For satan man begynder at blive nervøs, kom nu gutter 3 point, for satan da.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - Randers
Collapse
X
-
Jo jo, jeg sidder lige og får nogle bajere her inden kampstart, det må man os gern' jo'. Jeg syns bar Bashkims beundring af Ronaldo altid har skinnet igennem, så jeg kunne godt tænke mig et Bashkim chant, der gik på at man faktisk ikke kan se forskel på dem :-DOprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Comment
-
HCMickelson Juel Tverskov Skjelvik
Aron JJFrøOpondo Bashkim Fenger"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Så skulle du blive forpligtet at gå med en Brøndby trøje en dag for hver kasse han scorer. Håber du skal bære den mindst til tirsdag. ;-)Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Ikke fan af Opondo fra start, shame me please."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Synes han spillede en ret gode første halvleg med flere gode raids hvor han trak energisk i midten. Men de 15 minutter han fik i anden halvleg var han ret usynligt.Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Så får Opondo chancen fra start. Kommer han så med ild i øjnene? Vil han vise at man kan regne med ham? Er han sulten? 3 gange nej. Uforståeligt når man bærer den flotteste trøje
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment