Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Jeg så gerne et øget fokus på at OB er Fyns bidrag til fodbold Danmark, både i forhold til tilslutning og også sådan at man også i fremtiden vokser op med at det er dét højeste man kan opnå i dansk fodbold, som fynbo, det er at få lov til at repræsentere sine rødder, man er vanvittig god til det på vestegnen, i Aarhus og i Aalborg, det kræver dog en sportslig ledelse der ikke forfalder til den jyske kræmmermentalitet, og henter en eller anden serbisk venstrefløj ind, men forstår at fodbold handler om følelser hent nogle flere af de spillere hjem der har rødder i OB, der er så mange af dem der er dygtige. Der findes ikke et menneske med et hjerte der aldrig har været bare lidt forelsket i Athletic Bilbao.
I forhold til akademierne så synes jeg at jeg dækker det meget godt, men det kan man jo altid selv synes :-D :-D Akademiet er imponerende. Problemet er at de andre akademier der er skudt op også er imponerende og at de spillere de producerer kan sælges betydeligt dyrere end vores fordi de spiller på et højere niveau, de kommer til at betyde at hver gang de laver et stort salg så bliver vi sat tilbage.
Det er aldrig for sent, det er bare et spørgsmål om hvor stor en regning man vil betale, min gamle engelske klub Newcastle, som jeg ikke støtter længere, skal jo til at spille med om både at vinde Premier League og Champions League, det kan de komme til fordi der kommer en Sauder ind med så mange penge at han nok kan bruge et to cifret milliardbeløb, apropos det at forbinde en fodboldklub med hjem:
https://youtu.be/GnuQBYAZocM
Leave a comment: