Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
    EB melder at der arbejdes på ny klub til Ayo.
    Hvor?

    Comment


      AJA ikke som udgangspunkt på vej væk ifølge han selv: https://obstemmer.dk/alexander-juel-...aa-sidste-dag/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Bash er klar igen. Bum bum. Ved sgutte med ham. Men så gerne en forstærkning på 9`eren også
        Okay fedt nok at Bashkim er klar igen , men ja en offensiv forstærkning ville være lækkert nok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg
          Ville det være helt tosset hvis OB gik efter Wilczek ?? Bashkim er skadet ( ved dog ikke i hvilket omfang ) og Wilczek har jo før lavet mål i Odense , hvorfor så ikke blive ved med det , bare for OB istedet for BIF/FCK :) kunne godt se ham i striwet trøje i 1œ sæson
          Tror den bliver rigtig svær - Wilcezk er fritstillet, og kan forhandle med klubber længe efter transfer vinduet er lukket, så jeg tror Wilcezk og sit hold regner med at kunne den få tabte løn ind igen, via sign on fee, løn pakke og lign - Ellers giver det ingen mening at lade sig fritstille fra en så stor lønpakke i den alder. Når det så er sagt, ville jeg elske at se ham i OB, han er typen holdet mangler.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg
            Ville det være helt tosset hvis OB gik efter Wilczek ?? Bashkim er skadet ( ved dog ikke i hvilket omfang ) og Wilczek har jo før lavet mål i Odense , hvorfor så ikke blive ved med det , bare for OB istedet for BIF/FCK :) kunne godt se ham i striwet trøje i 1œ sæson
            Jeg synes det ville være hul i hovedet og ekstremt kortsigtet. I så fald ville vi i hvert fald godt kunne krølle strategien sammen igen.

            Comment


              Som type passer KW meget bedre til systemet end BK. BK fylder slet ikke nok som enlig 9er og kan ikke agere opspilsstation. Fenger fylder mere - men heller ikke helt nok (endnu).

              Jeg håber dog, at OB kører videre med nuværende offensiv. For mig er det ikke her, der skal sættes ind lige nu og her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvor?
                Her i deres transfer-live feed:

                Kamil Wilczek stopper i FCK – Ekstra Bladet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg

                  Okay fedt nok at Bashkim er klar igen , men ja en offensiv forstærkning ville være lækkert nok
                  Hvorfor? Vi har en af klubbens største profiler og lønslugere samt et af klubbens mest lovende talenter, som vi lige har forlænget med, på angriberpladsen i forvejen. På de tre offensive pladser bagved har vi tre spillere, der løn- og profilmæssigt er blandt klubbens mest profilerede samt et af klubbens mest spændende talenter i en hel del år som back-up. Derudover ser det ud til at Sander bliver i klubben. Kan slet ikke se at det er i offensiven det giver mening med indkøb, hverken kvantitativt eller kvalitativt.
                  En dygtig 6/8’er er imo det eneste, det for alvor giver mening at være på markedet efter i denne omgang, nu hvor vb og cf er på plads.

                  Comment


                    Wilczek, kæmpe nej tak. Det er alt det vi forhåbentlig er på vej væk fra. Tror på bashkim og Fenger i foråret.
                    Wilczek sker heller ikke, det hviler jeg helt trygt i.


                    Men det lyder som om oprydningen er i gang:

                    Okosun rygtes væk

                    JJT rygtes væk

                    Aja rygtes væk, selvom han selv afviser.

                    For mig at se rigtig fornuftigt ting, alle sammen. Det er lige før jeg godt kan undvære erstatning for alle tre, hvis bare man så vil bruge tverskov på def midt, sammen med Aron.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Hvorfor? Vi har en af klubbens største profiler og lønslugere samt et af klubbens mest lovende talenter, som vi lige har forlænget med, på angriberpladsen i forvejen. På de tre offensive pladser bagved har vi tre spillere, der løn- og profilmæssigt er blandt klubbens mest profilerede samt et af klubbens mest spændende talenter i en hel del år som back-up. Derudover ser det ud til at Sander bliver i klubben. Kan slet ikke se at det er i offensiven det giver mening med indkøb, hverken kvantitativt eller kvalitativt.
                      En dygtig 6/8’er er imo det eneste, det for alvor giver mening at være på markedet efter i denne omgang, nu hvor vb og cf er på plads.
                      Ville godt nok også mene at offensive indkøb bør sættes i baggrunden. Der er altid plads til forbedringer og der kan være efterspørgsel på profiler man forventer at sælge til sommer, men nu og her er det centralt på midtbanen vi i mest udtalt grad savner kvalitet. Specielt, hvis Aron skal bruge den første måneds tid eller to på at finde formen efter den skade der fortsat driller ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Hvorfor? Vi har en af klubbens største profiler og lønslugere samt et af klubbens mest lovende talenter, som vi lige har forlænget med, på angriberpladsen i forvejen. På de tre offensive pladser bagved har vi tre spillere, der løn- og profilmæssigt er blandt klubbens mest profilerede samt et af klubbens mest spændende talenter i en hel del år som back-up. Derudover ser det ud til at Sander bliver i klubben. Kan slet ikke se at det er i offensiven det giver mening med indkøb, hverken kvantitativt eller kvalitativt.
                        En dygtig 6/8’er er imo det eneste, det for alvor giver mening at være på markedet efter i denne omgang, nu hvor vb og cf er på plads.
                        Men han leverer jo ikke rigtig mere... og husk at BW lagde vægt på, at vi ikke længere skal være sentimentale

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Ville godt nok også mene at offensive indkøb bør sættes i baggrunden. Der er altid plads til forbedringer og der kan være efterspørgsel på profiler man forventer at sælge til sommer, men nu og her er det centralt på midtbanen vi i mest udtalt grad savner kvalitet. Specielt, hvis Aron skal bruge den første måneds tid eller to på at finde formen efter den skade der fortsat driller ham.
                          Hvad er der galt med Aron? Kan ikke finde andet end han er skadet+

                          Comment


                            Nicolaj Jørgensen fritstillet i Tyrkiet. Han er kun 31 år, ham så jeg gerne i OB - Umiddelbart lugter det af FCK, hvis det er DK, men de har trods alt lige hentet to nye angribere. Holland måske...
                            Last edited by Schrøder; 31-01-2022, 13:16.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Men han leverer jo ikke rigtig mere... og husk at BW lagde vægt på, at vi ikke længere skal være sentimentale
                              Han har ikke haft er godt efterår, nej, men jeg forestiller mig ikke, hverken Alm eller BW har opgivet ham endnu. Og BW lagde også vægt på, at der ikke skal være et kø-system for unge spillere for at de kan få spilletid, og Wilzcek ville stå i vejen for Fenger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                                Nicolaj Jørgensen fritstillet i Tyrkiet. Han er kun 31 år, ham så jeg gerne i OB - Umiddelbart lugter det af FCK, men de har trods alt lige hentet to nye angribere.
                                Han giver trods alt mere mening end KW i mine øjne, men jeg tror han er alt for dyr. Og jeg ser stadigvæk hellere vi giver Fenger en reel chance sammen med Bashkim. NJs sidste 3-4 år har også været langt fra prangende så er slet ikke overbevist om, at han vil være den ret store hyre værd, som han nok skulle have.

                                Comment

                                Working...
                                X