var for mange spillere på banen der ikke forsvarer ret godt.

            Vil dog godt give Troels, at der var personlige fejl på ekstraordinært niveau i dag.





            Comment


              #96
              Re: Velkommen til Troels Bech

              Kaas:Ikke i hans sidste kamp, nej. Det var såvidt jeg husker en rædderlig forestilling hjemme mod FC Nordsjælland. Jeg husker dog ikke mange lignende kollektive offdays under Olsen. Til gengæld kan man under TB tælle op til flere (0-4 hjemme mod AaB, 2-6 i Esbjerg, 3-6 hjemme mod AGF, 1-3 mod FCV osv.).

              Jeg var stor tilhænger af LO-fyringen...men min holdning har ændret sig kraftigt i løbet af de sidste to år..
              Det var netop den kamp der fik bægeret til at flyde over, ja. Men det var jo ikke en enlig svale. Der var tale om en klar tendens på holdet, hvor de individuelle kvaliteter efterhånden ikke var så gode at vi kunne vinde kampe på den baggrund alene. Er enig i at det var rædderligt i de kampe du nævner bortset fra 0-4 mod AaB, da vi efter rødt kort + straffe imod os faktisk sidder på kampen i første halvleg, men ikke får det udnyttet og så knækker da de scorer to (?) hurtige inden pausen - det kan ske for de fleste hold.Alt i alt så synes jeg ikke man kan sige at fyringen af LO ikke var nødvendig - det var den. Der var nogle kraftige sygdomstegn dengang, ligesom der er nu.

              Comment


                #97
                Re: Velkommen til Troels Bech

                Nu lige inden folk går i selvsving, så må jeg lige gør opmærksom på, at man på ingen måde kan sammenligne situationen under Olsen med nuværende situation. Budgettet er langt lavere idag, kvaliteten på holdet langt lavere, holdsammensætningen langt mere elendig, med alt den rod der har været på sportsdirektørposten.

                Man må bare forstå, at en lang række omstændigheder på det ledelsesmæssige plan, slet ikke har fungeret igennem længere tid, mest basalt indkøbsstrategien. Vi er bare fanget, fortsat, i elendige indkøb, mangelfuld langsigtet sportslig planlægning mv. Det ændrer sig ikke, om vi så overtalte Alex Ferguson til et comeback.

                Comment


                  #98
                  Re: Velkommen til Troels Bech

                  ScouserTommy:Det positive ved, at Ligaen i år er så tæt, som den er, er, at uanset hvordan det så end kommer til at gå i de sidste runder inden vinterpausen - og p.t. må man frygte det værste - så vil vi ikke være håbløst distanceret i bunden, og vel egentlig heller ikke håbløst langt fra en placering i den bedste halvdel.Vi har brug for en god lang vinterferie, hvor der kan komme lidt ro på tingene, hvor man kan få tænkt sig om og renset ud i hovederne, få Bashkim spilleklar og i det hele taget gøre holdet klar til at starte på en frisk til et forår, som man nok allerede nu må belave sig på bliver uhyggeligt spændende. Om det er Troels, der skal stå i spidsen til den tid, tjah, jeg bakker ham stadig op, men der bliver godt nok slidt på tålmodigheden i disse uger. Formår han ikke inden for en overskuelig fremtid at få en trup, der - imo - burde ligge i top 6, til at fungere, ikke mindst mentalt, så er ledelsen NØDT til at skride til handling.
                  Desværre kommer den tiltrængte pause nok også til at byde på et farvel til Emil, og hvor skal tingene så komme fra?

                  Emil har reddet mange points hjem her i efteråret - det er mere end man kan sige om Bechs koncept.

                  Comment


                    #99
                    Re: Velkommen til Troels Bech

                    Ralle:Desværre kommer den tiltrængte pause nok også til at byde på et farvel til Emil, og hvor skal tingene så komme fra?

                    Emil har reddet mange points hjem her i efteråret - det er mere end man kan sige om Bechs koncept.
                    Kadrii træder vel bare direkte ind på venstrekanten. Så må vi håbe at Dusan på et eller andet tidspunkt bliver i stand til at sparke til en bold uden at krakelere, så kan det være han kan tage den offensive midt.

                    Comment


                      Re: Velkommen til Troels Bech

                      Polle:Synes Troels dumper i dag med startopstillingen. Ari skulle have startet centralt. Troels nævner det selv bagefter, men vi var en del der sagde det før kampen. Det medfører også at den defensive kvalitet på holdet, samlet set, blev for lav. Der var for mange spillere på banen der ikke forsvarer ret godt.

