Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 1.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Bashkim har jo selverkendelse, hans frustration kan sagtens springe ud af det. Han ved udmærket godt at han ikke leverer det han forventer af sig selv, trænerstaben eller fans og det kendetegner mange gode sportsfolk enten det er på eliteniveau eller også lavere niveau.
    Syntes sgu han spillede en OK kamp igår han havde assist til 2-0 målet og vel 3 fod til 3-0 målet, så havde han en blandt andet en afslutning som blev afrettet og en hvor han burde scorer.

    Syntes stadig han har masser af klasse og målene skal nok komme.

    Helt enig med dig man skal ikke overfortolke hans reaktioner, syntes mest de udtrykker frustrationer over han ikke kan finde hans top niveau.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

      Syntes sgu han spillede en OK kamp igår han havde assist til 2-0 målet og vel 3 fod til 3-0 målet, så havde han en blandt andet en afslutning som blev afrettet og en hvor han burde scorer.

      Syntes stadig han har masser af klasse og målene skal nok komme.

      Helt enig med dig man skal ikke overfortolke hans reaktioner, syntes mest de udtrykker frustrationer over han ikke kan finde hans top niveau.
      Bashkim er vores stjerne, kulturbærer og vil kun klubben det bedste. Målene skal nok komme. Folk skal bare blive ved med at vise vores støtte - det skylder vi ham også efter alt han har gjort for klubben :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        bliver der udbetalt placeringspenge efter denne runde? Ellers vil jeg mene det er ret ligegyldigt om vi holder en 6 eller 8 plads lige nu. Det vigtigste er at få skrabet point sammen - og få nogle sejre
        Ja der uddeles penge efter denne runde. Så den 6-0 sejr kan sagtens vise sig at være et par millioner værd

        Enrico har sagt at OSE kom ud med det største overskud for en august måned nogensinde(tak OC) så det er jo ikke fordi de er livsnødvendige. Men de luner jo altid alligevel
        Last edited by fmprOB; 02-10-2021, 12:40.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

          Syntes sgu han spillede en OK kamp igår han havde assist til 2-0 målet og vel 3 fod til 3-0 målet, så havde han en blandt andet en afslutning som blev afrettet og en hvor han burde scorer.

          Syntes stadig han har masser af klasse og målene skal nok komme.

          Helt enig med dig man skal ikke overfortolke hans reaktioner, syntes mest de udtrykker frustrationer over han ikke kan finde hans top niveau.
          Jeg synes også han arbejdede fornuftigt i går, og og som du selv siger med assist til Frøkjær mm. Målene skal nok komme på et tidspunkt når han som de seneste kampe mod AaB og Viborg kommer frem til afslutningerne. Faktisk synes jeg det vil være en stærk ting at gøre som en foreslog herinde at lave en speciel hyldest til Bashkim ved næste hjemmekamp så han ved vi står bag ham også i den lidt vanskelige tid for ham lige nu.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Bashkim har jo selverkendelse, hans frustration kan sagtens springe ud af det. Han ved udmærket godt at han ikke leverer det han forventer af sig selv, trænerstaben eller fans og det kendetegner mange gode sportsfolk enten det er på eliteniveau eller også lavere niveau.
            Som jeg skriver kan jeg sagtens misforstå hvad hans frustration gik ud på, men hans tidligere ageren gjorde bare at det virkede negativt på mig.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Bashkim er vores stjerne, kulturbærer og vil kun klubben det bedste. Målene skal nok komme. Folk skal bare blive ved med at vise vores støtte - det skylder vi ham også efter alt han har gjort for klubben :)
              Kadrii har aldrig været den store måltyv og der er vel ingen der forventer mere end max 6-10 mål fra ham pr sæson og det kan han jo snildt nå endnu også selvom han ikke passer fandens godt ind i systemet vi spiller.
              Last edited by Magge; 02-10-2021, 15:04.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                Syntes sgu han spillede en OK kamp igår han havde assist til 2-0 målet og vel 3 fod til 3-0 målet, så havde han en blandt andet en afslutning som blev afrettet og en hvor han burde scorer.

                Syntes stadig han har masser af klasse og målene skal nok komme.

