Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 17.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ahh jeg hader og tabe og jeg hader når det er fortjent og det var det i dag, kudos til Aab, det er et glimrende hold der har fået stablet på benene. Problematisk at vi er så uskarp vi burde have været på tavlen i dag.

    HC

    Har ikke en god kamp i dag og skal ret beset nappe mål nummer 1 som han ikke får hånden op til. Fair play til HC så gav vi en milliard hjørnespark væk i dag og det går ikke mod et Aab hold der er så meget stærkere i luften end vi er. Har nogle fine blokeringer i første alvleg hvor Aab spiller til fri medspiller bagerst i feltet diagonalt.

    Skjelvik

    Spiller en god kamp, har nogle fine raids frem i banen, og sikrer sin defensiv så godt som muligt under systemet.

    Mickelson

    Tja Tjo, fair play så er det mandens 2 OB kamp. Han har nogle fine ting offensivt hvor han blandt andet kommer til baglinjen og får sendt et cutback afsted som bliver til en god chance. Kommer også ud til meget rent defensivt. Giver alt for mange hjørnespark væk.

    Tverskov

    Spiller en god kamp, tydeligt at se han bliver lidt frustreret og trækker et gult. Er ikke impliceret i målene og har nogle gode afleveringer frem i banen.

    KL

    Spiller en fornuftig kamp, får et gult kort til sidst for brok.er sammen med Tverskov ret sikker. Skal måske markere tættere ved første mål, men fair play Aab har mange Hovedstødsstærk spillere og får en milliard hjørnespark.

    JJ

    Spiller en solid 1 halvleg. Arbejder stenhård og er boldsikker, desværre bliver for mange af afleveringer sidelæns istedet for frem i banen. Det er virkelig godt når JJ driver bolden frem.

    Aron

    Min MOM. Spiller en rigtig god første halvleg, og går på vanligvis død efter 70. Erobrer bolde og slipper også udemærket af med dem igen.

    Frø

    God første halvleg. Får spillet Bashkim fri med Aabs målmand og har flere gode spilfordelingsmomenter, hænger på vanligvis i det defensive arbejde.

    Sabbi

    Spiller en sløj kamp, kommer ikke frem til noget, og brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand. Granli holder fuldstændigt styr på ham.

    Kløve

    Arbejder stenhård og har flere rigtig gode aktioner, har blandt andet en hvor han trækker ind i banen med bolden, hvor bolden ender hos Sabbi som sender den over.

    Bashkim

    Dårlig kamp af Bashkim, brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand og har svært ved at ramme bolden ordentligt, det lykkedes for ham i anden halvleg med der er afslutningen lige på Aabs målmand, vi skal have Bashkim igang.

    ​​​​​

    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Fandme et frustrerende point vi mister i dag. Jeg synes faktisk vi har styr på dem gennem hele 2. halveg og får selv skabt to store chancer. Alligevel taber vi på to dødbolde som jeg skrev i pausen var nøglen til at redde point.
      Lidt synd for drengene, men vi skal være mere kyniske. Aab'erne er ikke specielt meget større end os, så vi skal stå imod det, så der i hvert fald ikke stryger to ind.
      Ellers en ok kamp på en svær udebane. Vi skal bare videre og glæde os over Bash i dag fik vist lidt tænder. Det er forhåbentlig startskuddet til at få ham igang
      Enig. Han kommer til 2 kæmpe chancer idag og skal jo bare score. Kadrii fungerer bedre som 9`er med Frøkjær bag sig. Mere kan man ikke forlange. Havde vi bare været lidt effektive havde vi også fået point. Så gode var de altså heller ikke og så dårlige var vi altså heller ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Ahh jeg hader og tabe og jeg hader når det er fortjent og det var det i dag, kudos til Aab, det er et glimrende hold der har fået stablet på benene. Problematisk at vi er så uskarp vi burde have været på tavlen i dag.

        HC

        Har ikke en god kamp i dag og skal ret beset nappe mål nummer 1 som han ikke får hånden op til. Fair play til HC så gav vi en milliard hjørnespark væk i dag og det går ikke mod et Aab hold der er så meget stærkere i luften end vi er. Har nogle fine blokeringer i første alvleg hvor Aab spiller til fri medspiller bagerst i feltet diagonalt.

