Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 17.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Hvad sagde Hemme ?
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...terne-lige-her
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Den her stædige, nærmest barnagtige insisteren på top-6, som var det noget magisk og forløsende.

      Top-6, top-6, top-6 skriges der fra hjørnet i OB.

      Man kan ikke blæse og have mel i munden. Enten bygger man op langsigtet eller også halser man efter en fuldstændig ligegyldig top-6 og går på kompromis med den langsigtede udvikling ved at spille de sikre kort.




      Comment


        I forhold til at OB har som mål at komme i top 6, så skal de spillere, vi henter, vel nærmest være i top 3 for at kunne trække holdet op, som jo samlet er en del under top 6-niveau. Niko virker kun som en lille opgradering fra Østrøm og bringer os ingen vegne. Jeg troede, han var mere offensiv, og defensivt er det så som så. Synes han gav flere hjørne i dag, og sidst blev der scoret mellem benene på ham. Jaja, stadig for tidligt at komme med en dom.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Den her stædige, nærmest barnagtige insisteren på top-6, som var det noget magisk og forløsende.

          Top-6, top-6, top-6 skriges der fra hjørnet i OB.

          Man kan ikke blæse og have mel i munden. Enten bygger man op langsigtet eller også halser man efter en fuldstændig ligegyldig top-6 og går på kompromis med den langsigtede udvikling ved at spille de sikre kort.



          havde ellers lovet mig selv ikke at hære flere interviews med ham men blev nysgerrig…hans første argument der ergo så tilbage hvor han begynder at snakke om kontinuitet og bruge mere tid sammen..så slukkede jeg…..magen til ligegyldigt pladder…

          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Hvad viste kampen i går (og, for så vidt, denne sæsons kampe)? 1, at spiller for spiller har vi ikke et hold, der hører til i top-6, 2, at vi som hold heller ikke hører til i top-6 (vi får ikke to plus to til at blive fem), 3, at vi heller ikke har en træner, der magter den rolle, at få spillerne til at overpræstere. Derfor ligger vi, hvor vi ligger, og kommer ikke videre.

            Når det er sagt, så er et nederlag i Aalborg ikke i sig selv katastrofalt. Det katastrofale er, at vi til stadighed kommer til at sætte os selv under pres, ved at køre med målsætninger, som de fleste godt kan se, er urealistiske. Jeg havde inden kampene mod SE, AaB, VFF og VB sagt, at der skal 8 point til. Det vil betyde, at der er plads til en fejl, et nederlag, men så skal der også hentes sejre i de øvrige kampe. Og for et hold, der har top-6 ambitioner, så lyder to sejre i 9 kampe ikke imponerende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
              I forhold til at OB har som mål at komme i top 6, så skal de spillere, vi henter, vel nærmest være i top 3 for at kunne trække holdet op, som jo samlet er en del under top 6-niveau. Niko virker kun som en lille opgradering fra Østrøm og bringer os ingen vegne. Jeg troede, han var mere offensiv, og defensivt er det så som så. Synes han gav flere hjørne i dag, og sidst blev der scoret mellem benene på ham. Jaja, stadig for tidligt at komme med en dom.
              Jeg ville ikke skrive det, men helt enig omkring Nico. Det er tidligt, men han har nogle tydelige udfordringer i sit defensive arbejde. Det er et lille skridt op ifht Østrøm og især AJA, men fraset noget offensiv aggressivitet, er det i hvert fald ikke noget, der flytter os. Når Ryan er klar skal der som minimum være konkurrence om pladsen, hvis Nico ikke hæver især det defensive niveau.

              jeg kan ikke blive klog på det hold. Mange virkeligt gode spillere, der i glimt viser hvad de kan. Men måske er de bare omgivet af for meget rugbrød, for selvom Aron, JJ og Frø jo gør det fint, så er der ingen på midten, der gør en reel forskel. Og med kun én boldspiller bag midtbanen forsvinder balancen altså fuldstændigt.

              en top 3 6’er vil måske gøre præcis dén forskel, vi har brug for, men indtil vi har sådan én, er top 6 langt væk.