                      Vil dog godt give Troels, at der var personlige fejl på ekstraordinært niveau i dag.
                      TB dumper med et brag i dag, og det måtte han erkende ved at flå Bodul ud efter en halv time. Falliterklæring at starte med Bodul og N'Koum idag, ingen af dem har vist noget som helst der berettiger til det. Det er nu fjerde kamp i træk at Diarra starter på bænken (1 uafgjort, 3 nederlag), en spiller der var inde i en rigtig god udvikling, som laver få fejl og som kan bruges på flere pladser. JBL slipper godt fra det meste i dag. Jeppe er intet fodbold-vidunder, men i det mindste er han selv klar over det, og prøver ikke mere spektakulære ting en han kan - modsat Bodul. Men igen vælger TB at stille med ikke bare een, men to uduelige spillere.

                      Jeg ønsker ikke TB fyret, men der skal til at ske noget med den opstilling, han fejler gang på gang. Når Falk og Spelmann er ude, er der reelt kun Emil Larsen til at skabe noget offensivt, og så må TB altså stille med nogle spillere der kan tilbyde noget til selve holdet, i stedet for at prøve med nogle individualister som viser flotte ting til træning.

                      Comment


                        Re: Velkommen til Troels Bech

                        Jeppe var efter min mening endnu dårligere end Bodul igår... og det siger ikke så lidt.

                        Jeppe Hansen er lysår fra superliga niveau, ved ikke hvis idé det var at hente en spiller fra 2. division Vest og tro han kan gå ind på et 'stort' hold i super ligaen.. Luffe er jeg mere sikker på var Troels Bechs idé og manden bag han kom til klubben

                        Comment


                          Re: Velkommen til Troels Bech

                          Jeg er fuldstændig enig. Jeppe gør hvad han kan, men han skal ned i 2. division igen når kontrakten udløber. Vi har MS som bedste angriber (men ofte skadet). Det er lidt tankevækkende når MS for et år siden blev betegnet som et stort flop. Lad os for guds skyld få en rigtigt angriber. Ikke en lejet men en rigtigt en, så vil slås for fremgang til holdet.

                          TB har langt fra overbevist mig om, at han har lært nok siden han sidst var i klubben. Når man skal bygge et helt hold op fra grunden, så kræver det en solid struktur på holdet. Den kan TB ikke skabe. Vi skal have en Ove type i et par år, inden vi skal have den træner som kan flytte os tilbage til toppen. Det er sørgeligt, men efter oprydningen efter Brink, så skal vi til at rydde op efter TB, PH, og ikke mindst mister perfekt destroyer (TC).



                          Comment


                            Re: Velkommen til Troels Bech

                            Troels Bech´s 3. periode i OB :

                            Pointsnit samlet : 1.16

                            Sejre : 14/48

                            Hjemmebane : 7 sejre i 23 kampe - målscore 40-40



                            Comment


                              Re: Velkommen til Troels Bech

                              bettet:Jeppe var efter min mening endnu dårligere end Bodul igår... og det siger ikke så lidt.

                              Jeppe Hansen er lysår fra superliga niveau, ved ikke hvis idé det var at hente en spiller fra 2. division Vest og tro han kan gå ind på et 'stort' hold i super ligaen.. Luffe er jeg mere sikker på var Troels Bechs idé og manden bag han kom til klubben
                              problemet er som jeg ser det ikke jeppe - men de andre angribere der mangler kvalitet. Jeppe var ikke hentet som starter, et fynsk talent hentet ind som en billig 4 angriber - en gardering. Der vil selvfølgelig være et kæmpe spring fra næsby til OB og han har sådan set fået mere spilletid allerede end jeg havde regnet med, og endda scoret en kasse for os.

                              - problemet er at med skoubos skade og boduls elendighed - så står bech pludselig og skal bringe jeppe i spil i 50 min i går, og han var vel tiltænkt som en aflastningsspiller til små indhop de sidste 5-10 min. engang imellem

                              forsøget med at hentet en fynsk/dansk angriber ind fra lavere rækker på en kort - og formentlig relativ billig kontrakt syntes jeg sådan set er fint nok - men der skal findes nogle angribere af en helt anden kaliber(bye bye bodul og skoubo og sikkert også mos) for at ligge så meget ansvar for at vende et truende nederlag, på en spiller der for 5 mdr siden begik sig i 2 div. den går ikke



                              Comment


                                Re: Velkommen til Troels Bech

                                Slambert:Troels Bech´s 3. periode i OB :

                                Pointsnit samlet : 1.16

                                Sejre : 14/48

                                Hjemmebane : 7 sejre i 23 kampe - målscore 40-40


                                ikke videre imponerende statistik han render rundt med den gode troels

                                http://www.bt.dk/superligaen/ob-traener-jeg-vil-ikke-klynke-som-saa-mange-andre-men...



                                Comment

                                Working...
                                X