        Skjelvik

        Spiller en god kamp, har nogle fine raids frem i banen, og sikrer sin defensiv så godt som muligt under systemet.

        Mickelson

        Tja Tjo, fair play så er det mandens 2 OB kamp. Han har nogle fine ting offensivt hvor han blandt andet kommer til baglinjen og får sendt et cutback afsted som bliver til en god chance. Kommer også ud til meget rent defensivt. Giver alt for mange hjørnespark væk.

        Tverskov

        Spiller en god kamp, tydeligt at se han bliver lidt frustreret og trækker et gult. Er ikke impliceret i målene og har nogle gode afleveringer frem i banen.

        KL

        Spiller en fornuftig kamp, får et gult kort til sidst for brok.er sammen med Tverskov ret sikker. Skal måske markere tættere ved første mål, men fair play Aab har mange Hovedstødsstærk spillere og får en milliard hjørnespark.

        JJ

        Spiller en solid 1 halvleg. Arbejder stenhård og er boldsikker, desværre bliver for mange af afleveringer sidelæns istedet for frem i banen. Det er virkelig godt når JJ driver bolden frem.

        Aron

        Min MOM. Spiller en rigtig god første halvleg, og går på vanligvis død efter 70. Erobrer bolde og slipper også udemærket af med dem igen.

        Frø

        God første halvleg. Får spillet Bashkim fri med Aabs målmand og har flere gode spilfordelingsmomenter, hænger på vanligvis i det defensive arbejde.

        Sabbi

        Spiller en sløj kamp, kommer ikke frem til noget, og brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand. Granli holder fuldstændigt styr på ham.

        Kløve

        Arbejder stenhård og har flere rigtig gode aktioner, har blandt andet en hvor han trækker ind i banen med bolden, hvor bolden ender hos Sabbi som sender den over.

        Bashkim

        Dårlig kamp af Bashkim, brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand og har svært ved at ramme bolden ordentligt, det lykkedes for ham i anden halvleg med der er afslutningen lige på Aabs målmand, vi skal have Bashkim igang.

        ​​​​​

        ​​​​​
        ​​​​​
        ​​​​​
        ​​​​​​
        ​​​​​
        ​​​​​
        ​​​
        Er ret enig. Men i hensigt af Sabbi skal man vel se at de dobbelte ham ret konsekvent og koncentrerede sig meget på ham. De vidste vel godt at vi ikke kunne komme med den samme kvalitet på venstre side og de kunne nedlukke vores offensive med at nedlukke Sabbi.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Er ret enig. Men i hensigt af Sabbi skal man vel se at de dobbelte ham ret konsekvent og koncentrerede sig meget på ham. De vidste vel godt at vi ikke kunne komme med den samme kvalitet på venstre side og de kunne nedlukke vores offensive med at nedlukke Sabbi.
          Jeg tænkte det godt. Men det gjorde de også i venstre og det er sådan de får stoppet vores offensiv, fordi vores bindeled mellem vores to 6'ere og vores 10 ikke er der.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Ahh jeg hader og tabe og jeg hader når det er fortjent og det var det i dag, kudos til Aab, det er et glimrende hold der har fået stablet på benene. Problematisk at vi er så uskarp vi burde have været på tavlen i dag.

            HC

            Har ikke en god kamp i dag og skal ret beset nappe mål nummer 1 som han ikke får hånden op til. Fair play til HC så gav vi en milliard hjørnespark væk i dag og det går ikke mod et Aab hold der er så meget stærkere i luften end vi er. Har nogle fine blokeringer i første alvleg hvor Aab spiller til fri medspiller bagerst i feltet diagonalt.

            Skjelvik

            Spiller en god kamp, har nogle fine raids frem i banen, og sikrer sin defensiv så godt som muligt under systemet.

            Mickelson

            Tja Tjo, fair play så er det mandens 2 OB kamp. Han har nogle fine ting offensivt hvor han blandt andet kommer til baglinjen og får sendt et cutback afsted som bliver til en god chance. Kommer også ud til meget rent defensivt. Giver alt for mange hjørnespark væk.

            Tverskov

            Spiller en god kamp, tydeligt at se han bliver lidt frustreret og trækker et gult. Er ikke impliceret i målene og har nogle gode afleveringer frem i banen.

