Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Det er jeg så ikke sikker på. Syntes vi fik sat spillet fint op i anden halvleg i store perioder. De stod godt i forsvaret, og vi var uskarpe. Det er da vi er 11 mod 11 der bekymre mig mest
    Ja okay, vi ser forskelligt på tingene. Manglende kvalitet i mange kampe efterhånden, men det er bare min mening :)

    Comment


      I øvrigt igen ros Til Francis som medkommentator. Skønt med nogle ordentlige folk på den plads også.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
        Puha, det holdt hårdt. Var den gult røde kort til Nordsjælland spilleren korrekt dømt? Jeg kan ikke se kampen.
        Ja 100%

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Vi havde aldrig vundet den her 11 mod 11, men kan det give selvtillid, så tager vi det med.
          Og vi skulle ikke glemme at takke HC. Med den kænperedning mod Francis reddede han hele kampen for os.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
            Puha, det holdt hårdt. Var den gult røde kort til Nordsjælland spilleren korrekt dømt? Jeg kan ikke se kampen.
            Det første kan dømmes, men er måske lidt tvivlsom. Den anden er vist god nok.

            Det tossede er, at vi ender med at have op mod 20 hjørnespark og et enormt overskud i boldbesiddelse og før det røde kort lignede det vi var i gang med at blive kørt over. Snak om kampafgørende.

            Comment


              Og kære Alm, revurder nu den 4-2-3-1, hvor du af uransagelige årsager spiller Frø nærmest som angriber.

              Det virker ikke. Der er ikke balance. Juster nu på det.

              Og spil nu med nogen, der kommer med vilje!

              Fra start af!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                I øvrigt igen ros Til Francis som medkommentator. Skønt med nogle ordentlige folk på den plads også.
                Francis er kvik - både for DR og Mediano. Ærgerligt han kludrer sådan i sproget ind i mellem, men pointerne er fine nok.

                Comment


                  Tankegivende at Aron som kom ind så sent blev MoM.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    I øvrigt igen ros Til Francis som medkommentator. Skønt med nogle ordentlige folk på den plads også.
                    Det er bare rart at se bold på DR. Som at drikke en god øl, når man er vant til pis og benzin med Viaplay og deres utålelige team.

                    Comment


                      Hvorfor lægger Lieder den ikke tværs til Sabbi? Selvom glæder mig om hver kasse Lieder scorer for os så bliver vel aldrig stor fan ...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Mart Lieder har i hvert fald fået selvtillid - det gjorde ham lige 30 % bedre på 10 min.

                        Comment


                          Nu mangler vi kun et Breum mål. Forhåbentlig lærer vi noget af den her kamp, vi skal mindst et niveau op for at kunne matche et superligahold med elleve spillere på banen. Omvendt kan det nogen gange være sværere at komme igennem et hold, som placerer alle spillere i forsvaret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hvorfor lægger Lieder den ikke tværs til Sabbi? Selvom glæder mig om hver kasse Lieder scorer for os så bliver vel aldrig stor fan ...
                            Han er bedre end BK.

                            Lieder har aldrig fået en reel chance - hverken af Alm eller herinde.

                            Comment


                              Stærkt Lieder

                              Comment


                                Klasse afslutning af Lieder!

                                Comment

                                Working...
                                X