Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fin detalje fra RMN:
    Da en ung knægt kastede øl lige bag os gav vi ham "klar besked" fra tre sider med det samme. Tror ikke han gentager den aktion...
    Hahaha, jeg havde fat i dem bag ved os.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
      Endnu en overall tandløs indsats fra OB, hvor det man gør bedst i løbet af kampen, er, at afholde modstanderne fra at skabe store chancer.

      Der bliver skabt meget lidt offensivt i åbent spil, allerhøjst fra lidt omstillinger eller når modstanderne begår fejl.

      Ydermere er opstillingen/skabelonen med til at modstanderne tilsyneladende har nemt ved indlæg og derfor kommer til mange dødbolde.
      Alt i alt, ikke noget der taler for at vinde fodbolde kampe og i dag møder vi et svagt Randers hold som kun marginalt har et bedre holde på papiret end os, på udvalgte positioner og lidt X-faktor.

      En sæsonstart hvor det er lykkes os at vinde knebent mod rækkens 2 dårligeste hold og stort mod det dårligste, som faldt fuldstændigt fra hinanden.
      Den eneste grund til vi ligger i tabellen hvor vi gør at er Brøndby og AGF er kommet dårligt fra start i en Superliga hvor mange hold er lige dårlige og top 6 eller derover faktisk er billigt til salg.

      Men OB har jo valgt en strategi, med en fast spillestil og den praktiserer træneren til fulde - respekt for det, men det der står tilbage er, at truppen mangler overordnet kvalitet på mange pladser unge eller ej, og spørgsmålet er, om de så nogensinde bliver gode nok til at gøre en markant forskel i superligaen - jeg tror det ikke.

      Nordsjælland stilen er valgt, selvfølgelig ud fra økonomiske betragtninger men Nordsjælland vinder aldrig noget og det gør vi så sandelig heller ikke med denne strategi.

      Spørgsmålet er hvor længe tålmodigheden holder hos tilskuere og sponsorer.

      Ærgerlig ledelse strategi når potentialet i Odense er stort når man kan samle 8.000 mod Randers kl. 14.00.

      … hvor er ambitionerne, det er simpelthen for tyndt det her.

      Det er egentligt et fint skriv, men...
      FC Midtjylland er nok rækkens bedste hold, og det det her hold mangler er en grundlæggende forståelse for at det her det betyder noget for den her ø, ligesom det betyder noget når landsholdet spiller, det er vores hold, det trækker på noget historie og noget kultur som går meget længere end bare fodbold, den her Ø, fortjener, hvis ret skal være ret et mesterskab. Jeg er til døden træt af spillere der tror det her bare er et arbejde, den her Ø vil det så sindssygt gerne og kan potentielt eksplodere i en fodboldfest der får landsholdets em/vm indsats til at blegne giv os nu forhelvede noget at arbejde med.

      Derudover er jeg uenig i at det er de unge der falder igennem i dag, det er det ikke, Bernat kan godt være sin indsats bekendt.

      ​​​​
      Last edited by Striwetforlivet!; 17-10-2021, 15:52.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        syntes også vi bliver ved med at spille folk ude af position. Fenger er ikke kant - kadrii skal ikke ligge på toppen og slet ikke ene mand...virker til vi har lagt os fast på systemet men intet gjort for at passe truppen til det - så skal det jo gå galt.

        Frøkjær er endelig kommet ind centralt - se hvad det har gjort for hans spil - han så jo ikke specielt god ud på kanten.
        Enig. Hvis ikke man er klar til at satse på Breum må der hentes en til venstrekanten i transfervinduet og ellers må Kadrii derud .. så er han heller ikke på tippen hvor han bruger for meget af tiden med ryggen mod mål ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Enig. Hvis ikke man er klar til at satse på Breum må der hentes en til venstrekanten i transfervinduet og ellers må Kadrii derud .. så er han heller ikke på tippen hvor han bruger for meget af tiden med ryggen mod mål ..
          håber da man satser på breum - men er han klar til at starte inde? Hvis han skal i start 11 skal han jo kunne spille ihvertfald 60 min...og måske også meget pres at ligge på en17 årig.
          Omvendt ville det sgu være træls at de henter en eller anden ligegyldhed ind der så står i vejen for ham fordi han er marginalt bedre.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Enig. Hvis ikke man er klar til at satse på Breum må der hentes en til venstrekanten i transfervinduet og ellers må Kadrii derud .. så er han heller ikke på tippen hvor han bruger for meget af tiden med ryggen mod mål ..
            Breum er fin på venstrekanten, jeg stod ved siden af Noa, som spiller målmand på U14 som virkede som en knægt der gerne ville ind og gøre folk stolte, det er fremtiden, mennesker som har det som grundindstilling at det her, det betyder noget. Der er ikke brug for en venstrekant der ligeså godt kunne få et arbejde hos Fakta.





            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Jeg har egentlig stor respekt for vores trænerteam, men een ting jeg ikke lærer at forstå, er hvorfor hele trænerteamet kan sidde ned på bænken i 70 min, når der mangler tænding fra allerførste sekund - en tænding, der aldrig kom ind i kampen.

              Vi snakkede om i pausen, at hvis de ikke kom i gang fra start ville de tabe kampen. De kommer så ud fra pausen endnu mere passive end i slutningen af 1. halvleg.

