Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 1.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvilken fornem aften. Rigtig god stemning både før og under kampen. 5 ud af 6 mål bliver scoret af tidligere eller nuværende akademispillere og vi holder vores første SL clean sheet i denne sæson. En rigtig stor dag for den fortsat nye strategi, hvor vi virkelig rammer et flot niveau og vi får se at vi ikke som tidligere stiller os tilfredse ved 1-0 eller 2-0 men moser på selvom vi fører 4-0. Det var fedt at se og perfekt at gå til landskampspause med.

    Comment


      Tak for en fremragende kamp, OB! Det var en stor fornøjelse at se på. Jeg vil fremhæve vores gode, fremadrettede spil fra begyndelsen af og en utrolig effektiv chanceudnyttelse. Hvis jeg skal fremhæve enkelte spillere, så må det være Thrandarson for sin arbejdsiver og ikke så mange fejlafleveringer. I den sammenhæng skal også nævnes Frøjkjær med sin kreativitæt og sine to mål, Fenger som målsøgende angriber, han søgte ofte den direkte vej til Vejles bur, Tverskov som souveræn forsvargeneral, Kadrii med god, chanceskabende spil og blik for sine bedre
      posterede medspillere, Bernat, som lavede ingen fejl (kun nogle udspark, som ikke var særligt præcis). Østrøm viste tydeligt sin spilforståelse og sin overblik og dejlig boldfølelse. Jeg blev en lille smule skuffet over Sabbis spil, han kom ikke op på sin vanlige niveau og fik en unødvendigt gult kort. Anden halvleg var vi i store dele for passivt, det blev bedre med vores indskiftninger. Breum og Kløve gjorde det virkelig godt. Jeg kan også forstå Kadriis skuffelse og vrede efter han blev udvekslet, men han viser tydelig fremgang, så målene nok kommer snart. Han arbejder for holdet, har en stor spilintelligens og kommer til de nødvendige chancer. Hold hovedet oppe, Bash, du klarer denne frustrerende situation. Så tol sidst en opråb til OBs ledelse igen: forlæng nu med Breum og Fenger, Ibrahimagic og Thomasen. Specielt Breum og Fenger skal komme i hus snart. Jeg håber at kampen i går kun var optakten til et bedre point- og sejrshøst, lad os fortsætte mod Randers efter landskamppausen. Det bliver helt sikkert ikke så let som mod Vejle.

      Comment


        Det er i øvrigt sjovt at se alle de idioter - undskyld mit franske - der evigt kritiserer de unge spillere, når de laver fejl, mens de forbliver stumme, når fx Frø går sin sejrsgang og stadfæster sit talent.

        Comment


          Jeg glemte lige at nævne Alexander Juel for en rigtig fin og solid forsvarsindsats. Mickelsson viste god dynamik og gode offensive aktioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            At han ser sIg selv som værende uundværlig måske?

