Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning lørdag d. 23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning lørdag d. 23

    Er i O’ense for en gangs skyld, og vil gerne berige min søn med at overvære en omgang træning med Striwerne.

    Er der nogen der ved, hvad tid de træner samt hvor - og om der er åbent for tilskuere?

    /mck

    #2
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Er i O’ense for en gangs skyld, og vil gerne berige min søn med at overvære en omgang træning med Striwerne.

    Er der nogen der ved, hvad tid de træner samt hvor - og om der er åbent for tilskuere?

    /mck
    Den er svær i disse dage. De ændrer det konstant.
    Men det er ikke på bane 1. Jeg tænker det bliver Falen eller Bane 2 på kunst i Ådalen.

    Og der er altid åbent for tilskuere(næsten mm de glemmer at låse op)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Er i O’ense for en gangs skyld, og vil gerne berige min søn med at overvære en omgang træning med Striwerne.

      Er der nogen der ved, hvad tid de træner samt hvor - og om der er åbent for tilskuere?

      /mck
      Dee var planlagt at trænere i Falen i denne uge men i dag blev det flyttet til kundtgræsbanen i Ådalen på grund af alt den regnen. Jeg kommer til træning næste fredag igen før tager turen hjem til Tyskland igen. Du kan kontakte OB/Rasmus Nejstgaard så de informerer dig hvor træneres, det gør jeg også. Hvis du er sønnen har tid fredag kan vi gerne møde der. Kommer også med min søn så vi kan hygge der. Kan gerne skrive hvor trænerens når har fået besked fra Rasmus.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Jeg har endnu til gode at få et klart svar på, hvorfor der så sjældent trænes på bane 1? Den skulle jo været renoveret. Angiveligt.

        Det er jo håbløst at skulle til Falen for at træne.

        Og det skaber bøvl for jer, der ofte ser træningerne. Der skal være et fast sted, hvor de træner, så der kan opstå en kultur. De kloges klub i Ådalen osv.

        Comment

        Working...
        X