Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Randers

    Så er landskampspausen endelig overstået, og vi er tilbage til dét, der er mest interessant, nemlig Superligaen.

    Onsdag tager vi imod Randers, og selvtilliden må være høj ovenpå 6-0 massakren mod Vejle.

    Jeg tænker, at vi stiller op som mod Vejle med undtagelse af Sabbi som jo er i karantæne, og måske Kasper Larsen i stedet for Alexander Juel. Mon ikke det bliver Kløve-far der får Sabbis plads?

    Mit bud (med forbehold for, at jeg ikke har fulgt træning i løbet af ugen)

    HC

    Nico - Tver - Kasper L. - Skjelvik

    JJT - Aron

    Kløve - Frøkjær - Fenger

    Bashkim

    Vi vinder i øvrigt 1-0

    #2
    Synes at AJA og Tverskov virker som et bedre makkerpar, end KL og Tverskov?

    Comment


      #3
      Er ved at gå til af længsel efter fodbold, hvor følelserne virkelig kommer i spil.
      Selvfølgelig holder vi alle med DK, men altså...

      Søndag omkring kl 16 sidder jeg nok og undrer mig over, hvad det var jeg savnede.

      Enig i trådstarters start 11. Ingen overraskelser der

      Comment


        #4
        Tver og AJA har ganske rigtigt set bedre ud en Tver og KL.

        Det kunne jo være en frækhed at give Breum en start. Det mål for landsholdet!

        Men det bliver nok Kløve, og han gør det jo habilt på kanten.

        Comment


          #5
          Jeg synes, at AJA er bedre end Larsen

          Comment


            #6
            Kløve giver bedst mening som erstatning for Sabbi. Det er en klar svækkelse, men Kløve arbejder godt for holdet og selvom han spillede af helvede til imod Viborg havde han så til gengæld et super indhop i Vejle, så han er bare den mest stabile blandt reserverne. Breum tror jeg nok skal nå at få en starter inden vinterpausen, men imod Randers tror jeg simpelthen han ryger på taktikken. Han har ikke været en del af optakten i træningen pga. U19-landsholdssamling og jeg tror Alm har brug for at klæde ham bedre på inden han får en startplads.

            Jeg synes i øvrigt også AJA fortjener at starte i stedet for KL. Aja er bare bedre lige nu og tverskov ser bedre ud med ham ved sin side. Jeg er stadig ærgerlig over vi ikke får de unge af se dernede når kvaliteten ikke er højere, men der må jo være sine grunde til det

            Comment


              #7
              Jeg tror egentligt at det bliver godt med Kløve/Mickelson, Mickelson får mulighed for at agere mere offensivt med Kløve på wing-positionen end med Sabbi.

              Jeg håber på en sejr men tror den ender uafgjort.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg tror egentligt at det bliver godt med Kløve/Mickelson, Mickelson får mulighed for at agere mere offensivt med Kløve på wing-positionen end med Sabbi.

                Jeg håber på en sejr men tror den ender uafgjort.
                Er enig med Kløve/Mickelson. Håber også at det kan bringe Nicos offensive evner endnu mere i spil.
                Er på Fyn nu og kommer søndag på stadion endelig igen og nægter at acceptere alt andet end en sejr, så vi vinder 2:1 eller 2:0.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Er enig med Kløve/Mickelson. Håber også at det kan bringe Nicos offensive evner endnu mere i spil.
                  Er på Fyn nu og kommer søndag på stadion endelig igen og nægter at acceptere alt andet end en sejr, så vi vinder 2:1 eller 2:0.
                  Sådan!! Så må du skrive når og hvis du har tid, så ser vi lige en træning sammen :-))

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Jeg tror egentligt at det bliver godt med Kløve/Mickelson, Mickelson får mulighed for at agere mere offensivt med Kløve på wing-positionen end med Sabbi.

                    Jeg håber på en sejr men tror den ender uafgjort.
                    Det ser da umiddelbart spændende ud omend Kløve jo ikke har de samme individuelle kvaliteter som Sabbi, men måske kan Nico, som du siger, få bedre muligheder for deltage offensivt med indlæg. Det er jo en 50/50-kamp med RFC, og kommer de foran er de jo først svære at tumle rundt med og en OB sejr er lidt mere end 1000vigtig for at holde fast i vores position pt.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det ser da umiddelbart spændende ud omend Kløve jo ikke har de samme individuelle kvaliteter som Sabbi, men måske kan Nico, som du siger, få bedre muligheder for deltage offensivt med indlæg. Det er jo en 50/50-kamp med RFC, og kommer de foran er de jo først svære at tumle rundt med og en OB sejr er lidt mere end 1000vigtig for at holde fast i vores position pt.
                      Det værste er næsten tidspunktet. Nu har et hold som Brøndby lige mødt et amputeret og træt Randers-hold der frem imod landsholdspausen havde et tæt program. Til den jer kamp vil de med undtagelse af hvis de har skader helt sikkert møde med hele styrken og have fået batterierne godt ladet op. Det er lidt træls når nu Randers spiller i Europa at vi ikke møder dem efter kamppause på 14 dage.
                      Det skal dog ikke undskylde noget. Vi skal vinde vores hjemmekampe imod de øvrige top 6-bejlere og vi kan sende Randers ned i suppedasen af hold i tæt løb om pladserne i slutspiller med en sejr, hvor de fortsat mangler 4 kampe i Europa. Det kan godt blive en udfordring, så det er vigtigt vi får de tre point, så de ikke stikker af.

                      Comment


                        #12
                        Tipsbladets optakt

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-randers-fc-14
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Slettes
                          Last edited by Udiskoven; 17-10-2021, 12:47.

                          Comment


                            #14
                            Kan se Opondo er i truppen, hvad er status på ham? Er han helt klar kunne jeg godt se ham starte inde i stedet for Sabbi på højre kanten.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Kan se Opondo er i truppen, hvad er status på ham? Er han helt klar kunne jeg godt se ham starte inde i stedet for Sabbi på højre kanten.
                              Han har ihverfald trænet fuldt med efter landsholdspausen. Så det er ikke umuligt. Kunne også være Kløve eller Breum. Eller den frække at Kadrii rykkes ud til højre og Lieder kommer ind som 9`er. Har ikke set træning de sidste par dage så ved det ikke

                              Comment

                              Working...
                              X