Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 7.11.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Jeg tænker det starter et andet sted. Jeg ser ikke nogen nævneværdig forskel på KL og AJ. Fejlen var at bruge lønkroner på at hente Kasper Larsen hjem uden at overveje Daniel Høgh eller tilsvarende kvalitet.
    Enig men hvis vi alligevel skal kigge på det store billede er problemet at vi har sat kaptajn blålys til at passe en sportsdirektørs job…
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #32
      Slip den Sabbi

      Comment


        #33
        er der ikke snart nogen der kan lære sabbi at slippe bolden istedet for at løbe ind i 3 forsvarsspillere - du kommer aldrig igennem der...

        Comment


          #34
          Ja, to dårlige forsvarsaktioner, og så kommer målet. Ret irriterende, men nok ikke overraskende, da vi nu endelig havde fået en god start, og måske kunne lukrere på, at BIF ville lade sig frustrere, og måske også halte lidt efter, pga. deres kamp i torsdags.

          Comment


            #35
            Vores kontraer viser vores kæmpe offensive udfordringer. De eneste, der kan skabe noget for os, er samtidig kæmpe store udfordringer. Hvad enten det er Frøkjær, som går fra genialt til bare at give bolden væk, eller Sabbi, der sætter to for så at løbe lige ind i fire mand.

            Jeg har svært ved at se hvordan det nogensinde bliver en sammenspillet enhed, der ikke bare virker i glimt.

            Vi kan sætte Jebali ind senere, men det vil det kun blive værre af og ham har vi lige givet en længere kontrakt.

            Jeg er nervøs for vi står nøjagtigt samme sted om et år og er nødt til at se i øjnene, at vi skal starte forfra med hele vores offensiv.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Jeg tænker det starter et andet sted. Jeg ser ikke nogen nævneværdig forskel på KL og AJ. Fejlen var at bruge lønkroner på at hente Kasper Larsen hjem uden at overveje Daniel Høgh eller tilsvarende kvalitet.
              Det har været fremgangsmåden længe. Man henter den billigere 2. eller 3. bedste mulighed fremfor noget der flytter os ud af dødvandet.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det har været fremgangsmåden længe. Man henter den billigere 2. eller 3. bedste mulighed fremfor noget der flytter os ud af dødvandet.
                Man gør nok hvad man har råd til. Men i dette tilfælde virkede det samtidig til, at man var for lidt opmærksomme/ikke var i kontakt med Høgh. Nu sidder KL så på bænken i OB, mens Høgh sidder på bænken i FCM. Både KL, Høgh og OB blev tabere :-(

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Vores kontraer viser vores kæmpe offensive udfordringer. De eneste, der kan skabe noget for os, er samtidig kæmpe store udfordringer. Hvad enten det er Frøkjær, som går fra genialt til bare at give bolden væk, eller Sabbi, der sætter to for så at løbe lige ind i fire mand.

                  Jeg har svært ved at se hvordan det nogensinde bliver en sammenspillet enhed, der ikke bare virker i glimt.

                  Vi kan sætte Jebali ind senere, men det vil det kun blive værre af og ham har vi lige givet en længere kontrakt.

                  Jeg er nervøs for vi står nøjagtigt samme sted om et år og er nødt til at se i øjnene, at vi skal starte forfra med hele vores offensiv.
                  Derfor er det vigtigt at vi får forlænget med Fenger, og givet Frø et koncentrations kursus.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                    Man gør nok hvad man har råd til. Men i dette tilfælde virkede det samtidig til, at man var for lidt opmærksomme/ikke var i kontakt med Høgh. Nu sidder KL så på bænken i OB, mens Høgh sidder på bænken i FCM. Både KL, Høgh og OB blev tabere :-(
                    4 år til Okosun og Kløve samtidigt med at man arbejder på en spillestil som ikke passer til dem. Det viser bare manglende evner og spild af penge.

                    Comment


                      #40
                      Ville lige rose Skjelvik for en god defensiv præstation idag men så er han igen ude af position...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Hvor står vi smalt. Brøndby smider som alle vores modstandere bolden ud i de gigantiske rum på siden eller bag backs. Hos os løber Sabbi gennem midten og på den anden side har vi en central midtbanespiller, der også trækker indad. Så er det svært at holde fat i bolden offensivt.

                        Comment


                          #42
                          Jeg har altså svært ved at se hvad det er der gør JJ skal have anfører armbindet
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #43
                            Vores defensive giver den en eller anden gyser.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Vores kontraer viser vores kæmpe offensive udfordringer. De eneste, der kan skabe noget for os, er samtidig kæmpe store udfordringer. Hvad enten det er Frøkjær, som går fra genialt til bare at give bolden væk, eller Sabbi, der sætter to for så at løbe lige ind i fire mand.

                              Jeg har svært ved at se hvordan det nogensinde bliver en sammenspillet enhed, der ikke bare virker i glimt.

                              Vi kan sætte Jebali ind senere, men det vil det kun blive værre af og ham har vi lige givet en længere kontrakt.

                              Jeg er nervøs for vi står nøjagtigt samme sted om et år og er nødt til at se i øjnene, at vi skal starte forfra med hele vores offensiv.
                              Det er Hemmingsen effekten…

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #45
                                Mensa har løbet klart fra Jørgen 3 gange. Har han mistet speed.

                                Comment

                                Working...
                                X