Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Vejle B

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Den voksende skadelidte tyder på landskampspausen kommer på et meget belejligt tidspunkt. Heldigvis er det ikke sæsonens største profiler vi har ude, så det skal være nok til at slå Vejle hjemme med noget der tyder på Ca. 10.000 på lægterne.
    Det vil alt andet lige også være aldeles imponerende med 10.000 imod Vejle en grå fredag efter en resultatmæssig første halvdel af grundspillet på det jævne. Spillerne har derfor også bare at presse hver en fiber ud af kroppen for at levere det der skal til, og alt andet end en sejr vil være en kæmpe skuffelse.
    Spillerne har 16 dages kamppause efter i dag, så jeg forventer den får massere gas. At det er os, der ligesom Viborg gjorde i sidste uge, kommer ud og overfalder Vejle og stresser et forsvar, som lige har sejlet rundt og lukket 4 mål ind imod SIF

    Comment


      #17
      Jeg tror at aftenens tilskuertal vil være meget afhængigt af, hvordan vejret arter sig resten af dagen. Især set i forhold til, at mange af dem, for hvem VB er en attraktiv modstander, er nogle lidt mere magelige typer, der er lidt oppe i årene. Dem der husker VB fra slut 1960`erne og op til omkring midten af 1980`erne. Selv husker jeg specielt de mange år, hvor OB og VB havde "byttet" hjemmebane: i en periode på omtrent ti år vandt OB nok otte gange i Nørreskoven, mens vi til gengæld havde svært ved at få mere en uafgjort hjemme mod VB.

      Når det er sagt, så må og skal aftenens kamp give tre point til OB. En første del af grundspillet med kun to sejre vil være uacceptabelt, og selv om jeg ikke køber ledelsens stadige insisteren på, at vi har et top-6 hold, så må der ikke allerede på dette tidspunkt af sæsonen blive slået et hul op til de øverste 6 hold. Hvis vi kigger nedad, så er afstanden jo ikke så stor til SE, der lige nu indtager 11-pladsen. Så aftenens kamp betyder meget for, hvilken retning vi kan se efter i tabellen.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Den voksende skadelidte tyder på landskampspausen kommer på et meget belejligt tidspunkt. Heldigvis er det ikke sæsonens største profiler vi har ude, så det skal være nok til at slå Vejle hjemme med noget der tyder på Ca. 10.000 på lægterne.
        Det vil alt andet lige også være aldeles imponerende med 10.000 imod Vejle en grå fredag efter en resultatmæssig første halvdel af grundspillet på det jævne. Spillerne har derfor også bare at presse hver en fiber ud af kroppen for at levere det der skal til, og alt andet end en sejr vil være en kæmpe skuffelse.
        Spillerne har 16 dages kamppause efter i dag, så jeg forventer den får massere gas. At det er os, der ligesom Viborg gjorde i sidste uge, kommer ud og overfalder Vejle og stresser et forsvar, som lige har sejlet rundt og lukket 4 mål ind imod SIF
        De har Kollinger med igen. Det gør en fandens forskel for dem defensivt

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nogen der har lidt fribilletter? Har en kammerat der vil prøve at tage sine 3 børn med for første gang som måske godt lige vil spare en skilling eller 2 når de alle også skal brødfødes derude
          Sendt dig en PM
          Last edited by Online; 01-10-2021, 12:28.

          Comment


            #20
            Jeg er seriøst nervøs for at det ikke bliver 3p i dag. Vi spiller med et CF, der er bedst med 3 mand og backs, der åbner i bagrummet og skal bruge opbakning. På venstre kant er vi helt lammet og på højre har vi vores bedste spiller, som bare ikke arbejder defensivt. Vores offensiv har været virkelig uskarp og vi skal bruge alt for mange chancer. Vejle har offensive kvaliteter, og selvom truppen åbenlyst ikke hænger sammen, kommer de i gang på et tidspunkt.

            Og så er der mange tilskuere på stadion. Ikke ligefrem der, vi plejer at tryne modstanderne.