              Comment


                Sjovt som man ser kampe forskelligt. Jeg syntes Nico gjorde det fremragende under omstændighederne. Han har sjældent opbakning fra Sabbi og enkelte gange stod han med 2 mand alene.
                Vil folk så have at han skal fordrindre indlæg samtidig med at han skal dække 2 mand og ikke give hjørne? Godt nok meget at forlange
                I det mindste er det ikke tåbelige hjørnespark som man så Oliver Lund give gang på gang uden nogen grund.

                At man på OBs app kan vælge Frø over Nico som en af de 3 til MOM er rystende. Jeg syntes han var blandt vores bedste ift det tryk der var på ham og Ryan skal stå tidligt op for at slå ham af fremadrettet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Er ret enig. Men i hensigt af Sabbi skal man vel se at de dobbelte ham ret konsekvent og koncentrerede sig meget på ham. De vidste vel godt at vi ikke kunne komme med den samme kvalitet på venstre side og de kunne nedlukke vores offensive med at nedlukke Sabbi.
                  Det har du ret i men det var jo også let for AaB da vi jo havde Kløve i venstre som ingen opmærksomhed behøver så var det alt for let for AaB at koncentrere sig fuldt ud og Sabbi.

                  Vi havde ikke nogle som imponerede i går men heller ikke nogle som var piv ringe. Som det er nævnt før så mangler vi en spidsangriber med kvalitet
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Det er jo em teoretisk diskussion, men Nico på sit nuværende niveau er en mindst klasse under Ryan, når Ryan er på toppen. Men det er Ryan først når han spiller 10-15 kampe i træk uden skader; det har han ikke gjort i halvandet år. Og det er ikke fair at sammenligne, for vi kender forhåbentlig ikke Nicos topniveau. Men han har nogle mangler, i det vi HAR set.

                    Derfor min kommentar om, der som minimum skal være konkurrence mellem de to. Vi har en spiller, der på toppen er bedre end det vi har set og med mindre der er taget en beslutning om at Ryan skal videre til vinter, skal vi bruge den bedste på pladsen?

                    Men enig! Ryan sksl stå tidligt op, hvis han skal have pladsen. Det skal Nico også, og det er ok at være i sådan en situation på HB. Nu mangler vi bare konkurrence i resten af forsvaret :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Det er jo em teoretisk diskussion, men Nico på sit nuværende niveau er en mindst klasse under Ryan, når Ryan er på toppen. Men det er Ryan først når han spiller 10-15 kampe i træk uden skader; det har han ikke gjort i halvandet år. Og det er ikke fair at sammenligne, for vi kender forhåbentlig ikke Nicos topniveau. Men han har nogle mangler, i det vi HAR set.

                      Derfor min kommentar om, der som minimum skal være konkurrence mellem de to. Vi har en spiller, der på toppen er bedre end det vi har set og med mindre der er taget en beslutning om at Ryan skal videre til vinter, skal vi bruge den bedste på pladsen?

                      Men enig! Ryan sksl stå tidligt op, hvis han skal have pladsen. Det skal Nico også, og det er ok at være i sådan en situation på HB. Nu mangler vi bare konkurrence i resten af forsvaret :)
                      Kode ordet her er nok “når Ryan er på toppen”. For da han var på sit bedste var han klasse. Men disse dage kommer måske aldrig tilbage.
                      Vi må se. Jeg kunne godt forstille mig at han får spilletid på tirsdag da han deltager fuldt ud i træningen nu.

                      Nico er kun 22 år og har været i Danmark i 2 ugers tid. Syntes Odense fans nogle gange er medaljefavoritter i at være hårde mod nye unge mennesker der bliver kastet ind på holdet.

                      Jeg er helt sikker på at Ryan kører på sin sidste tid i OB, men han må gerne sørge for at der kommer konkurrence om pladsen mens han er her. Han skal behandles ordentligt i sin sidste tid og rejse videre med en gid smag i munden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kode ordet her er nok “når Ryan er på toppen”. For da han var på sit bedste var han klasse. Men disse dage kommer måske aldrig tilbage.
                        Vi må se. Jeg kunne godt forstille mig at han får spilletid på tirsdag da han deltager fuldt ud i træningen nu.

                        Nico er kun 22 år og har været i Danmark i 2 ugers tid. Syntes Odense fans nogle gange er medaljefavoritter i at være hårde mod nye unge mennesker der bliver kastet ind på holdet.