            Den attitude skal han proppe op i røven.
            Du undlader sjældent at påpege at OB skal have spillere med kant og attitude, og så kan man kan vel også godt se det som vinderattitude og personlig frustration. Bashkim HAR vindergenet i sig, og er selvf. irriteret over både ikke at have scoret og at blive skiftet ud. Jeg synes han arbejder godt nok for holdet pt. og jeg er tror på at det snart bliver stolpe-ind, i stedet for stolpe-ud. Det hele ville være meget værre hvis han var ligeglad, resignerende og ikke var skuffet over hans personlige forløb i kampen i, og jeg tror også Andreas Alm er ok tilfreds med det. Iøvrigt ser han han glad og smilende ud efter kampen da de modtager folkets hyldest og det ser jeg som at han er en stor del af holdet selvom det ikke kører specoelt godt for ham pt.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Du undlader sjældent at påpege at OB skal have spillere med kant og attitude, og så kan man kan vel også godt se det som vinderattitude og personlig frustration. Bashkim HAR vindergenet i sig, og er selvf. irriteret over både ikke at have scoret og at blive skiftet ud. Jeg synes han arbejder godt nok for holdet pt. og jeg er tror på at det snart bliver stolpe-ind, i stedet for stolpe-ud. Det hele ville være meget værre hvis han var ligeglad, resignerende og ikke var skuffet over hans personlige forløb i kampen i, og jeg tror også Andreas Alm er ok tilfreds med det. Iøvrigt ser han han glad og smilende ud efter kampen da de modtager folkets hyldest og det ser jeg som at han er en stor del af holdet selvom det ikke kører specoelt godt for ham pt.
              Helt enig, Bashkim var vildt glad efter kampen, men der er selvfølgelig grund til at han er skuffet over sine manglende mål. I øvrigt var kampen en fin måde at ære Jørn Bonnesen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Du undlader sjældent at påpege at OB skal have spillere med kant og attitude, og så kan man kan vel også godt se det som vinderattitude og personlig frustration. Bashkim HAR vindergenet i sig, og er selvf. irriteret over både ikke at have scoret og at blive skiftet ud. Jeg synes han arbejder godt nok for holdet pt. og jeg er tror på at det snart bliver stolpe-ind, i stedet for stolpe-ud. Det hele ville være meget værre hvis han var ligeglad, resignerende og ikke var skuffet over hans personlige forløb i kampen i, og jeg tror også Andreas Alm er ok tilfreds med det. Iøvrigt ser han han glad og smilende ud efter kampen da de modtager folkets hyldest og det ser jeg som at han er en stor del af holdet selvom det ikke kører specoelt godt for ham pt.
                Helt, helt enig. Det er ja ikke unaturligt at angribere oplever tider hvor de har det svært at score og systemskiftet gør helt sikker også sin del i det. Men der er klar fremgang og Bashkim spilles bedre ind i systemet fra kamp til kamp.
                Er absolut overbevist at Bashkim har kvaliteten som fodboldspiller og angriber om ikke at stoppes lang tid af den "bump på vejen" han oplever aktuelt.
                Og foretrækker helt sikker en ærgerlig og vred Bashkim fremfor en ligegyldig-frustreret Bashkim i den her situation.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Kunne det ikke være en god ide at sende en sekvtilids opbyggende hilsen til king Bash før kampen mod Randers fra tribunen? Han er bare en meget værdifuld spiller med mange kvaliteter og måske han bare trænger til lidt opbakning. Og måske kan Breum overbevises til en kontraktforlængelse med en kærlig hilsen fra tribunen også.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Helt, helt enig. Det er ja ikke unaturligt at angribere oplever tider hvor de har det svært at score og systemskiftet gør helt sikker også sin del i det. Men der er klar fremgang og Bashkim spilles bedre ind i systemet fra kamp til kamp.
                    Er absolut overbevist at Bashkim har kvaliteten som fodboldspiller og angriber om ikke at stoppes lang tid af den "bump på vejen" han oplever aktuelt.
                    Og foretrækker helt sikker en ærgerlig og vred Bashkim fremfor en ligegyldig-frustreret Bashkim i den her situation.
                    Enig. Men forstår ikke at han ikke længere kan skyde mål som før. Hans skud er ikke hårde eller rammer ikke. Er det hele mentalt? Det er det nok, og så kan han komme igang med den forventede og krævede målscoring.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Ved godt det ikke er en ønskekoncert…men kunne man ikke prøve i næste hjemmekamp at undlade 20 minutter med “…at byen Odense uden striber vil forgå…”?
                      Den er utrolig ensformig, og luller både menige fans på RMN tribunen OG spillerne i søvn! Den falder præcist sammen med helt døde periode mod Vejle og Nordtyskland.
                      Det bliver ikke bedre, når en plakatfuld mand på rækken bagved, insisterer på at synge med, og konsekvent synger forkert 54 gange i træk

                      Comment


                        Fantastisk sejr. Og så er det pludselig ærgerligt, at vi holder landsholdspause nu. Det ville være fint at kunne køre videre på den medvind, denne sejr må have givet. Og så vil de næste fire kampe, inden næste landsholdspause igen, vise os, om dette var en enlig svale, eller om det er noget af det, vi kommer til at se mere af i fremtiden Var vi bare rigtig gode, og VB virkelig dårlige, eller ligger sandheden et sted midt i mellem? PS vi vandt, så vidt jeg husker, også 6 - 0 over Helsingør, med Kent Nielsen som træner ... så deeet ...