            HOLD OP, jeg er nervøs. Mere end ti de store kampe.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Sendt dig en PM
              Har svaret

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Jeg er seriøst nervøs for at det ikke bliver 3p i dag. Vi spiller med et CF, der er bedst med 3 mand og backs, der åbner i bagrummet og skal bruge opbakning. På venstre kant er vi helt lammet og på højre har vi vores bedste spiller, som bare ikke arbejder defensivt. Vores offensiv har været virkelig uskarp og vi skal bruge alt for mange chancer. Vejle har offensive kvaliteter, og selvom truppen åbenlyst ikke hænger sammen, kommer de i gang på et tidspunkt.

                Og så er der mange tilskuere på stadion. Ikke ligefrem der, vi plejer at tryne modstanderne.

                HOLD OP, jeg er nervøs. Mere end ti de store kampe.
                Hvis vi ikke kunne vinde mod bundproppen som hentede to point ud af ti kampe foran 10000 tilskuer på hjemmebane så ville det være forfærdeligt. Den eneste "trøst" kunne så være at ledelsen kunne ikke undgå at vågne op og hente forstærkninger for den overlevelsens kamp vi ville stå i.
                Men er optimistisk. Vi vinder.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Jeg kalder den

                  1-1

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Hvis vi ikke kunne vinde mod bundproppen som hentede to point ud af ti kampe foran 10000 tilskuer på hjemmebane så ville det være forfærdeligt. Den eneste "trøst" kunne så være at ledelsen kunne ikke undgå at vågne op og hente forstærkninger for den overlevelsens kamp vi ville stå i.
                    Men er optimistisk. Vi vinder.
                    Får vi ikke 3 point så står der:

                    K R I S E.

                    Bogstaverne må være så store så ledelsen må indse at da de vurderende holdets styrke så vendte de 9 tallet forkert og troede der stop 6.

                    Jeg håber langt mere på en sejr end jeg tror på det. Lukker de Sabbi ned så er de kommet langt, og det på trods af at han ikke er den mest træfsikker.
                    Der er 6 hold der kan rykke ud og OB er blandt dem, og vel et af de hold som Haderslev og Vejle kan tro på kan overhales.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg kalder den

                      1-1
                      Jeg siger 3 - 0 (3 - 1) og tag en stor fad for mig

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jeg siger 3 - 0 (3 - 1) og tag en stor fad for mig

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Får vi ikke 3 point så står der:

                          K R I S E.

                          Bogstaverne må være så store så ledelsen må indse at da de vurderende holdets styrke så vendte de 9 tallet forkert og troede der stop 6.

                          Jeg håber langt mere på en sejr end jeg tror på det. Lukker de Sabbi ned så er de kommet langt, og det på trods af at han ikke er den mest træfsikker.
                          Der er 6 hold der kan rykke ud og OB er blandt dem, og vel et af de hold som Haderslev og Vejle kan tro på kan overhales.
                          Enig i det første. Uafgjort kan ikke bruges til at overbevise en om, at vi er på rette vej. Der skal en sejr til. Med hensyn til det andet, så er jeg (snart) der, hvor jeg ikke ved, hvad jeg håber på , en sejr vil kun bekræfte ledelsen i, at vi er på rette ved, men for mig skal der mere til: flere sejre, bedre spil. Omvendt tør jeg ikke lade os synke længere ned i tabellen, så KOM SÅ, OB

                          Comment


                            #28
                            Så blev det
                            HC
                            Mickelson Juel Tverskov Robin
                            Aron. JJ
                            Frø
                            Sabbi Bashkim Max
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Så blev det
                              HC
                              Mickelson Juel Tverskov Robin
                              Aron. JJ
                              Frø
                              Sabbi Bashkim Max
                              Kaster snart op over de opstillinger. Alm har virkelig skuffet mig indtil videre. Han kører i den samme rille igen og igen. Hvis Juel koster mål og Kadrii er usynlig endnu engang, så bliver det nok en OB pause herfra.

                              Comment


                                #30
                                Er der en der kan forklare mig hvorfor vores unge Venstre back ikke skal spille venstreback?

                                Comment

                                Working...
                                X