                Helt enig med dig man skal ikke overfortolke hans reaktioner, syntes mest de udtrykker frustrationer over han ikke kan finde hans top niveau.
                Han spillede en fin kamp ligesom de fleste andre i går.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Han spillede en fin kamp ligesom de fleste andre i går.
                  Enig. Men vi skal altså huske hvor elendigt forsvar Vejle havde.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Enig. Men vi skal altså huske hvor elendigt forsvar Vejle havde.
                    Syntes det er en stramning at påstå at de havde et forsvar ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/8886114
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        I bund og grund synes jeg egentlig at det er bedst samlet set at VAR er der for kun at samle sig om åbenlyse offside, da det er det sværeste at forholde sig til, men hvor VAR uden diskussion kan se hvad der er rigtigt og forkert. Alt andet er jo mere eller mindre dommerskøn og det skal de vel have lov til at skønne som de vil.
                        Problemet er at man ikke forholder dommerne til de her kendelser. Jeg har endnu ikke hørt Kehlet forholde sig til det her karatespark, og det har vi simpelthen krav på. Hvad er det dog han mener der mangler for at den her situation skal være til rødt. Det skal også være en del af dommernes arbejde at give seerne info om, hvorfor de dømmer som de dømmer, så vi har en forklaring, når tvivlskendelserne kommer. Nu har EB fundet 4 kendelser ud af 8 runder, så det er jo ikke fordi det er noget uoverkommeligt arbejde at sætte ord på de her kendelser, så lad os for guds skyld få nogle ord på de her tvivlskendelser og også gerne erkendelser af en eventuel fejldom. Det klæder dommerne at være ærlige omkring de har set forkert, men det er ikke okay at vi fortsat kan stå målløse tilbage fra dommen i Viborg og stadig ikke har fået en rapport fra Kehlet om, hvad han dog ser, eller simpelthen erkender at han fra sin vinkel ikke ser noget særligt, men når han ser den igen godt kan se at han skal smides ud. Ligesom trænerne skal kommentere deres syn på kampen efter hver kamp og forholde sig til de kritikpunkter der nu er, så bør dommerne skulle det samme, især når de her tvivlskendelser finder sted.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          I bund og grund synes jeg egentlig at det er bedst samlet set at VAR er der for kun at samle sig om åbenlyse offside, da det er det sværeste at forholde sig til, men hvor VAR uden diskussion kan se hvad der er rigtigt og forkert. Alt andet er jo mere eller mindre dommerskøn og det skal de vel have lov til at skønne som de vil.
                          Problemet er at man ikke forholder dommerne til de her kendelser. Jeg har endnu ikke hørt Kehlet forholde sig til det her karatespark, og det har vi simpelthen krav på. Hvad er det dog han mener der mangler for at den her situation skal være til rødt. Det skal også være en del af dommernes arbejde at give seerne info om, hvorfor de dømmer som de dømmer, så vi har en forklaring, når tvivlskendelserne kommer. Nu har EB fundet 4 kendelser ud af 8 runder, så det er jo ikke fordi det er noget uoverkommeligt arbejde at sætte ord på de her kendelser, så lad os for guds skyld få nogle ord på de her tvivlskendelser og også gerne erkendelser af en eventuel fejldom. Det klæder dommerne at være ærlige omkring de har set forkert, men det er ikke okay at vi fortsat kan stå målløse tilbage fra dommen i Viborg og stadig ikke har fået en rapport fra Kehlet om, hvad han dog ser, eller simpelthen erkender at han fra sin vinkel ikke ser noget særligt, men når han ser den igen godt kan se at han skal smides ud. Ligesom trænerne skal kommentere deres syn på kampen efter hver kamp og forholde sig til de kritikpunkter der nu er, så bør dommerne skulle det samme, især når de her tvivlskendelser finder sted.
                          Jeg tror måske jeg er enig med dig her, men vi VAR-modstandere må jo også stå ved at uden VAR ville vi have flere dommerskøn. Præcis som det var før VAR. "Det dræber charmen og flowet i spillet" osv osv har jeg hørt utallige gange, og er også enig i den påstand, som det fungerede sidste sæson. Nu står vi tilbage med en grov forseelse i Viborg som dommeren åbenlyst vurderede forkert, men var sikker i sit skøn trods det at han utvivlsomt er blevet spurgt om at ville se den igen. Jeg ved ikke om man kan sige at det er lidt moralsk forkert at os VAR-modstandere at råbe på VAR når opmanden tilsyneladende har været sikker i sagen. Jeg kunne dog også godt tænke mig at Kehlet og de øvrige dommere ville kommentere på disse helt specielle situationer enten ved at sige hvordan det er vurderet eller ved at lægge sig fladt og erkende fejlvurdering. Jeg holder iøvrigt meget af Alms tilgang til det når han ikke efterfølgende kommenterer på konkrete ting fra en kamp, men blot konstatere at kampen skulle spilles færdig om VFF så havde været 10 eller 11 mand. Kehlet er iøvrigt VAR-dommer i AaB-Sdr.JyskE i dag.
                          Last edited by manner; 03-10-2021, 13:06.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment

                          Working...
                          X