                        Og så er de fire næste kampe mere eller mindre alle mod rivaler til top-6: RFC og AGF hjemme, SIF og BIF ude.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Du undlader sjældent at påpege at OB skal have spillere med kant og attitude, og så kan man kan vel også godt se det som vinderattitude og personlig frustration. Bashkim HAR vindergenet i sig, og er selvf. irriteret over både ikke at have scoret og at blive skiftet ud. Jeg synes han arbejder godt nok for holdet pt. og jeg er tror på at det snart bliver stolpe-ind, i stedet for stolpe-ud. Det hele ville være meget værre hvis han var ligeglad, resignerende og ikke var skuffet over hans personlige forløb i kampen i, og jeg tror også Andreas Alm er ok tilfreds med det. Iøvrigt ser han han glad og smilende ud efter kampen da de modtager folkets hyldest og det ser jeg som at han er en stor del af holdet selvom det ikke kører specoelt godt for ham pt.
                          De må hellere end gerne have kant og stikke ud fra mængden. De må også meget gerne have selverkendelse.
                          Kadrii har vel ikke spillet en god kamp siden runde et, så han har jo fået rigelig med spilletid til at bevise sit værd, jeg så gerne der bar samme tålmodighed med vores unge
                          . At kyle sørgbind og trøje på den måde syntes jeg ikke er fedt, det sender for mig at se et signal om at man føler sig forudrettet eller hævet over andre på holdet. Jeg kan sagtens misforstå hvad hans frustration gik ud på, men hans klynken tidligere over han ikke fik fuld tid og hans manglende deltagelse i jubel over scoringer for nogle kampe siden gav mig bare i går det negative signal.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                            Jeg glemte lige at nævne Alexander Juel for en rigtig fin og solid forsvarsindsats. Mickelsson viste god dynamik og gode offensive aktioner.
                            Ja... Vi var meget gavmilde i starten af anden halvleg. Heldigvis fik AJA og co. headet det meste væk, selvom Vejle fik hældt rigtig mange bolde ind, så stor kredit til forsvaret for den periode.
                            HC udstråler stor ro nu, så vi har alle grunde til at finde det stabile forsvarsspil frem igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              De må hellere end gerne have kant og stikke ud fra mængden. De må også meget gerne have selverkendelse.
                              Kadrii har vel ikke spillet en god kamp siden runde et, så han har jo fået rigelig med spilletid til at bevise sit værd, jeg så gerne der bar samme tålmodighed med vores unge
                              . At kyle sørgbind og trøje på den måde syntes jeg ikke er fedt, det sender for mig at se et signal om at man føler sig forudrettet eller hævet over andre på holdet. Jeg kan sagtens misforstå hvad hans frustration gik ud på, men hans klynken tidligere over han ikke fik fuld tid og hans manglende deltagelse i jubel over scoringer for nogle kampe siden gav mig bare i går det negative signal.
                              Bashkim har jo selverkendelse, hans frustration kan sagtens springe ud af det. Han ved udmærket godt at han ikke leverer det han forventer af sig selv, trænerstaben eller fans og det kendetegner mange gode sportsfolk enten det er på eliteniveau eller også lavere niveau.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Clean sheet….

                                SIF - FCN
                                AAB-SDR
                                FCM-AGF
                                RFC-BIF
                                FCK-VIFF

                                rækken er lige men vinder favoritterne/hjemmebanerne holder OB 6. pladsen …
                                bliver der udbetalt placeringspenge efter denne runde? Ellers vil jeg mene det er ret ligegyldigt om vi holder en 6 eller 8 plads lige nu. Det vigtigste er at få skrabet point sammen - og få nogle sejre

                                Comment

                                Working...
                                X