              Manglende tænding på uforståelige tidspunkter, det er om noget OB-sygen for de aidste fem år.
              Fordi man alt for længe har tilladt i Ådalen at folk har det som et arbejde. Du vil regelmæssigt høre folk sige at OB er velsignet qua sin geografiske placering, som har gjort at man på papiret har kunne lave flotte signings, men, det er ikke rigtigt, OB er forbandet qua sin geografiske placering, det giver dig mulighed for at få en masse spillere som ganske enkelt ikke forstår hvor vigtigt det egentligt er og har det at spille fodbold for OB som bare et arbejde, du kan ikke vinde noget med den indstilling du kan ikke engang blive rigtig god til noget med den indstilling og det er dét der lyser ud af vores spillere, det er endnu en dag på kontoret, men selv folk der arbejder på kontorer er passionerede hvis de vil gøre det godt. Det er det der længe har manglet i klubben, også årsagen til at det blev til tre sølvmedaljer for 10 år siden. Se på Tonny Hermansen og det arbejde han laver på akademiet, det er tydeligt at det er langt mere end bare et arbejde.


              For helvede hvor skal der snart et mesterskab til Fyn.
              ​​​
              Last edited by Striwetforlivet!; 17-10-2021, 16:43.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                håber da man satser på breum - men er han klar til at starte inde? Hvis han skal i start 11 skal han jo kunne spille ihvertfald 60 min...og måske også meget pres at ligge på en17 årig.
                Omvendt ville det sgu være træls at de henter en eller anden ligegyldhed ind der så står i vejen for ham fordi han er marginalt bedre.
                Hvis han skriver kontrakt satses der 100% på Breum. Men han bliver jo ikke starter hen over natten. Han skal køres ind og der skal så ikke hentes en venstrekant hvis Fenger også forlænger. Men det afhænger jo så også af disse ting. Vi har rigeligt der kan spille de 3 forreste. Som holdet spiller pt er det ikke der der skal sættes ind

                Vi mangler en klasse midt(for jeg tvivler på at der bliver satset på Tarik) og en klasse forsvarsspiller da AJA ikke bør forlænges med og det ligner ikke der satses hårdt på Khemdee og Vestergaard. For så er det jo bare 1:1 med AJA og de unge må kæmpe videre.
                Vi behøver ikke kun at kigge akademiets vej. Vi skal også have noget klasse ind for at rykke os næste sæson

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hvis han skriver kontrakt satses der 100% på Breum. Men han bliver jo ikke starter hen over natten. Han skal køres ind og der skal så ikke hentes en venstrekant hvis Fenger også forlænger. Men det afhænger jo så også af disse ting. Vi har rigeligt der kan spille de 3 forreste. Som holdet spiller pt er det ikke der der skal sættes ind

                  Vi mangler en klasse midt(for jeg tvivler på at der bliver satset på Tarik) og en klasse forsvarsspiller da AJA ikke bør forlænges med og det ligner ikke der satses hårdt på Khemdee og Vestergaard. For så er det jo bare 1:1 med AJA og de unge må kæmpe videre.
                  Vi behøver ikke kun at kigge akademiets vej. Vi skal også have noget klasse ind for at rykke os næste sæson
                  Eriksen og Daniel Høegh.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Eriksen og Daniel Høegh.
                    Drømmen

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Eriksen og Daniel Høegh.
                      Tror simpelthen ikke på Eriksen. Men han ville da være sindssyg at få. Bare i et 1/2 år…

                      Daniel Høegh er jeg lunken ved. Håber man kunne finde noget der var lidt bedre. Ellers kan man jo næsten lige så godt lade være og forlænge med AJA

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tror simpelthen ikke på Eriksen. Men han ville da være sindssyg at få. Bare i et 1/2 år…

                        Daniel Høegh er jeg lunken ved. Håber man kunne finde noget der var lidt bedre. Ellers kan man jo næsten lige så godt lade være og forlænge med AJA
                        Ahh giv Daniel fast spilletid i en stribet trøje så skal du bare se, ingen mennesker kan præstere ordentligt når de skal bo i Herning. Eriksen, jeg kan faktisk godt se det, det ville betyd0e så sindsygt meget hvis han kom.

                        ​​​​

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          håber da man satser på breum - men er han klar til at starte inde? Hvis han skal i start 11 skal han jo kunne spille ihvertfald 60 min...og måske også meget pres at ligge på en17 årig.
                          Omvendt ville det sgu være træls at de henter en eller anden ligegyldhed ind der så står i vejen for ham fordi han er marginalt bedre.
                          Hvorfor er skulle det være meget pres at ligge på en 17 årig?
                          Jeg syntes det er en kæmpe tillidserklæring at give en 17 årig
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Ahh giv Daniel fast spilletid i en stribet trøje så skal du bare se, ingen mennesker kan præstere ordentligt når de skal bo i Herning. Eriksen, jeg kan faktisk godt se det, det ville betyd0e så sindsygt meget hvis han kom.

                            ​​​​
                            Tja det er jo ikke fordi han har brændt banen af i Herning. Og KL har ikke styrket holdet væsentlig, selvom han nok havde forhindret 1-1 målet.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Tja det er jo ikke fordi han har brændt banen af i Herning. Og KL har ikke styrket holdet væsentlig, selvom han nok havde forhindret 1-1 målet.
                              Han har ikke brændt banen af meeen det er også i Herning KL har et formdyk, det er ikke jordens undergang, det har Tver også haft, problemet er at vi ikke har noget markant andet at sætte ind.

                              Tverskov, Kasper Larsen og Daniel Høegh, det lyder ikke skidt med Vestergaard og Khemdee som de unge kanoner klar tilsat komme ind og slå for en plads på guldholdet i sæsonen 22/23 :-O

                              Comment


                                #75
                                Andreas Alm om en frustreret Bashkim og hvorfor han stadig vælger ham som starter:
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eget-paavirket
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X