Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jeg synes efterhånden, at det er tydeligt at dette hold ikke har niveauet til at rykke sig nogen steder hen i denne liga. Vi kan maksimalt lige holde fast med det yderste af neglene i holdene med noget dårligere budget end os. Klubledelsen kan åbenbart ikke se det åbenlyse. Det er forfærdeligt at skulle sige det. Men hvis der skal en koldstart til, for at ledelsen fatter det, er jeg snart klar til at ville være ok med en nedrykning. Ikke at der er nogen garantier ved en nedrykning - men jeg orker snart ikke mere snak og events på stadion, når spillet på banen er så kummerligt ringe år efter år. Det virker som om, at vi kører i tomgang på 10. år i træk. Det er kejserens nye klæder - år efter år. Vi klarer os lige godt nok til, at klubben ikke eksploderer og det gør, at ledelsen ikke behøver at gøre noget markant. Hvis der ikke hentes forstærkninger til vinter kommer vi til at spille om nedrykning. Bærende spillere leverer overhovedet ikke og vi skaber INTET offensivt kamp efter kamp.
    På trods af ti magre år så har OB jo heller ikke været tæt på nedrykning …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Det er ganske sandt. OB er bare en klub uden kultur. Og det er det vigtigste overhovedet. Det virker til, at der er en kultur med TH og akademiet. En skam det ikke er tilfældet med førsteholdet.

      Oh well, man må vel bare resignere.
      For det første er det ikke rigtigt at OB ikke har kultur eller historie for den sags skyld men er da enig i at det er ærgerligt at de unge endnu ikke har fået mulighed for i stor nok grad at tage kulturen fra U med op men jeg tror at det er på vej …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Hvor gad man godt have en stor 9er der havde 6-10 mål i sig på en sæson. Lieder er jo bare pisse ringe
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          https://mobil.bold.dk/video/623722/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Kolding
            Vejle
            Hvidovre
            SDR

            Randers
            Aalborg Freja-Brøndby
            FCM/Aab

            Mere end 50% chance for at trække et hold der ligger under OB til kvartfinalerne så det sker nok ikke ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Selv om OB vandt i dag, så vil jeg påstå, at de spillede en forfærdelig kamp. Opstillingen fungerer ikke. Der skal ændres formation.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Selv om OB vandt i dag, så vil jeg påstå, at de spillede en forfærdelig kamp. Opstillingen fungerer ikke. Der skal ændres formation.
                Intet var godt. Det var ulideligt i 89 minutter og vi skal takke dommeren. Havde vi fået den udvisning havde vi været sure. Selvom det andet gule kort var direkte dumt.
                men GF fik endnu en på selvforståelsen og også mange minutter i benene. Mortensens krise er på størrelse med BKs. Det er en god baggrund at møde dem på, så der er håb om mindst et point på mandag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  For det første er det ikke rigtigt at OB ikke har kultur eller historie for den sags skyld men er da enig i at det er ærgerligt at de unge endnu ikke har fået mulighed for i stor nok grad at tage kulturen fra U med op men jeg tror at det er på vej …

                  OB har en fornem historie.

                  Kultur, denne særlige ånd, hvor der er noget større, en sammenhængskraft, en måde at gøre tingene på her i klubben, der går i arv, ser jeg ingen af i og omkring førsteholdet. Og det har jeg ikke gjort i rigtig mange år. Kultur slår altid strategi, og der skal mere til, end det de gør nu.

                  Det kan være, jeg tager fejl, men j eg kan i hvert fald ikke se en distinkt OB-kultur i og omkring truppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                    .. hvis ikke det var fordi det er pokal fodbold, så ville jeg sige OB ligner en nedrykker i dag.
                    .. men hov det har de faktisk også lignet de 2 foregående superliga kampe nu når jeg tænker mig om.

                    Spillerne positionerer sig ikke specielt aktivt, ikke ret mange er undervejs og stort set ingen dybdeløb/gennembrudsløb.
                    En stor gang alibi bold fra stort set alle på banen.

                    JJT er godt nok en overvurderet fodbold spiller, i dag nu med masser af fejlafleveringer hvilket påståes skulle være hans spidskompetence. Hårdt arbejde, duel og hovedstødstyrke er det ihvertfald ikke. Går han forrest som anfører med råb og gejst ? Er godt nok uenig med Alm i den her..

                    alt i alt, spillerne brænder slet ikke ud for Alm, de tror ikke rigtigt på projektet og der er stort set ingen konkurrence i OB’s trup til at skubbe dem ud, som weekend på weekend underpræsterer.

                    Til tider, især til sidst, under Michelsen så det sløjt ud, men det gør det satme også her under Alm.
                    Bemærk at truppen kun er blevet ringere siden Micheelsen tog over, år for år.

                    Jammerligt … og en sportslig ledelse som burde fyre sig selv pr dags dato.
                    Enig i alt. Også derfor det er et kæmpe selvmål af Alm, ikke at kræve at der bliver tilført forstærkninger som magter det spil han gerne vil. Det er ris til egen røv, at han bare ubetinget overtager en trup. Han har vel sat sig ind i de seneste sæsoners resultater ?
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Forhåbentlig var det blot en kamp til at booste selvtilliden. Nogen stærk kamp blev det ikke. 11 mod 11 havde fcn overtaget og 11 mod 10 gør vi tingene for besværlige for os selv. Med den kamikaze-keeper skulle vi bare have spillet bolden ud på kanterne og slået bolde i feltet. Fcn kunne slet ikke finde sit skabelonspil da den ene brik blev smidt ud, så vi kunne næsten gøre hvad vi ville og så blev bolden vores. Vores mystiske idé om at vi skal bryde igennem en mur på midten var ikke løsningen imod 10 mand på sidste 1/3.
                      OB skal dog have ros for hele tiden at holde tempo og flytte spillet frem på fcn's bane. Det kostede kræfter nok til at de i sidste ende ikke kunne holde stand.

