Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Mht Sabbi så er han heldigvis begyndt men skal ligge mere på defensivt før han bliver rigtig interessant for større klubber.
    Er i øvrigt enig i at de 4-5 bedste spillere ikke kan spille samtidigt.
    Men kunne godt være frisk på at have Jebali på top og Kadrii et tak længere bagud så han kan have front mod mål end ryg med mål. Er det bedste udnyttelse af Jebali? Nej men skal både Jebali og Kadrii spille samtidigt tror jeg at summen er bedre end som det er nu. Jebali kan trods alt spille med ryggen mod mål hvilket Kadrii ikke har vist at han kan.
    Smertesbarnet er stadig mangel på en venstrekant .. indtil Breum er klar har OB ikke en reel til pladsen ..
    Så gerne man forsøgte med Bashkim på venstrekanten ligesom i gamle dage. Så ville Jebali kunne spille topangriberen, som han også gjorde med fin succes under Michelsen. Det ville også gøre plads til at Frø stadig ville kunne have en startplads på 10'eren. Så har vi pludselig fire offensive es på banen. Det betyder så også at Frø skal blive betragteligt bedre til at arbejde bagud i banen.. Det håber jeg da også at Alm går ham til

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enig. Det store problem er bare at de ikke fungerer 100% i samme system.

      Jebali var/er klart bedst i en rolle bag 2 angribere som vi så under Hemmingsen. Her virker Kadrii også bedst.
      Men i det system er der ikke plads til Sabbi mm man ville prøve ham som makker til Kadrii(kunne det hedde en 11`er?). Og jeg er ikke engang sikker på at han ville mestre dette. Sabbi er højrekant i et offensivt 1-4-3-3.
      Men hvis Sabbi fortsætter det han har gang i og krydrer det med 7-8 mål resten af sæsonen tror jeg ikke vi kan holde på ham. Så kommer der et stort salg til udlandet
      Jeg ved godt det var lidt provokerende skrevet, var bare lidt forundret over at der faktisk er mere end en der sådan seriøst mener at de er på tale til at ryge ud af starteren, be my guest :D ... men det ville svække jer markant.

      Jeg tror helt overordnet at det er vigtigt at se mindre på systemer og mere på spillerens kvaliteter, hvis OB spillede 10-0-0 ville det også blive svært for Sabbi at komme ind jo.

      I får det svært mod Viborg, som jeg ser det overlader I for meget til modstanderen, delvist som en konsekvens af at Alm ønsker at der bliver spillet ekstremt stejlt og delvist som en konsekvens af manglende kvalitet i pasningerne.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Jeg ved godt det var lidt provokerende skrevet, var bare lidt forundret over at der faktisk er mere end en der sådan seriøst mener at de er på tale til at ryge ud af starteren, be my guest :D ... men det ville svække jer markant.

        Jeg tror helt overordnet at det er vigtigt at se mindre på systemer og mere på spillerens kvaliteter, hvis OB spillede 10-0-0 ville det også blive svært for Sabbi at komme ind jo.

        I får det svært mod Viborg, som jeg ser det overlader I for meget til modstanderen, delvist som en konsekvens af at Alm ønsker at der bliver spillet ekstremt stejlt og delvist som en konsekvens af manglende kvalitet i pasningerne.
        Selvfølgelig var du provokerende. Det er jo det du kan, som selvudråbt orakel.

        Nogen vil mene det er et lidt trist behov at have, for en klub man hader, fordi man engang er blevet skuffet, men hvad kan man gøre.
        ups, det var vidst også lidt provokerende skrevet

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Så gerne man forsøgte med Bashkim på venstrekanten ligesom i gamle dage. Så ville Jebali kunne spille topangriberen, som han også gjorde med fin succes under Michelsen. Det ville også gøre plads til at Frø stadig ville kunne have en startplads på 10'eren. Så har vi pludselig fire offensive es på banen. Det betyder så også at Frø skal blive betragteligt bedre til at arbejde bagud i banen.. Det håber jeg da også at Alm går ham til
          Gjorde han? Det er bestemt ikke sådan, jeg husker det. Synes aldrig han for alvor kom til sin ret som topangriber, men det kan man selvfølgelig også diskutere om han gør på 10eren for nuværende...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Gjorde han? Det er bestemt ikke sådan, jeg husker det. Synes aldrig han for alvor kom til sin ret som topangriber, men det kan man selvfølgelig også diskutere om han gør på 10eren for nuværende...
            Hans og Frøs funktion ville hovedsagligt være at sætte Bashkim og Sabbi op til scoringer i sådan en formation. Bash kommer ikke i de rigtige positioner til at udnytte hans forcer i nuværende formation, så man burde prøve ham på en anden plads. Jebali var rigtig god til at holde i bolden da han spillede på toppen. Han er ikke så god med låget, men kan agere en anderledes type targetmand (tænker lidt Firmino agtigt) - det synes jeg han formåede rigtig godt under Michelsen

