Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Elendig afslutning der rammer ham på skinnebenet, total kikset. Men flot af Opondo igen

    Comment


      Og Aron med næstsidste berøring. Aron viser sig mere og mere som vores vigtigste spiller
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Haha igen et kludmål

        Comment


          Yes! x2

          Comment


            Jaaaaaa

            Comment


              ja tak lieder og sabbi

              Vi tager det

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Haha igen et kludmål
                Ja, ikke meget kvalitet i det meste vi laver, selv i overtal +60min - vi får det svært uanset hvem vi møder næste runde.

                Comment


                  Hahalleluja

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                    Jeg har ikke skrevet noget om hvor fedt noget er. Jeg pointerer bare, at når man har alt spillet og volden hele tiden er i modstanderens straffesparksfelt, så er det ikke så unormalt man scorer.
                    jamen det har du da ret i - og heldigvis for det

                    Comment


                      Hold nu kæft, hvor fortæller det her alt om hvor dårligt vi afslutter, men hvor er det dejligt at have heldet i en vigtig kamp for en gangs skyld.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

                        Ja, ikke meget kvalitet i det meste vi laver, selv i overtal +60min - vi får det svært uanset hvem vi møder næste runde.
                        Det er jeg så ikke sikker på. Syntes vi fik sat spillet fint op i anden halvleg i store perioder. De stod godt i forsvaret, og vi var uskarpe. Det er da vi er 11 mod 11 der bekymre mig mest

                        Comment


                          Puha, det holdt hårdt. Var den gult røde kort til Nordsjælland spilleren korrekt dømt? Jeg kan ikke se kampen.

                          Comment


                            Tverskov skal altså op på midten.

                            Comment


                              Vi havde aldrig vundet den her 11 mod 11, men kan det give selvtillid, så tager vi det med.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                Puha, det holdt hårdt. Var den gult røde kort til Nordsjælland spilleren korrekt dømt? Jeg kan ikke se kampen.
                                Ja. Der første var sikker "kan" men ikke "skal", andet var klokkeklart.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X