                      Godt vi har agf næste gang. Deres kamp var omend endnu mere uinspirerende end vores og de taber fortjent ud fra den halveg plus overtid jeg så.

                      Comment


                        Man skulle næsten tro at vi tabte igår med alt den elendighed der er herinde.. Hold da op..

                        Ja første halvleg var ikke super god. FCN scorer et lidt heldigt men også fantastisk lavet af Myremanden. Det må man bare løfte hatten af for. Det var sgu godt lavet.
                        Så havde vi JJ der havde sin dårligste dag i OB trøjen måske og det ødelagde hele vores kamp. Jeg syntes faktisk den ligger mest på ham igår. Den må han bare tage på sin kappe.
                        Men derfra var der jo kun 1 hold på banen. Jeg har set nogle OB kampe hvor vi har været i overtal. Men aldrig hvor vi var så suværene som denne. Nuvel de gav os også lidt lov men det var vel en 95/5 halvleg. De havde 1 godt minut. Ja vi havde svært ved at score, men de stod også godt dybt i forsvaret med en målmand der var god ude i feltet..

                        Og er de fleste virkelig allerede klar til at dømme Alms projekt færdigt? Det lyder sådan. Kan vi ikke blive enige om at Alm projektet stadig er i sin spæde dage??
                        Det halve af holdet passer ikke ind i spillestilen. Det kan man næppe klandre ham for. Kun ledelsen
                        Planen er en fast spillestil og det vil nok tage 0,5-1 år mere inden vi rigtig kan tillade os at bedømme Alm udfra den trup han overtog.
                        Han kommer ikke til at ændre spillestilen. Spillerne må ændres til spillestilen eller videre i karrieren et andet sted. Det har Okosun allerede måtte føle.

                        Så må vi håbe at ledelsen har modet, evnerne og pengene til at give ham det hold der kan indløse forventningerne. Både med indkøb,salg og skrive med de rigtige akademispillere.
                        For pt når jeg skal af med frustrationerne er de kun rettet mod ledelsen. Ikke trænerne. Ikke endnu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Man skulle næsten tro at vi tabte igår med alt den elendighed der er herinde.. Hold da op..

                          Ja første halvleg var ikke super god. FCN scorer et lidt heldigt men også fantastisk lavet af Myremanden. Det må man bare løfte hatten af for. Det var sgu godt lavet.
                          Så havde vi JJ der havde sin dårligste dag i OB trøjen måske og det ødelagde hele vores kamp. Jeg syntes faktisk den ligger mest på ham igår. Den må han bare tage på sin kappe.
                          Men derfra var der jo kun 1 hold på banen. Jeg har set nogle OB kampe hvor vi har været i overtal. Men aldrig hvor vi var så suværene som denne. Nuvel de gav os også lidt lov men det var vel en 95/5 halvleg. De havde 1 godt minut. Ja vi havde svært ved at score, men de stod også godt dybt i forsvaret med en målmand der var god ude i feltet..

                          Og er de fleste virkelig allerede klar til at dømme Alms projekt færdigt? Det lyder sådan. Kan vi ikke blive enige om at Alm projektet stadig er i sin spæde dage??
                          Det halve af holdet passer ikke ind i spillestilen. Det kan man næppe klandre ham for. Kun ledelsen
                          Planen er en fast spillestil og det vil nok tage 0,5-1 år mere inden vi rigtig kan tillade os at bedømme Alm udfra den trup han overtog.
                          Han kommer ikke til at ændre spillestilen. Spillerne må ændres til spillestilen eller videre i karrieren et andet sted. Det har Okosun allerede måtte føle.

                          Så må vi håbe at ledelsen har modet, evnerne og pengene til at give ham det hold der kan indløse forventningerne. Både med indkøb,salg og skrive med de rigtige akademispillere.
                          For pt når jeg skal af med frustrationerne er de kun rettet mod ledelsen. Ikke trænerne. Ikke endnu
                          Man er for begrænset som træner, hvis man kun kan spille én bestemt variant på én bestemt måde - og ingen anden. Klubben har ønske om en art 4-3-3. Alms 4-2-3-1 har været håbløs ubalanceret i stort set alle kampe. Det er ret simpelt at ændre til en reel 4-3-3, hvor man får en ekstra spiller ind på midtbanen i håbet om mere boldfasthed og defensiv stabilitet.

                          Jeg kan enormt godt lide Alm, men indtil videre, og jeg synes, det er fair så småt at evaluere indledende, er jeg ikke specielt imponeret. Selvfølgelig er vi ikke ude i at skifte træner (det hjælper alligevel ikke).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Kolding
                            Vejle
                            Hvidovre
                            SDR

                            Randers
                            Aalborg Freja-Brøndby
                            FCM/Aab

                            Mere end 50% chance for at trække et hold der ligger under OB til kvartfinalerne så det sker nok ikke ..
                            Et gæt..

                            FCM/Aab - OB
                            Hvidovre - Brøndby/Aalborg-freja
                            Kolding - Vejle
                            Randers - Nordtyskerne (SDR)

                            Comment


                              JJ gik åbenbart ud med en knæskade

                              https://fyens.dk/artikel/ob-s-islænd...gave-til-sidst

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                                Et gæt..

                                FCM/Aab - OB
                                Hvidovre - Brøndby/Aalborg-freja
                                Kolding - Vejle
                                Randers - Nordtyskerne (SDR)
                                Lyder meget rigtigt. Vi trækker FCM og Brøndby “trækker” det nemmeste. De får Kolding eller Hvidovre

                                Comment

                                Working...
                                X