Så venter der en vigtig pokalkamp på tirsdag lige om hjørnet. Vi skal ikke nedprioritere pokalturneringen, det er helt sikkert det nemmeste vej til Europa for os. Efter en skuffelse i fredags burde vi gå helhjertet efter en god resultat på tirsdag. Helsingør ligner et hold som har medvind, vi skal ikke undervurdere dem. Jeg håber på at vi satser på vores stamspillere, krydret med lovende ungdomsspillere. Hvad med lidt kamptid til Østrøm, Brems og Breum? Og så kunne Lieder eller Fenger være et option i angrebet.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Helsingør - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægSå venter der en vigtig pokalkamp på tirsdag lige om hjørnet. Vi skal ikke nedprioritere pokalturneringen, det er helt sikkert det nemmeste vej til Europa for os. Efter en skuffelse i fredags burde vi gå helhjertet efter en god resultat på tirsdag. Helsingør ligner et hold som har medvind, vi skal ikke undervurdere dem. Jeg håber på at vi satser på vores stamspillere, krydret med lovende ungdomsspillere. Hvad med lidt kamptid til Østrøm, Brems og Breum? Og så kunne Lieder eller Fenger være et option i angrebet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Tror vi prioriterer pokalen benhårdt, hvilket er rigtig godt.
Det er top 1. division mod bund superliga. Udsigt til jævnbyrdig affære, og hvis vi undervurderer dem, kan det blive grimt.
Tror vi spiller med den gamle garde. Måske Aja på hb, så Nico får en pause, men ellers forventer jeg ingen overraskelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægTror vi prioriterer pokalen benhårdt, hvilket er rigtig godt.
Det er top 1. division mod bund superliga. Udsigt til jævnbyrdig affære, og hvis vi undervurderer dem, kan det blive grimt.
Tror vi spiller med den gamle garde. Måske Aja på hb, så Nico får en pause, men ellers forventer jeg ingen overraskelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg håber også, at nogle af vores unge forsvarstalenter får lidt tid i stedet for den ofte benyttede indskiftning af AJA.
Det giver mening at give BK og Frø tid sammen. Der er potentiale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Fedt - fortjent og på tide. Han skal simpelthen have minutter.
Jeg håber også, at nogle af vores unge forsvarstalenter får lidt tid i stedet for den ofte benyttede indskiftning af AJA.
Det giver mening at give BK og Frø tid sammen. Der er potentiale.
Han kan umuligt være overbelastet pt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg har min vrangvillige søn med til første OB-kamp. Ikke om han vil trække i en af de 3 trøjer jeg har indkøbt på diverse brugtportaler. Nå, men forhåbentlig bliver det ikke regnvejr, der kan købes en pølse og vi vinder.
Du skal bare blive ved med at kæmpe. Så trækker han den selv over hovedet på et tidspunkt
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Comment
-
AJA er slet ikke med så det bliver ikke et problem Mener ikke han er skadet så spørgsmålet er om han bare er fra sorteret?
Han kan umuligt være overbelastet pt
Det undrer mig, at Vestergaard er kørt så langt ud på et sidespor. Hvis ikke han er med i truppen i dag - hvornår så? Han har virkelig imponeret mig de gange, jeg har set ham. Faktisk mere end Østrøm.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
Der er udtaget 19 spillere, hvor 1 frasorteres inden kampen. Kan være Breum er med som reserve, hvis en af de andre offensive er på en tvivler, jeg kan ikke se, hvem det ellers skulle være, ud fra truppen. Håber han får lov at vise sig frem i kampen.
Håber inderligt Breum er med i aften og vi får ham at se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Min fejl, jeg er bare så vant til, at han er der.
Det undrer mig, at Vestergaard er kørt så langt ud på et sidespor. Hvis ikke han er med i truppen i dag - hvornår så? Han har virkelig imponeret mig de gange, jeg har set ham. Faktisk mere end Østrøm.
Når man nu alligevel kører med 5 udskiftere kunne man lige så godt køre med kamptrupper op til 20 mand så der er plads til lidt flere unge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Umiddelbart kunne Brems jo godt være en spiller man sorterede fra, men kan se AJA ikke er med, så det kan godt være man vil have en ekstra forsvarsspiller i truppen.
Håber inderligt Breum er med i aften og vi får ham at se.
Comment
Comment