            KL

            Spiller en fornuftig kamp, får et gult kort til sidst for brok.er sammen med Tverskov ret sikker. Skal måske markere tættere ved første mål, men fair play Aab har mange Hovedstødsstærk spillere og får en milliard hjørnespark.

            JJ

            Spiller en solid 1 halvleg. Arbejder stenhård og er boldsikker, desværre bliver for mange af afleveringer sidelæns istedet for frem i banen. Det er virkelig godt når JJ driver bolden frem.

            Aron

            Min MOM. Spiller en rigtig god første halvleg, og går på vanligvis død efter 70. Erobrer bolde og slipper også udemærket af med dem igen.

            Frø

            God første halvleg. Får spillet Bashkim fri med Aabs målmand og har flere gode spilfordelingsmomenter, hænger på vanligvis i det defensive arbejde.

            Sabbi

            Spiller en sløj kamp, kommer ikke frem til noget, og brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand. Granli holder fuldstændigt styr på ham.

            Kløve

            Arbejder stenhård og har flere rigtig gode aktioner, har blandt andet en hvor han trækker ind i banen med bolden, hvor bolden ender hos Sabbi som sender den over.

            Bashkim

            Dårlig kamp af Bashkim, brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand og har svært ved at ramme bolden ordentligt, det lykkedes for ham i anden halvleg med der er afslutningen lige på Aabs målmand, vi skal have Bashkim igang.

            ​​​​​

            ​​​​​
            ​​​​​
            ​​​​​
            ​​​​​​
            ​​​​​
            ​​​​​
            ​​​
            Bk var da bedre end længe, Aron er meget op og ned god indsats, men mange småfejl. Frø løber ikke retur fra minut 1. Det går simpelthen ikke når han trods alt ikke lykkedes nok

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg tænkte det godt. Men det gjorde de også i venstre og det er sådan de får stoppet vores offensiv, fordi vores bindeled mellem vores to 6'ere og vores 10 ikke er der.
              Ja, der ligger problemet. Men en vk med Sabbis speed, udfordings- og dribleevner ville alligevel klæde os. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Bk var da bedre end længe, Aron er meget op og ned god indsats, men mange småfejl. Frø løber ikke retur fra minut 1. Det går simpelthen ikke når han trods alt ikke lykkedes nok
                Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

                Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

                Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

                  Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

                  Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.
                  Vores 10er står generelt ret højt men synes Jebali spiller rollen på en lidt anden måde end Frø. Han løber også tilbage defensivt og henter sig bolden hvis nødvendigt. Dertil kommer hans robusthed. Han ved at slås langt mere end Frø og er fysisk en helt anden kaliber. Men også med Jebali mangler der ofte en del kompakthed. Det kan korrigeres med at trække 10 eren mere tilbage eller med at skubbe de andre endnu mere fremad. Men sidstnævnte kan bringe os i problemer fordi vores bagerste (udover Skjelvik) er ikke de hurtigste. Det kunne vi ja se mod FCNs hurtige folk hvor vi prøvede det.

                  ​​​​​​
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

                    Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

                    Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.
                    Derfor må han gerne deltage i pres, det gør han ikke han løber ikke retur. Nægter at tro på at AA vil lade de 4 forreste slippe for at presse og dække op.
                    ​​​​​​Jeg ved du virkelig ønsker Frø som første mand på holdkortet. Det vil jeg også når han fortjener det, lykkedes og arbejder for det. Det er ikke i øjeblikket, og desværre længe siden at han og Fenger var rigtig gode.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

                      Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

                      Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.
                      Jeg kan ikke se det ske det du vil der. Frøs habitat er fremme på banen. Det er der han kan gøre en forskel. Hans spil er lagt for højt op til at han skal længere ned på banen synes jeg.
                      Frø er måske lidt mere anonym i dag end han har været de seneste kampe, men jeg synes også ham og Bash viste takter vi virkelig kunne dyrke. Engang imellem spillede de nærmest som to falske 9'ere, hvor de skiftede plads på kryds og tværs. Det kunne godt nok flænse Aab's forsvar fra hinanden når de først kombinerede hurtigt derinde og løb rigtigt for hinanden. Det vil jeg gerne se blive dyrket endnu mere, for det får vi altså ikke med Jebali derinde, da han aldrig løber dybt.

