Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon ikke nogen kommer med en melding om JJ er til træning idag. Det tænker jeg at han er. Så kan vi begrave den. OB er ikke i en position hvor man kan sende sin anfører videre for småpenge. Det ved ledelsen også

    Comment


      Der bør også snart komme en trup der tager afsted til Belek i morgen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke nogen kommer med en melding om JJ er til træning idag. Det tænker jeg at han er. Så kan vi begrave den. OB er ikke i en position hvor man kan sende sin anfører videre for småpenge. Det ved ledelsen også
        Kunne selvfølgelig være fedt at foretage skiftet på positionen nu, frem for til sommer og det kunne være fedt om der kom en "Djemba-Djemba".............men jeg synes vi har adresseret nogen vigtige ting i dette vindue og lukker det nu, så tror og håber jeg vi er styrket.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Kunne selvfølgelig være fedt at foretage skiftet på positionen nu, frem for til sommer og det kunne være fedt om der kom en "Djemba-Djemba".............men jeg synes vi har adresseret nogen vigtige ting i dette vindue og lukker det nu, så tror og håber jeg vi er styrket.
          Det ville da være fint hvis den nye DD kom i dette vindue. Men derfor skal JJ ikke væk alligevel. Vi har brug for bredde og konkurrence. Så må DD vol.2 bare slå JJ af. Det ville være meget bedre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Mon ikke nogen kommer med en melding om JJ er til træning idag. Det tænker jeg at han er. Så kan vi begrave den. OB er ikke i en position hvor man kan sende sin anfører videre for småpenge. Det ved ledelsen også
            Er der nogen i Ådalen bare for at tjekke op på hvem der ikk møder op til træning idag ?:)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Tja... Han er den spiller i superligaen med 4. flest tacklinger, har 8. flest blokeringer, er nummer16 på flest dueller langs jorden vundet, nummer 21 på listen over bolderobringer. Det er ikke fantastiske tal, men noget får han da fyldt ud.
              OB er også dem med flest dueller vundet og med den spillestil, så vil det være de 2 bagerste centrale midtbanespillere der skal duellere mest. Jens Jakob mangler også, udfra mine betragtninger, at vinde boldene på de mere pointgivende. JJ er hvert fald meget kritisabel i eget felt både i luft og fladt. Nemme arbejdsbetingelser med KL og AJA kan man naturligvis også anfægte, når de positionerer sig forkert og disponerer endnu dummere

              Comment


                Jeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.

                Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.

                  Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
                  Jeg håber det ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.

                    Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
                    Jeg har hørt rygter om KW til SE !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                      Jeg håber det ikke
                      Heller ikke her da, han er i gang med sin sidste gode kontrakt og skal bare holde sig lidt igang

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                        Er der nogen i Ådalen bare for at tjekke op på hvem der ikk møder op til træning idag ?:)
                        OBstruktion på Twitter:
                        JJ, Alexander Juel og Okosun træner ikke. Det samme gør sig gældende for Sander, Mickelson, Skjelvik, Brems, HC, Tarik og Aron.
                        Den eneste der med sikkerhed vides, er skadet, er Aron.
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Heller ikke her da, han er i gang med sin sidste gode kontrakt og skal bare holde sig lidt igang
                          Ja ser ham også som en spiller der ikke skal være aktiv meget længere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg har hørt rygter om KW til SE !
                            Man kan da godt frygte et angreb med Emil B og Kamelen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Man kan da godt frygte et angreb med Emil B og Kamelen
                              Ja, lidt spændende med de nye spillere SE får før semifinalerne og FCK før vores næste SL-kamp !

                              Comment


                                Hører desuden at AJA er på vej til 1. div, bla. Achorsens blev nævnt
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X