Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er ikke der, han slog igennem hos Randers, og det er ikke som 6'er, han har udviklet sig som en profil for os. Jeg tror også nok, han skal kunne gøre sig OK som 6'er, men jeg tror ikke han ville være bedre der end JJ, tværtimod.
    Og jeg tror altså det bliver undervurderet, hvor meget JJ dækker, dels fordi mange - kommentatorer og såkaldte eksperter - stadig tænker ham som den klejne playmakertype, han var da han først kom ind på holdet, men som han på ingen måde er længere. Han dækker rigtig meget af banen - tjek evt. videoen med SK i går, hvor han på et tidspunkt roser JJ og følger de top med et "du dækker så sindssygt meget af banen, mand!". Men Alms system er, som du også påpeger, utaknemmeligt for de to centrale midtbanespillere, der nemt kommer til at se dominerede ud.

    Men i virkeligheden fornemmer jeg, vi ikke er så uenige. Jeg er stor fan af Tverskov og synes han er enormt dygtig på bolden, men jeg tror bare ikke han er den gyldne løsning på 6'eren og jeg tror, han gør mere godt for os i midterforsvaret.
    Jeg tror også, vi er ret enige. I hvert fald angående JJ. Han er en glimrende spiller, og jeg tror, mange først vil opdage det, når han er væk.

    Og ja, de to 6er-positioner er virkelig uriasposter i en 4-2-3-1, hvor de 3 bag angriberen er Jebali - Frø - Sabbi.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Jeg tror også, vi er ret enige. I hvert fald angående JJ. Han er en glimrende spiller, og jeg tror, mange først vil opdage det, når han er væk.

      Og ja, de to 6er-positioner er virkelig uriasposter i en 4-2-3-1, hvor de 3 bag angriberen er Jebali - Frø - Sabbi.
      Helt enig.
      At få den rigtige ind på den 6’er ved siden af Aron er den vigtigste signing i meget lang tid i OB i forhold til den spillestil OB/Alm praktiserer.

      Comment


        Han følger OB på instagram. Dog kan det selvfølgelig også bare være pga. Joel King. Men han er 6´er.

        https://www.transfermarkt.com/louis-...spieler/561650

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magyar Se indlæg
          Han følger OB på instagram. Dog kan det selvfølgelig også bare være pga. Joel King. Men han er 6´er.

          https://www.transfermarkt.com/louis-...spieler/561650
          Med 8 kampe i A-League under bæltet er han nok næppe en spiller der ville kunne styrke os pt..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Med 8 kampe i A-League under bæltet er han nok næppe en spiller der ville kunne styrke os pt..
            I indeværende sæson har han spillet 8/10 kampe. Han har 58 A-League kampe under bæltet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magyar Se indlæg
              Han følger OB på instagram. Dog kan det selvfølgelig også bare være pga. Joel King. Men han er 6´er.

              https://www.transfermarkt.com/louis-...spieler/561650
              Godt spottet Interessant og spændende, jeg fornemmer at MH m.fl. går målrettet efter bestemte typer. Det kan sagtens være ham her passer ind i den beskrivelse og han er kun 20 år.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Godt spottet Interessant og spændende, jeg fornemmer at MH m.fl. går målrettet efter bestemte typer. Det kan sagtens være ham her passer ind i den beskrivelse og han er kun 20 år.
                Bestemt ikke hvad vi burde gå efter dog :/ Vi skal have en erfaren 6'er ind med international erfaring og lederegenskaber. De hænger ikke på træerne, men venter gerne på den rette.
                Det jeg dog har lagt mærke til er at Alm ikke bruger traditionelle seksere på hans to bagerste pladser på midtbanen. Der er mere snak om 8'ere som kan begge veje, men som samtidigt kan stå godt defensivt og lukke af for omstillinger. Begge to kommer ofte meget langt frem på banen og én af svaghederne ved hans formation er at der tit kan opstå store rum mellem forsvar og midtbane. Det er i høj grad derfor at JJ har set svag ud. Han fylder ikke nok og har ikke nok pondus i sine tacklinger, så han bliver tit overløbet inden han kan lukke af for modstanderens omstillinger. Her har Aron til gengæld passet perfekt ind med hans kæmpe løbepensum, ihærdighed og tacklingsegenskaber. Samtidigt med han kommer med frem og kan blive en trussel i modstanderes felt som de skal forholde sig til. Det handler derfor i høj grad om at finde den perfekte makker til Aron. Én som har gode pasningsevner, solide defensive egenskaber og lederegenskaber. Det er nok ret svært at finde, men hvis det kan lade sig gøre, så tror jeg OBs niveau vil løfte sig betragteligt.
                Last edited by Bobolarsen; 30-01-2022, 18:22.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Bestemt ikke hvad vi burde gå efter dog :/ Vi skal have en erfaren 6'er ind med international erfaring og lederegenskaber. De hænger ikke på træerne, men venter gerne på den rette
                  Ja det var vist lige frisk nok .. jeg læste først de forrige indlæg og transfermarkt efter eget indlæg og kom da også hurtigt i tvivl om det er løsningen hvis JJ smutter

