Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Sønderjyske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Sønderjyske

    Som jeg også nævnte i sidste træningsrapport kunne det godt ligne at Ryan er klar til nogle minutter efter landskamps pausen

    http://obstruktion.dk/thrandarson-de...-vi-er-videre/

    OBstruktion har snakket med Thrandasson

    #2
    Meget vigtig kamp mod et hold der kommer til at være i bunden. Hvis vi ikke vinder den så er vi for alvor en del af bundsstriden.
    Jeg tror vi overlever, ikke på egen styrke, men fordi at Vejle og Haderslev har mistet vigtige spillere.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Meget vigtig kamp mod et hold der kommer til at være i bunden. Hvis vi ikke vinder den så er vi for alvor en del af bundsstriden.
      Jeg tror vi overlever, ikke på egen styrke, men fordi at Vejle og Haderslev har mistet vigtige spillere.
      Sådan har jeg det også. Vores trup er ikke noget der sparker nogen bag af stolen, men den er i harmoni ift. Sønderjyske cpg Vejles og kvalitativt bedre end Viborgs, så jeg tror ikke på vi ender under nogen af dem.
      Skal man håbe på mere er det trænerarbejdets fortjeneste. De har i min optik gang i nogle fine ting, men balancen mellem kæderne skal forbedres. Vi lukker for mange lette mål ind fordi vi investerer rigtig meget offensivt. Det er underholdende og tiltaler mig mere end vi har set under JM og Kent, men der skal lukkes bedre af, hvis vi skal rykke os

      Comment


        #4
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oenderjyske-14
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Ja meget sandsynligt den ender 1-1

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

            Ja meget sandsynligt den ender 1-1
            Det kræves en hjemmebanesejr nu. Punktum! :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Det kræves en hjemmebanesejr nu. Punktum! :-)
              Sådan er det.

              Det til tider gode spil og forlydender om rigtig gode træninger skal udmønte sig i sejre nu når vi løber ind i flere af rækkens dårligere hold. Sønderjyske, Vejle og Viborg spår jeg kommer til at tage rækkens tre nederste rækker når vi rammer sidste spilledag. Derfor skal styrkeforholdet også sættes på plads, især hjemme i egen hule.

              Jeg håber at se vores nye mand på højre back. Det forlyder han er hurtig og fremadrettet og det mangler i vores højresidet for også at give mere plads til Jørgen på venstre.

              I 2. halveg imod agf så man tydeligt hvordan de dækkede mere centralt ud imod venstre og efterlod enormt meget plads ude i vores højreside. Selvom det var med til at presse agf helt i bund, så var det lige ved at give dem sejren, fordi der simpelthen ikke er kvalitet i det AJA og Østrøm levere fremad banen. Man kan efterlade dem et tønder land og alligevel slår de primært et dårligt indlæg eller spiller en alibibold ind centralt uden at løbe sig fri igen.
              Her forventer jeg vi får en spiller ind, som gallopere afsted og udfordre, laver en 1-2 for at komme fri eller til baglinje. Der skal simpelthen bare være mere at forholde sig til på den højreside.

              Jeg håber Frø får chancen centralt nu når Jebali er ude. Han fortjener chancen derinde efter en flot kamp i Aarhus og to flotte indhop imod bøf og Roskilde.

              Derudover håber jeg igen vi får JJT og Aron sammen centralt. Det er bare de to sammen som fungerer bedst, og er de ikke sammen fungere det til gengæld skidt. Derfor er vi meget afhængige af de to er klar.

              Sidst men ikke mindst håber jeg at se et clean sheet. Det vil være rigtig godt for HC, som måske er startet lidt usikkert. Det kan give lidt ro med en kamp til nul.
              ​​​
              ​​​​​

              Comment


                #8
                Det bliver en stensikker 1 - 0

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Det bliver en stensikker 1 - 0
                  Hvem scorer? :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    250 ungdomsspillere og trænere står klar på RMN tribunen mandag

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/obs-un...-soenderjyske/

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Det bliver en stensikker 1 - 0
                      Det vil jeg være tilfreds med, ikke mindst p.gr.a. at HC så får en clean sheet, og det vil være fedt for ham. Jeg tror også at hvis OB får hul på bylden kan det blive en komfortabel sejr, omvendt kan vi også risikere at spillet kramper og bliver ufarligt. I så fald kan vi også tabe tabe kampen med 1 eller 2-0. Godt spil og sejr vil være supervigtigt for både klub og fans.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Jeg tvivler stærkt på at vi laver et cleansheet. Jeg syntes simpelthen at der mangler alt for meget kvalitet når man tager det generelle billede af de 5 bagerste pt. Så skal vi vinde kræver det 2-3 mål mindst

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Hvem scorer? :-)
                          JT på et hovedstød ;-)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            JT på et hovedstød ;-)
                            Mange tak. Selvom håber på en højere sejr så prøver nu at fortjene lidt penge med dit bud. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Det er så vigtige. Der kan komme et lille hul med en sejr mens vi bliver en del af nervespillet i bunden med et nederlag.
                              Taber vi så tvivler jeg på AA tør bruge de unge og så bliver det en sæson med de grå spillere som JH og Hemme på besyndelig vis tror er top 6 spillere.

                              Comment

                              Working...
                              X