            Comment


              #21
              Jeg kunne sgu godt tænke mig at man turde prøve Fenger på toppen og Bash på kanten. Det venstreben er altså farligt når han kan trække ind i banen der ude fra. Så må det være på bekostning af enten Frø eller Jebali.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Hans og Frøs funktion ville hovedsagligt være at sætte Bashkim og Sabbi op til scoringer i sådan en formation. Bash kommer ikke i de rigtige positioner til at udnytte hans forcer i nuværende formation, så man burde prøve ham på en anden plads. Jebali var rigtig god til at holde i bolden da han spillede på toppen. Han er ikke så god med låget, men kan agere en anderledes type targetmand (tænker lidt Firmino agtigt) - det synes jeg han formåede rigtig godt under Michelsen
                Jeg er ikke enig. Jeg ser trods flere usynlige kampe et langt større potentiale i Kadrii på toppen. Jebali er som du siger hverken god på låget eller en type der løber dybt, så han er alt for nem at dække op, når han er spidsangriber. Uanset hvor usynlig man synes Kadrii er, så er det altid en spiller man skal forholde sig til, fordi han kan løbe dybt, og alle ved han ikke må vende, når bolden er indenfor 25 meter til målet. Sådan forholder det sig bare ikke med Jebali, selvom han er en glimrende spiller på flere andre områder.
                Jeg er sikker på vi nok skal få Kadrii til at bombe som eneangriber i det nuværende system, men det kan godt være det kræver en vinterpause, hvor man har lidt længere tid til at træne de her relationer imellem offensivspillerne som helt sikkert trænger til at blive optimeret. Lige nu nager det ham nok også at han brænder de store chancer han får, så det kan være det som det er tilfældet med mange angribere, drejer sig om at få lavet en kasse, før han forløses og det ikke kun er systemet vi kan klandre

                Comment


                  #23
                  Breum med i 19-mandstruppen
                  siden 1887

                  Comment


                    #24
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ondo-og-okosun
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Dejligt.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Breum har problemer med anklen og det er muligt han ikke er med på bænken i dagens kamp

                        Comment


                          #27
                          Nå nu går turen snart til Viborg, faktisk en af de klubber som jeg har det fint med vi har i ligaen, kæmpe plus ved dem er at de hader Herning/Ikast. Men det er også en klub vi ganske enkelt skal have mindst 4 point imod over de 2 kampe i grundspillet.
                          Vi kommer 3-4 mand og håber der igen bliver god volumen på lægterne.

                          Gætter på 1-1 i dag og Tver som første målscorer ( odds 29)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Virkelig positivt, hvis flere af de unge begynder at banke på til at banke nogen af de spillere vi skal skille os af med ud af truppen. Jeg kan også forstå på træningsrapporterne Brems begynder at vise sig frem og Breum ved vi jo er et lovende talent. Jeg er lidt ked af Ibrahimagic ikke har bygget videre på de lovende takter han viste i optakten, men sådan vil det altid være. Nogen klare cuttet, andre må ned i rækkerne og kæmpe sig op og mange når ikke længere end lidt divisions eller danmarksseriebold

                            Comment


                              #29
                              HC
                              Mickelson Kasper Tverskov Skjelvik
                              Aron. Kløve
                              Frø
                              Sabbi Bashkim Fenger

                              Brems frasorteret. Breum og Tarik med på bænken.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                HC
                                Mickelson Kasper Tverskov Skjelvik
                                Aron. Kløve
                                Frø
                                Sabbi Bashkim Fenger

                                Brems frasorteret. Breum og Tarik med på bænken.
                                Man bringer lidt ekstra fysik imod endnu et stærkt dødboldshold. Godt at se Max har kæmpet sig tilbage i varmen efter flere kampe på sidelinjen. Selvom han ikke er optimal, så synes jeg han er den spiller med bedst potentiale til at spille venstrekanten. Han kan arbejde begge veje og er et stort aktiv i genpresset. Det håber jeg vi får at se i dag, for ingen tvivl om Viborgs agenda er at trykke os fysisk, men vi kan måske tage dem lidt ved næsen ved at give tilbage af samme skuffe og ryste deres usikre forsvarskæde.

                                Comment

                                Working...
                                X