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magyar Se indlæg

                    I indeværende sæson har han spillet 8/10 kampe. Han har 58 A-League kampe under bæltet.
                    Fair nok - den missede jeg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Bestemt ikke hvad vi burde gå efter dog :/ Vi skal have en erfaren 6'er ind med international erfaring og lederegenskaber. De hænger ikke på træerne, men venter gerne på den rette.
                      Det jeg dog har lagt mærke til er at Alm ikke bruger traditionelle seksere på hans to bagerste pladser på midtbanen. Der er mere snak om 8'ere som kan begge veje, men som samtidigt kan stå godt defensivt og lukke af for omstillinger. Begge to kommer ofte meget langt frem på banen og én af svaghederne ved hans formation er at der tit kan opstå store rum mellem forsvar og midtbane. Det er i høj grad derfor at JJ har set svag ud. Han fylder ikke nok og har ikke nok pondus i sine tacklinger, så han bliver tit overløbet inden han kan lukke af for modstanderens omstillinger. Her har Aron til gengæld passet perfekt ind med hans kæmpe løbepensum, ihærdighed og tacklingsegenskaber. Samtidigt med han kommer med frem og kan blive en trussel i modstanderes felt som de skal forholde sig til. Det handler derfor i høj grad om at finde den perfekte makker til Aron. Én som har gode pasningsevner, solide defensive egenskaber og lederegenskaber. Det er nok ret svært at finde, men hvis det kan lade sig gøre, så tror jeg OBs niveau vil løfte sig betragteligt.
                      Tror umiddelbart at det bliver svært at finde en ung spiller under 23 der spiller på et landshold og har international erfaring på lige en midt/midt(8) med stort løbepensum osv der er ril at få fat i for en klub som OB …

                      men det kan være Ryan kan lokke ham her til ..

                      https://www.transfermarkt.com/luca-d...spieler/315762
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Bestemt ikke hvad vi burde gå efter dog :/ Vi skal have en erfaren 6'er ind med international erfaring og lederegenskaber. De hænger ikke på træerne, men venter gerne på den rette.
                        Det jeg dog har lagt mærke til er at Alm ikke bruger traditionelle seksere på hans to bagerste pladser på midtbanen. Der er mere snak om 8'ere som kan begge veje, men som samtidigt kan stå godt defensivt og lukke af for omstillinger. Begge to kommer ofte meget langt frem på banen og én af svaghederne ved hans formation er at der tit kan opstå store rum mellem forsvar og midtbane. Det er i høj grad derfor at JJ har set svag ud. Han fylder ikke nok og har ikke nok pondus i sine tacklinger, så han bliver tit overløbet inden han kan lukke af for modstanderens omstillinger. Her har Aron til gengæld passet perfekt ind med hans kæmpe løbepensum, ihærdighed og tacklingsegenskaber. Samtidigt med han kommer med frem og kan blive en trussel i modstanderes felt som de skal forholde sig til. Det handler derfor i høj grad om at finde den perfekte makker til Aron. Én som har gode pasningsevner, solide defensive egenskaber og lederegenskaber. Det er nok ret svært at finde, men hvis det kan lade sig gøre, så tror jeg OBs niveau vil løfte sig betragteligt.
                        "Vi skal have en erfaren 6'er ind med international erfaring og lederegenskaber. De hænger ikke på træerne, men venter gerne på den rette."

                        Nogle forslag indenfor vores budget ?

                        International erfaring siger vel top6 i top5 ligaer eller top2/3 i mindre ligaer, hvis det ikke skal tolkes som en landsholdsspiller fra San Marino

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Tror umiddelbart at det bliver svært at finde en ung spiller under 23 der spiller på et landshold og har international erfaring på lige en midt/midt(8) med stort løbepensum osv der er ril at få fat i for en klub som OB …

                          men det kan være Ryan kan lokke ham her til ..

                          https://www.transfermarkt.com/luca-d...spieler/315762
                          Tænker det samme. En spiller som Louis D´Arrigo er sgu nok ikke optimalt, det ville selvfølgelig være suverænt med en 6/8´er med masser af international erfaring og lederegenskaber, dog nok ikke inden for OB´s rækkevide økonomisk, især hvis det skal være en spiller som ikke er afdanket og som kan sælges videre igen med profit.

                          Comment


                            Tror nu godt man kan finde noget godt hvis man er villig til at tage en sidst i 20`erne der skal have et par millioner i sign on fee og ligge i den høje ende af lønskalaen.
                            Men vi er nød til at bruge lidt flere penge på enkelte få spillere. Ikke alle behøves at hentes med videresalg for øje. Vi er nød til at have ledere og profiler

                            Det burde der også snart være plads til med alle de unge der går til 25.000-30.000kr om måneden. Det skal give en del luft. Specielt når AJA,Ryan,JJ,Lieder,Opondo og Okosun alle er ude af døren senest til sommer. Måske endda også Skjelvik hvis vi er heldige. Vi snakker nok 800.000kr pr måned i løn hvor 250.000kr måske er brugt på King og Ivancevic. Hvis man bare kunne øge budgettet 5-10% ville det virkelig åbne op for nogle kontrakter der gør det attraktivt for mange

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              "Vi skal have en erfaren 6'er ind med international erfaring og lederegenskaber. De hænger ikke på træerne, men venter gerne på den rette."

                              Nogle forslag indenfor vores budget ?

                              International erfaring siger vel top6 i top5 ligaer eller top2/3 i mindre ligaer, hvis det ikke skal tolkes som en landsholdsspiller fra San Marino
                              https://www.transfermarkt.com/david-...spieler/496844


                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                De små landshold:

                                https://www.transfermarkt.com/ramiz-...spieler/416660

                                https://www.transfermarkt.com/kings-...spieler/684998

                                De britiske:

                                https://www.transfermarkt.com/jack-t...spieler/458178

                                https://www.transfermarkt.com/jordan...spieler/429309

                                https://www.transfermarkt.com/harry-...spieler/395833

                                https://www.transfermarkt.com/lewis-...spieler/428563


                                Der er lidt mere hvis man kan tage U hold med ..

                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X