                      Derudover var balancen på banen generelt også lidt bedre i dag. Jeg tæller et par fine muligheder til Aab, men ellers er det jo på dødbolde de truer os. Her har vi så også udfordringer tydeligvis.
                      Jeg er selvfølgelig også træt af nederlaget og jeg er på linje med dem som mener vi mangler kvalitet, for det er mangel på kvalitet vi ikke får et point i sådan en kamp her, hvor vi skaber chancer og langt henad vejen har modstanderen under kontrol, men vi spiller altså bede i dag end imod sdrJ. De havde også vundet, hvis de havde samme effektivitet som Aab
                      ​​​​​
                      Last edited by hankatten; 17-09-2021, 21:08.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Derfor må han gerne deltage i pres, det gør han ikke han løber ikke retur. Nægter at tro på at AA vil lade de 4 forreste slippe for at presse og dække op.
                        ​​​​​​Jeg ved du virkelig ønsker Frø som første mand på holdkortet. Det vil jeg også når han fortjener det, lykkedes og arbejder for det. Det er ikke i øjeblikket, og desværre længe siden at han og Fenger var rigtig gode.

                        Pres i OB har vi i det hele taget ikke set siden FCM-kampen. Det gik vi åbenbart væk fra.

                        I stedet for at mene og synes en masse, så kunne det være interessant med nogle tal. Jeg tror ikke, Frø løber mindre end de andre 3 oppe foran - fraset når Kløve spiller kanten. Det er muligt, jeg tager fejl, men det kunne være rart med nogle tørre tal.


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg kan ikke se det ske det du vil der. Frøs habitat er fremme på banen. Det er der han kan gøre en forskel. Hans spil er lagt for højt op til at han skal længere ned på banen synes jeg.
                          Frø er måske lidt mere anonym i dag end han har været de seneste kampe, men jeg synes også ham og Bash viste takter vi virkelig kunne dyrke. Engang imellem spillede de nærmest som to falske 9'ere, hvor de skiftede plads på kryds og tværs. Det kl
                          Jeg ser Frø som samme type som Falk. Uden sammenligning i øvrigt. I OB spillede Falk også for langt fremme, men er klogeligt rykket ind dybt centralt i FCK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Jeg ser Frø som samme type som Falk. Uden sammenligning i øvrigt. I OB spillede Falk også for langt fremme, men er klogeligt rykket ind dybt centralt i FCK.
                            Vil ikke nedtale Frø og håber stadig han bliver en succes. Men synes det er helt forskellige typer. Falk havde en anden attitude og levede af energi, speed, spilforståelse og tekniske evner. Der er Frø bare mere en luksusspiller med offensiv spilforståelse og til dels geniale ideer men ikke den eksplosivitet og vilde energi
                            Husker vilde tilbageløb af Falk hvor han erobrede bolden og stoppede modstanderens angreb mens Frø er desværre mere den som løber bag manden og kommer for sent når han løber en gang tilbage. Får mere og mere problemer at se hvor Frø passer i AAs system. Ser ham i en 4-4-2 diamant hvor der er en 6er og to 8er bag ham som skaber den kompakthed som giver ham friheden at bruge hans offensive evner. Men i vores nuværende system? Tror Frø skal forændre sin spillemåde og tager mere ansvar for kompakthed og defensiven om at blive en succes ellers bliver det .... svært.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Jeg holder meget af Alm i de her interviews. Nøgtern og velovervejet, men også i stand til at se hvor der mangler arbejde. Jeg tror virkelig han gør hvad han kan med den her trup.
                              Hemmingsens prækamp interview til gengæld... hold da kæft. Hvis Alm bliver fyret før Hemmingsen er det atter et dramatisk bevis på ledelsens stygge inkompetence.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Jeg holder meget af Alm i de her interviews. Nøgtern og velovervejet, men også i stand til at se hvor der mangler arbejde. Jeg tror virkelig han gør hvad han kan med den her trup.
                                Hemmingsens prækamp interview til gengæld... hold da kæft. Hvis Alm bliver fyret før Hemmingsen er det atter et dramatisk bevis på ledelsens stygge inkompetence.
                                Hvad sagde Hemme ?
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X