Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts


    Squad Speculation Thread 2021/22:


    We are looking forward to having him in Odense BK. Is he any good?

    Yeah you’re getting a good player there. He has strong defensive abilities. A couple of years ago he had some work to do on his game (his crossing and his positioning in defence) but he’s definitely improved both those things.

    He seems not too tall, is that a problem in his defence?:

    No, it hasn’t been an issue for us. He’s quite strong so he can still compete in the air.


    Beklager mit tynde engelske sprog - men idéen er, at jeg tror Joel King er en okay venstre back. Jørgen skal tage sig sammen :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

      Squad Speculation Thread 2021/22:


      We are looking forward to having him in Odense BK. Is he any good?

      Yeah you’re getting a good player there. He has strong defensive abilities. A couple of years ago he had some work to do on his game (his crossing and his positioning in defence) but he’s definitely improved both those things.

      He seems not too tall, is that a problem in his defence?:

      No, it hasn’t been an issue for us. He’s quite strong so he can still compete in the air.


      Beklager mit tynde engelske sprog - men idéen er, at jeg tror Joel King er en okay venstre back. Jørgen skal tage sig sammen :-)
      Bestemt .. det ser ud som OB har handlet efter at forbedre forsvaret af eget mål, så jeg er super tilfreds med vores tilgange indtil nu. Nu mangler spillerne bare at lade fødderne tale og gøre deres arbejde.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Et par spændende nye tilgange de sidste par. Niveauet er jo svært at gisne om, men det ser lovende ud. Anfører som 22-årig i den bedste serbiske liga og nu den bedste unge spiller fra Australien. Vigtigst af alt er dog, at det er indkøb som tydeligt ligger i forlængelse af klubbens strategi. Man gør, hvad man siger. Det er nye tider i Ådalen.

        Comment


          Bernat
          Nico. Mihajlo. Tverskov. King.
          X (JJT). Aron.
          Sabbi. Frøkjær. Jebali.
          Kadrii

          ?

          Mande
          Ryan. Østrøm. Kasper. Skjelvik.
          Kløve. Tarik.
          Hyllegaard. Breum. Svendsen.
          Fenger.


          Udleje: Khemdee. Brems. Vestergaard.
          “Salg” : AJA. Okusun. (JJt).
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Bernat
            Nico. Mihajlo. Tverskov. King.
            X (JJT). Aron.
            Sabbi. Frøkjær. Jebali.
            Kadrii

            ?

            Mande
            Ryan. Østrøm. Kasper. Skjelvik.
            Kløve. Tarik.
            Hyllegaard. Breum. Svendsen.
            Fenger.


            Udleje: Khemdee. Brems. Vestergaard.
            “Salg” : AJA. Okusun. (JJt).
            Én fynbo i stærkeste
            Håber næsten lidt vi får solgt Sabbi til en god pris, så Breum kan komme ind fra start

            Comment


              To gode indkøb, velkommen til. Måske vi kan sælge Frøkjær eller Sabbi til en god pris og en god spiller det defensiv midtbane ville være helt fantastisk. I offensiven er vi godt dækket in, Sander er kommet tilbage efter en god lejeophold med masser af spilletid og en del mål og assists. Håber på, at Kadrii finder tilbage tol sin gamle niveau, specielt hans målnæse og afslutnigsevne kan vi ikke undvære.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Én fynbo i stærkeste
                Håber næsten lidt vi får solgt Sabbi til en god pris, så Breum kan komme ind fra start
                Det samme ku ske med Jebali, han skal da bare brænde AFCON kvartfinalen af ;)
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Det samme ku ske med Jebali, han skal da bare brænde AFCON kvartfinalen af ;)
                  Det kræver så liiiiige at han får noget spilletid

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    Det samme ku ske med Jebali, han skal da bare brænde AFCON kvartfinalen af ;)
                    Der er næppe et stort salg i Jebali. Han er for gammel, for langsom og for lidt kampafgørende. Hvorfor han jo spiller for os og i Superligaen.

                    Bedste bud er nok Mellemøsten (hvis han gider det igen) eller Kina.

                    Sidder og ser kampen. Ingen taktik, bare ud over stepperne, ganske fornøjeligt. Tunesien er lige kommet bagud, så lad os håbe, Jebali kommer ind i 2. halvleg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Der er næppe et stort salg i Jebali. Han er for gammel, for langsom og for lidt kampafgørende. Hvorfor han jo spiller for os og i Superligaen.

                      Bedste bud er nok Mellemøsten (hvis han gider det igen) eller Kina.

                      Sidder og ser kampen. Ingen taktik, bare ud over stepperne, ganske fornøjeligt. Tunesien er lige kommet bagud, så lad os håbe, Jebali kommer ind i 2. halvleg.
                      Som jeg forstår det har Jebali virkelig bosat sig på den store klinge i Odense og har det som blommen i et æg. Jeg tror der skal rigtig meget til før han rykker teltpælene op. Men man ved aldrig i denne verden

                      Comment


                        Tunesien skifter 2 og Jebali er ikke i blandt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Som jeg forstår det har Jebali virkelig bosat sig på den store klinge i Odense og har det som blommen i et æg. Jeg tror der skal rigtig meget til før han rykker teltpælene op. Men man ved aldrig i denne verden
                          Det tror jeg også. Der er andre ting, der spiller ind i den alder, og han har sikkert tjent fint ved sit tidligere ophold i en oliestat. Han er også fint på rette niveau rent sportsligt her.

                          Comment


                            Fuck en wierd kamp. Elendig kvalitet og diskutabelt om dommerne har helt styr på det dernede. Jebali rørte knap nok bolden i de 20 min han fik

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fuck en wierd kamp. Elendig kvalitet og diskutabelt om dommerne har helt styr på det dernede. Jebali rørte knap nok bolden i de 20 min han fik
                              Enig.
                              var der ikke lagt minimum 4 minutter til og på trods af top mange spilstop og tidsudtrækning fløjtede dommeren af efter 3 et halvt minut.
                              Men Tunesien var virkelig dårlige så fuldt fortjent de røg ud. Jebali fik intet at arbejde med. Det positive er så at han nu må kunne komme med på OB træningslejr.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Enig.
                                var der ikke lagt minimum 4 minutter til og på trods af top mange spilstop og tidsudtrækning fløjtede dommeren af efter 3 et halvt minut.
                                Men Tunesien var virkelig dårlige så fuldt fortjent de røg ud. Jebali fik intet at arbejde med. Det positive er så at han nu må kunne komme med på OB træningslejr.
                                3 udskiftninger, et VAR der tog 2-3 minutter, vildt meget tidsudtrækning og et gult kort til en udskiftningsspiller der ikke ville aflevere bolden ude på sidelinien.
                                Altså vi snakker om en 6-7 min helt sikkert. Næh nej. Der blev lagt 4 min til. Og dommeren fløjtede lige efter 3,5 min..
                                Det er simpelthen så korrupt dernede

                                Men tror ikke de havde udlignet alligevel. Det var jo dansk 1. Div niveau jeg så

                                Comment

                                Working...
                                X