Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt VFF-OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Det store problem er bare at de ikke fungerer 100% i samme system.
Jebali var/er klart bedst i en rolle bag 2 angribere som vi så under Hemmingsen. Her virker Kadrii også bedst.
Men i det system er der ikke plads til Sabbi mm man ville prøve ham som makker til Kadrii(kunne det hedde en 11`er?). Og jeg er ikke engang sikker på at han ville mestre dette. Sabbi er højrekant i et offensivt 1-4-3-3.
Men hvis Sabbi fortsætter det han har gang i og krydrer det med 7-8 mål resten af sæsonen tror jeg ikke vi kan holde på ham. Så kommer der et stort salg til udlandet
Jeg tror helt overordnet at det er vigtigt at se mindre på systemer og mere på spillerens kvaliteter, hvis OB spillede 10-0-0 ville det også blive svært for Sabbi at komme ind jo.
I får det svært mod Viborg, som jeg ser det overlader I for meget til modstanderen, delvist som en konsekvens af at Alm ønsker at der bliver spillet ekstremt stejlt og delvist som en konsekvens af manglende kvalitet i pasningerne.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg ved godt det var lidt provokerende skrevet, var bare lidt forundret over at der faktisk er mere end en der sådan seriøst mener at de er på tale til at ryge ud af starteren, be my guest :D ... men det ville svække jer markant.
Jeg tror helt overordnet at det er vigtigt at se mindre på systemer og mere på spillerens kvaliteter, hvis OB spillede 10-0-0 ville det også blive svært for Sabbi at komme ind jo.
I får det svært mod Viborg, som jeg ser det overlader I for meget til modstanderen, delvist som en konsekvens af at Alm ønsker at der bliver spillet ekstremt stejlt og delvist som en konsekvens af manglende kvalitet i pasningerne.
Nogen vil mene det er et lidt trist behov at have, for en klub man hader, fordi man engang er blevet skuffet, men hvad kan man gøre.
ups, det var vidst også lidt provokerende skrevet
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Så gerne man forsøgte med Bashkim på venstrekanten ligesom i gamle dage. Så ville Jebali kunne spille topangriberen, som han også gjorde med fin succes under Michelsen. Det ville også gøre plads til at Frø stadig ville kunne have en startplads på 10'eren. Så har vi pludselig fire offensive es på banen. Det betyder så også at Frø skal blive betragteligt bedre til at arbejde bagud i banen.. Det håber jeg da også at Alm går ham til
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Gjorde han? Det er bestemt ikke sådan, jeg husker det. Synes aldrig han for alvor kom til sin ret som topangriber, men det kan man selvfølgelig også diskutere om han gør på 10eren for nuværende...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Hans og Frøs funktion ville hovedsagligt være at sætte Bashkim og Sabbi op til scoringer i sådan en formation. Bash kommer ikke i de rigtige positioner til at udnytte hans forcer i nuværende formation, så man burde prøve ham på en anden plads. Jebali var rigtig god til at holde i bolden da han spillede på toppen. Han er ikke så god med låget, men kan agere en anderledes type targetmand (tænker lidt Firmino agtigt) - det synes jeg han formåede rigtig godt under Michelsen
Jeg er sikker på vi nok skal få Kadrii til at bombe som eneangriber i det nuværende system, men det kan godt være det kræver en vinterpause, hvor man har lidt længere tid til at træne de her relationer imellem offensivspillerne som helt sikkert trænger til at blive optimeret. Lige nu nager det ham nok også at han brænder de store chancer han får, så det kan være det som det er tilfældet med mange angribere, drejer sig om at få lavet en kasse, før han forløses og det ikke kun er systemet vi kan klandre
- Likes 1
Comment
-
-
Nå nu går turen snart til Viborg, faktisk en af de klubber som jeg har det fint med vi har i ligaen, kæmpe plus ved dem er at de hader Herning/Ikast. Men det er også en klub vi ganske enkelt skal have mindst 4 point imod over de 2 kampe i grundspillet.
Vi kommer 3-4 mand og håber der igen bliver god volumen på lægterne.
Gætter på 1-1 i dag og Tver som første målscorer ( odds 29)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
HCMickelson Kasper Tverskov Skjelvik
Aron. KløveFrøSabbi Bashkim Fenger
Brems frasorteret. Breum og Tarik med på bænken.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHCMickelson Kasper Tverskov Skjelvik
Aron. KløveFrøSabbi Bashkim Fenger
Brems frasorteret. Breum og Tarik med på bænken.
Comment
Comment