Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingør - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helsingør - OB

    Så venter der en vigtig pokalkamp på tirsdag lige om hjørnet. Vi skal ikke nedprioritere pokalturneringen, det er helt sikkert det nemmeste vej til Europa for os. Efter en skuffelse i fredags burde vi gå helhjertet efter en god resultat på tirsdag. Helsingør ligner et hold som har medvind, vi skal ikke undervurdere dem. Jeg håber på at vi satser på vores stamspillere, krydret med lovende ungdomsspillere. Hvad med lidt kamptid til Østrøm, Brems og Breum? Og så kunne Lieder eller Fenger være et option i angrebet.

    #2
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Så venter der en vigtig pokalkamp på tirsdag lige om hjørnet. Vi skal ikke nedprioritere pokalturneringen, det er helt sikkert det nemmeste vej til Europa for os. Efter en skuffelse i fredags burde vi gå helhjertet efter en god resultat på tirsdag. Helsingør ligner et hold som har medvind, vi skal ikke undervurdere dem. Jeg håber på at vi satser på vores stamspillere, krydret med lovende ungdomsspillere. Hvad med lidt kamptid til Østrøm, Brems og Breum? Og så kunne Lieder eller Fenger være et option i angrebet.
    Tror AA har besluttet at sætte Bashkim i gang som topangriber. Og det blev ja også bedre til sidst. Så tvivler at vi starter med Lieder eller Fenger på toppen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Tror vi prioriterer pokalen benhårdt, hvilket er rigtig godt.
      Det er top 1. division mod bund superliga. Udsigt til jævnbyrdig affære, og hvis vi undervurderer dem, kan det blive grimt.

      Tror vi spiller med den gamle garde. Måske Aja på hb, så Nico får en pause, men ellers forventer jeg ingen overraskelser.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Tror vi prioriterer pokalen benhårdt, hvilket er rigtig godt.
        Det er top 1. division mod bund superliga. Udsigt til jævnbyrdig affære, og hvis vi undervurderer dem, kan det blive grimt.

        Tror vi spiller med den gamle garde. Måske Aja på hb, så Nico får en pause, men ellers forventer jeg ingen overraskelser.
        Så syntes jeg det er lidt underligt at man springer både lørdag og søndags træningen over hvis man satser benhårdt på en kamp tirsdag. Jeg forventer en svær kamp hvor chancen for avancement er under 50%

        Comment


          #5
          Breum i dagens trup

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...-i-helsingoer/

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fedt - fortjent og på tide. Han skal simpelthen have minutter.

            Jeg håber også, at nogle af vores unge forsvarstalenter får lidt tid i stedet for den ofte benyttede indskiftning af AJA.

            Det giver mening at give BK og Frø tid sammen. Der er potentiale.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Fedt - fortjent og på tide. Han skal simpelthen have minutter.

              Jeg håber også, at nogle af vores unge forsvarstalenter får lidt tid i stedet for den ofte benyttede indskiftning af AJA.

              Det giver mening at give BK og Frø tid sammen. Der er potentiale.
              AJA er slet ikke med så det bliver ikke et problem Mener ikke han er skadet så spørgsmålet er om han bare er fra sorteret?
              Han kan umuligt være overbelastet pt

              Comment


                #8
                Jeg har min vrangvillige søn med til første OB-kamp. Ikke om han vil trække i en af de 3 trøjer jeg har indkøbt på diverse brugtportaler. Nå, men forhåbentlig bliver det ikke regnvejr, der kan købes en pølse og vi vinder.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Jeg har min vrangvillige søn med til første OB-kamp. Ikke om han vil trække i en af de 3 trøjer jeg har indkøbt på diverse brugtportaler. Nå, men forhåbentlig bliver det ikke regnvejr, der kan købes en pølse og vi vinder.
                  Jeg brugte flere år på at få min søn til at gå fra “jeg holder med OB fordi min far gør” til den knægt der nu står troligt på stemningstribunen i alt slags vejr.
                  Du skal bare blive ved med at kæmpe. Så trækker han den selv over hovedet på et tidspunkt

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Som dog er på 19 mand, så en skal skæres fra. Det behøver ikke være Breum

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Der er udtaget 19 spillere, hvor 1 frasorteres inden kampen. Kan være Breum er med som reserve, hvis en af de andre offensive er på en tvivler, jeg kan ikke se, hvem det ellers skulle være, ud fra truppen. Håber han får lov at vise sig frem i kampen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        AJA er slet ikke med så det bliver ikke et problem Mener ikke han er skadet så spørgsmålet er om han bare er fra sorteret?
                        Han kan umuligt være overbelastet pt
                        Min fejl, jeg er bare så vant til, at han er der.

                        Det undrer mig, at Vestergaard er kørt så langt ud på et sidespor. Hvis ikke han er med i truppen i dag - hvornår så? Han har virkelig imponeret mig de gange, jeg har set ham. Faktisk mere end Østrøm.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                          Der er udtaget 19 spillere, hvor 1 frasorteres inden kampen. Kan være Breum er med som reserve, hvis en af de andre offensive er på en tvivler, jeg kan ikke se, hvem det ellers skulle være, ud fra truppen. Håber han får lov at vise sig frem i kampen.
                          Umiddelbart kunne Brems jo godt være en spiller man sorterede fra, men kan se AJA ikke er med, så det kan godt være man vil have en ekstra forsvarsspiller i truppen.
                          Håber inderligt Breum er med i aften og vi får ham at se.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Min fejl, jeg er bare så vant til, at han er der.

                            Det undrer mig, at Vestergaard er kørt så langt ud på et sidespor. Hvis ikke han er med i truppen i dag - hvornår så? Han har virkelig imponeret mig de gange, jeg har set ham. Faktisk mere end Østrøm.
                            Jeg forstår det heller ikke. Syntes faktisk også at Vestergaard virker mere som en der er klar på midtforsvaret end Østrøm. Men når AJA og Ryan ikke er udtaget betyder det at Østrøm er 1. Reserve og kan dække flere pladser. Han spillede også kun 60 min i lørdags på U19.

                            Når man nu alligevel kører med 5 udskiftere kunne man lige så godt køre med kamptrupper op til 20 mand så der er plads til lidt flere unge

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Umiddelbart kunne Brems jo godt være en spiller man sorterede fra, men kan se AJA ikke er med, så det kan godt være man vil have en ekstra forsvarsspiller i truppen.
                              Håber inderligt Breum er med i aften og vi får ham at se.
                              Tarik kunne også sorteres fra da vi burde have 2 reserver til midtbanen centralt. Nok Okosun og Thrandarsson.

                              Comment

                              Working...
                              X