Jeg har endnu til gode at få et klart svar på, hvorfor der så sjældent trænes på bane 1? Den skulle jo været renoveret. Angiveligt.
Det er jo håbløst at skulle til Falen for at træne.
Og det skaber bøvl for jer, der ofte ser træningerne. Der skal være et fast sted, hvor de træner, så der kan opstå en kultur. De kloges klub i Ådalen osv.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning lørdag d. 23
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEr i O’ense for en gangs skyld, og vil gerne berige min søn med at overvære en omgang træning med Striwerne.
Er der nogen der ved, hvad tid de træner samt hvor - og om der er åbent for tilskuere?
/mck
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEr i O’ense for en gangs skyld, og vil gerne berige min søn med at overvære en omgang træning med Striwerne.
Er der nogen der ved, hvad tid de træner samt hvor - og om der er åbent for tilskuere?
/mck
Men det er ikke på bane 1. Jeg tænker det bliver Falen eller Bane 2 på kunst i Ådalen.
Og der er altid åbent for tilskuere(næsten mm de glemmer at låse op)
Leave a comment:
-
Træning lørdag d. 23
Er i O’ense for en gangs skyld, og vil gerne berige min søn med at overvære en omgang træning med Striwerne.
/mckTags: Ingen
Leave a comment: