Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hører desuden at AJA er på vej til 1. div, bla. Achorsens blev nævnt
    Giver god mening. Så mangler vi bare at få Okosun lejet ud/solgt og derved gøre plads til lidt nyt centralt eller på 9`eren hvis man kan finde noget der er bedre end det vi har i forvejen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Giver god mening. Så mangler vi bare at få Okosun lejet ud/solgt og derved gøre plads til lidt nyt centralt eller på 9`eren hvis man kan finde noget der er bedre end det vi har i forvejen
      Jeg håber stadigvæk, at vi får Kraev (men selvfølgelig ikke lige den mest defensive signing, men ung med international erfaring)
      Last edited by Online; 31-01-2022, 11:04.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.

        Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
        Det kan vel næsten kun være Kamil Wilczek, ellers er det Luther Singh eller en af deres 6-7 nye offensive spillere. KW ville være et powermove - men et meget dyrt power move - Han får angiveligt 5 mil om året.

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-alt-er-aabent

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.

            Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
            Det ville i hvert fald være stik imod strategien og alt hvad BW har sagt siden han kom til, hvis vi brugte mange penge på at hente en mand ind på leje på en position, hvor han markant ville mindske Fengers spilletid og hvor vi i forvejen har en af vores dyreste spillere rendende. Kan slet ikke se, det er der, vi skal bruge krudtet.

            Comment


              Lyder ikke til, at JJ er på vej videre lige nu:

              "Ved dagens OB-træning er Jens Jakob Thomasen ikke til stede, men som Stemmer Fra Ådalen forstår det, er det ikke på grund af en forestående transfer. Jens Jakob Thomasen fokuserer således på det sportslige i den næste tid.

              “OB og jeg er i løbende dialog, og det er stadig åbent, hvad der kommer til at ske. Der er ikke truffet en beslutning. Jeg kan ikke sige meget mere end det. Tiden må vise, hvad der sker. Mit eneste fokus lige nu er at levere en god pre-season frem mod forårssæsonen. Der er kommet nogle nye folk ind, og det bliver spændende at se dem og møde dem. Jeg glæder mig til vores træningslejr,” siger Jens Jakob Thomasen med henvisning til OB’s træningslejr i Tyrkiet."

              https://obstemmer.dk/thomasen-efter-...alt-er-aabent/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Lyder ikke til, at JJ er på vej videre lige nu:

                "Ved dagens OB-træning er Jens Jakob Thomasen ikke til stede, men som Stemmer Fra Ådalen forstår det, er det ikke på grund af en forestående transfer. Jens Jakob Thomasen fokuserer således på det sportslige i den næste tid.

                “OB og jeg er i løbende dialog, og det er stadig åbent, hvad der kommer til at ske. Der er ikke truffet en beslutning. Jeg kan ikke sige meget mere end det. Tiden må vise, hvad der sker. Mit eneste fokus lige nu er at levere en god pre-season frem mod forårssæsonen. Der er kommet nogle nye folk ind, og det bliver spændende at se dem og møde dem. Jeg glæder mig til vores træningslejr,” siger Jens Jakob Thomasen med henvisning til OB’s træningslejr i Tyrkiet."

                https://obstemmer.dk/thomasen-efter-...alt-er-aabent/
                Gad vidst om man har en afløser i kulissen, hvis han skifter…?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Det kan vel næsten kun være Kamil Wilczek, ellers er det Luther Singh eller en af deres 6-7 nye offensive spillere. KW ville være et powermove - men et meget dyrt power move - Han får angiveligt 5 mil om året.
                  Ja han sagde at han var “fucking dyr”. Tror det er Kamil men er ikke sikker. Men tvivler om det kan blive til noget for danske bundklubber med den løn

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja han sagde at han var “fucking dyr”. Tror det er Kamil men er ikke sikker. Men tvivler om det kan blive til noget for danske bundklubber med den løn
                    Nu får han ingenting:

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-kontrakten/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Mon ikke han har fået et pænt gyldent håndtryk…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja han sagde at han var “fucking dyr”. Tror det er Kamil men er ikke sikker. Men tvivler om det kan blive til noget for danske bundklubber med den løn
                        SE har fået en væsentligt bedre økonomi, men kan stadigvæk ikke give en FCK-løn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Mon ikke han har fået et pænt gyldent håndtryk…
                          Jo, tror da heller ikke, at han lige akut står og mangler penge :) Men det gør ham måske også mere betalelig for nogle af de andre klubber. Han kan jo under ingen omstændigheder forvente at opretholde en så god hyre i den nuværende situation.

                          Comment


                            EB melder at der arbejdes på ny klub til Ayo.

                            Comment


                              Ville det være helt tosset hvis OB gik efter Wilczek ?? Bashkim er skadet ( ved dog ikke i hvilket omfang ) og Wilczek har jo før lavet mål i Odense , hvorfor så ikke blive ved med det , bare for OB istedet for BIF/FCK :) kunne godt se ham i striwet trøje i 1½ sæson

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg
                                Ville det være helt tosset hvis OB gik efter Wilczek ?? Bashkim er skadet ( ved dog ikke i hvilket omfang ) og Wilczek har jo før lavet mål i Odense , hvorfor så ikke blive ved med det , bare for OB istedet for BIF/FCK :) kunne godt se ham i striwet trøje i 1½ sæson
                                Bash er klar igen. Bum bum. Ved sgutte med ham. Men så gerne en forstærkning på 9`eren også

                                Comment

                                Working...
                                X