                        Jeg er helt sikker på at Ryan kører på sin sidste tid i OB, men han må gerne sørge for at der kommer konkurrence om pladsen mens han er her. Han skal behandles ordentligt i sin sidste tid og rejse videre med en gid smag i munden
                        Helt enig.
                        Der her både været gode og dårlige momenter fra Nico men vi har ned en ung spiller at gøre så der vil komme udfald og det skal vi acceptere uden at slagte ham, fuldstændig lige som det er tilfældet med HC og de andre unge iøvrigt.

                        Havde det været en dyrt købt spiller som var købt for at være en bærende kraft på holdet så havde det været fair at have høje forventninger fra start.
                        Last edited by Magge; 18-09-2021, 10:34.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Helt enig.
                          Der her både været gode og dårlige momenter fra Nico men vi har ned en ung spiller at gøre så der vil komme udfald og det skal vi acceptere uden at slagte ham, fuldstændig lige som det er tilfældet med HC.

                          Havde det været en dyrt købt spiller som var købt for at være en bærende kraft på holdet så havde det været fair at have høje forventninger fra start.
                          Præcis. Man kunne også anfægte om HC skulle havde reddet 1 af dem igår. Men vi kan ikke forlange mere af de unge og nye.
                          Det er til gengæld hvad man får når man bliver kastet for løverne og har en ledelse der tåbeligt råber “Top 6” konstant. Så får man utålmodighed og usaglig kritik(ikke myntet på dig jonss).
                          Man vil i OB blæse og have mel i munden og sidde ned mens man står op.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Det har du ret i men det var jo også let for AaB da vi jo havde Kløve i venstre som ingen opmærksomhed behøver så var det alt for let for AaB at koncentrere sig fuldt ud og Sabbi.

                            Vi havde ikke nogle som imponerede i går men heller ikke nogle som var piv ringe. Som det er nævnt før så mangler vi en spidsangriber med kvalitet
                            Vi skal i hvert fald have Kadrii væk som spidsangriber. Det duer ikke når han er ene angriber. Han er en superspiller, men tror han må på kant. Han er kun 30, vi kan vel få ham til at levere en indsats, hvor der også er defensiv kvalitet. Sabbi på højre, Kadrii på venstre. Frø centralt. Fenger eller Jebali på top.

                            Det er meget offensivt, så jeg tænker også, at en ægte 6er er på ønskelisten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Vi skal i hvert fald have Kadrii væk som spidsangriber. Det duer ikke når han er ene angriber. Han er en superspiller, men tror han må på kant. Han er kun 30, vi kan vel få ham til at levere en indsats, hvor der også er defensiv kvalitet. Sabbi på højre, Kadrii på venstre. Frø centralt. Fenger eller Jebali på top.

                              Det er meget offensivt, så jeg tænker også, at en ægte 6er er på ønskelisten.
                              Jebali på toppen er måske ikke så tosset. Det blev også nævnt i SFÅ.

                              Han er ikke ret målfarlig - men det har vi ingen angribere, Lieder fraset, der er. Til gengæld er han god at spille bolden op på, og det mangler vi i dén grad med BK på toppen. Det kunne give nogle fine kombinationsmuligheder.

                              Frø og BK havde nogle fine relationer i første halvleg i går, og det kunne man jo fint bygge videre på med Jebali på toppen og BK på en kant.

                              Men det er noget af en kabale, den offensiv, og Jebali - Frø - BK - Sabbi er godt nok en offensiv omgang.


                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Vi skal i hvert fald have Kadrii væk som spidsangriber. Det duer ikke når han er ene angriber. Han er en superspiller, men tror han må på kant. Han er kun 30, vi kan vel få ham til at levere en indsats, hvor der også er defensiv kvalitet. Sabbi på højre, Kadrii på venstre. Frø centralt. Fenger eller Jebali på top.

                                Det er meget offensivt, så jeg tænker også, at en ægte 6er er på ønskelisten.
                                Jebali er heller ikke prangende som spidsangriber så vil hellere satse på Max og give ham nogle kampe i træk hvor vi viser ham tillid og tålmodighed.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X