Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Vejle B

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Vejle B

    Nå, det ligner vi når at ramme de 10.000 tilskuer til på fredag! FEDT at OB kommer i mål med noget
    Så må vi virkelig bare ikke håbe de taber, som de plejer når der kommer mange på stadion. Vi SKAL sgu have en sejr nu!!
    siden 1887

    #2
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-gas-mod-vejle
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Nå, det ligner vi når at ramme de 10.000 tilskuer til på fredag! FEDT at OB kommer i mål med noget
      Så må vi virkelig bare ikke håbe de taber, som de plejer når der kommer mange på stadion. Vi SKAL sgu have en sejr nu!!
      Jeg føler mig overbevist om vi ikke når 10.000. Det bliver sikkert et stykke fra.
      De foreløbig “solgte” billetter indeholder alle sponsorpladser og alle sæsonkort. Og her dukker langtfra alle op jo
      Håber på 8000-9000 men tror mere på 7500 ca

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg føler mig overbevist om vi ikke når 10.000. Det bliver sikkert et stykke fra.
        De foreløbig “solgte” billetter indeholder alle sponsorpladser og alle sæsonkort. Og her dukker langtfra alle op jo
        Håber på 8000-9000 men tror mere på 7500 ca
        Vejret ligner desværre heller ikke at blive den store hjælper

        Comment


          #5
          Kommer vi op på 7500 så er det altså også flot, mod Vejle, hvor vejret ovenikøbet ikke ser ud til at blive perfekt.

          Vi skal simpelthen have en sejr kampen, må gerne lukkes i første halvleg, bliver den det så håber jeg vi får Vestergaard at se i midterforsvaret og Robin Ø på en af 6'er positionerne, i den sidste halve time af kampen.

          Og så ville det lune at se Frø spille 10'er, Breum på venstrekanten og spilletid til Fenger.

          Bashkim, Frø og Breum på måltavlen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Kommer vi op på 7500 så er det altså også flot, mod Vejle, hvor vejret ovenikøbet ikke ser ud til at blive perfekt.

            Vi skal simpelthen have en sejr kampen, må gerne lukkes i første halvleg, bliver den det så håber jeg vi får Vestergaard at se i midterforsvaret og Robin Ø på en af 6'er positionerne, i den sidste halve time af kampen.

            Og så ville det lune at se Frø spille 10'er, Breum på venstrekanten og spilletid til Fenger.

            Bashkim, Frø og Breum på måltavlen.
            Vestergaard i CF og Østrøm på 6’eren sker ikke foreløbig.
            Frø starter på 10’eren, Fenger starter nok også og Breum tror jeg kommer ind engang i 2. Halvleg

            Comment


              #7
              Jeg er holdt op med at læse deres propaganda forud for snart hver kamp. Det er yderst sjældent de rent faktisk kommer på banen med ild i øjnene og leverer en bare godkendt præstation.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Jeg er holdt op med at læse deres propaganda forud for snart hver kamp. Det er yderst sjældent de rent faktisk kommer på banen med ild i øjnene og leverer en bare godkendt præstation.
                Nu er Fenger vel ikke en spiller man kan bebrejde for manglende ild i øjnene op banen. Synes indstillingen er generelt helt o.k., hvad mangler er kvalitet og at sætte to gode halvleg tilsammen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Vestergaard i CF og Østrøm på 6’eren sker ikke foreløbig.
                  Frø starter på 10’eren, Fenger starter nok også og Breum tror jeg kommer ind engang i 2. Halvleg
                  Jeg ved det. Men drømme har man vel lov til :-))

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Nu er Fenger vel ikke en spiller man kan bebrejde for manglende ild i øjnene op banen. Synes indstillingen er generelt helt o.k., hvad mangler er kvalitet og at sætte to gode halvleg tilsammen.
                    Nope overhovedet ikke og det er ikke rettet mod enkelt personer/spiller men ud fra at det mest af alt ligner noget de lirer af på skift og som de gør fordi klubben mener det er god markedsføring.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Et forstærket Vejle, men der er ingen undskyldning for ikke at få 3 point og sømme kisten til
                      https://mobil.bold.dk/snak/traad/636...210.1630010983

                      Comment


                        #12
                        Nogen der har lidt fribilletter? Har en kammerat der vil prøve at tage sine 3 børn med for første gang som måske godt lige vil spare en skilling eller 2 når de alle også skal brødfødes derude

                        Comment


                          #13
                          Nogen der ved hvorfor Jebali er helt ude af truppen.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                            Nogen der ved hvorfor Jebali er helt ude af truppen.
                            Prøv at læse mit indlæg i træningstråden fra igår

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Et forstærket Vejle, men der er ingen undskyldning for ikke at få 3 point og sømme kisten til
                              https://mobil.bold.dk/snak/traad/636...210.1630010983
                              Der findes ikke en legal undskyldning for at aftenens kamp ender med andet end en sejr.

                              Med 10.000 på lægterne og OB og spillernes evige spin om hvor meget de vil kæmpe så skal vi se et hold som kommer ud med gejst og vilje fra første fløjt.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X