Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvor har han sagt det, hvornår?

    Ud over lidt tilvænning vil jeg da blive skuffet hvis de ikke er købt ind til start11 ..
    Jeg vil blive overrasket hvis de løfter vores niveau nævneværdigt.

    Vi kender ret beset ikke en skid til dem, og det kan blive både en dreng og en pige.
    King lyder mest spændende af de to, men de skal have chancen og der går selvsagt noget tid før vi kan vende tomlen op eller ned.

    Hvis der er noget jeg har lært de sidste 10 år som OB fan, så er det at dividere deres udmeldinger med 10.

    Det vil komme meget bag på mig hvis OB pludselig køber 2 guldklumper for 2-3 mill tilsammen.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Hvordan er det store overblik pt. Vi har vel reelt kun mistet 2 spillere, Lieder og Moses, mens vi har fået 3 ind, Joel, Mihaljo og Sander.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
        Hvordan er det store overblik pt. Vi har vel reelt kun mistet 2 spillere, Lieder og Moses, mens vi har fået 3 ind, Joel, Mihaljo og Sander.
        Ret beset har vi også mistet Obbekjær

        Men det er jo ikke antal vi snakker her… Vores trup skriger på kvalitet i et forår hvor vi kæmper mod nedrykning og om at komme i pokal finalen
        Last edited by fmprOB; 31-01-2022, 20:34.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Jeg vil blive overrasket hvis de løfter vores niveau nævneværdigt.

          Vi kender ret beset ikke en skid til dem, og det kan blive både en dreng og en pige.
          King lyder mest spændende af de to, men de skal have chancen og der går selvsagt noget tid før vi kan vende tomlen op eller ned.

          Hvis der er noget jeg har lært de sidste 10 år som OB fan, så er det at dividere deres udmeldinger med 10.

          Det vil komme meget bag på mig hvis OB pludselig køber 2 guldklumper for 2-3 mill tilsammen.
          Må indrømme, at jeg blev lidt skuffet over SFÅ's kilde som jo ikke ligefrem roste han til skyerne, men måske sådan lidt af høflighed.

          Comment


            Okosun set på Vejle stadion i selskab med Henrik Tønder,

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ret beset har vi også mistet Obbekjær
              Og fået to på kontrakt på akademiet.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Må indrømme, at jeg blev lidt skuffet over SFÅ's kilde som jo ikke ligefrem roste han til skyerne, men måske sådan lidt af høflighed.
                Han roste ham da ganske gevaldigt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Han roste ham da ganske gevaldigt.
                  Hvordan er Joel Kings omdømme I Australien?

                  ”Det er et interessant spørgsmål. Jeg vil næsten sige, at han ikke har et omdømme i Australien. Unge spillere har en tendens til at få masser af kærlighed fra langt størstedelen af australske fodboldinteresserede, men Joel King er nærmest undtagelsen til den regel – hans præstationer går ofte under radaren. Det bedste eksempel er, at da han for nylig blev udtaget til det australske landshold blev mødt med utilfredshed, og de fleste havde foretrukket Craig Goodwin (en venstrefodet offensivspiller) som venstre back frem for den mere uerfarne King.

                  Altså det ligner ikke en spiller som der bliver lagt mærke til, og han bliver mest kaldt en løbemaskine

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Og fået to på kontrakt på akademiet.
                    Det gælder ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det gælder ikke
                      Ok
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        https://www.transfermarkt.com/nikola...spieler/400546
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Komplet irrelevant

                          Comment


                            -- De klubber, som har en hektisk sidste dag i transfervinduet, har jo i virkeligheden gjort det ganske dårligt. Man har en hel måned, så hvorfor skal man gøre det hele i sidste sekund? Det har jeg aldrig forstået.
                            Det siger Bjørn Wesstrøm og det har jo altid også været min mening. Jeg tror virkelig vi her kan have fat i en sportslig leder der kan rykke os op fra leverpostejen.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Hvordan er Joel Kings omdømme I Australien?

                              ”Det er et interessant spørgsmål. Jeg vil næsten sige, at han ikke har et omdømme i Australien. Unge spillere har en tendens til at få masser af kærlighed fra langt størstedelen af australske fodboldinteresserede, men Joel King er nærmest undtagelsen til den regel – hans præstationer går ofte under radaren. Det bedste eksempel er, at da han for nylig blev udtaget til det australske landshold blev mødt med utilfredshed, og de fleste havde foretrukket Craig Goodwin (en venstrefodet offensivspiller) som venstre back frem for den mere uerfarne King.

                              Altså det ligner ikke en spiller som der bliver lagt mærke til, og han bliver mest kaldt en løbemaskine
                              Du kan med fordel læse resten af interviewet også. I der du citerer undrer han sig jo over, at hans præstationer er gået under radaren. Det er ikke hans holdning til King, du citerer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Nej tak til Holst!!!
                                I forhold til Buur, behøver vi vel ikke en ny HB med Nico, Ryan, Østrøm og AJA i klubben
                                Det var også min første tanke ift. Holst.
                                Men altså når man kigger kun på hans stats for de seneste år ser det faktisk ret flot ud. Har spillet fast på et top/sub-tophold i Sverige (Elfsborg) i de sidste 3 sæsoner. Inden da spillede han en hel sæson i Holland på et hold, der rykkede ud. Typemæssigt - hvis han har lagt lidt til sit spil - kunne jeg godt se ham som en type vi mangler.

                                Han er så 27 nu. En type, der godt kan gå forrest på banen og går ind i nærkampe. Om man så kan lide ham eller ej. Men han kunne nok godt ende i Brøndby.
                                Last edited by Agbre; 31-01-2022, 21:03.

                                Comment

                                Working...
                                X