Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.
    Rigtig godt forslag, men hvem skal så være makker med vores nye serber ??

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Rigtig godt forslag, men hvem skal så være makker med vores nye serber ??
      Østrøm eller Kasper Larsen formentlig. Østrøm sammen med en kompromisløs type tror jeg sagtens kunne være fornuftigt på sigt, men det kan godt være, det ikke lige skal være med det samme. Tænker ikke det er super oplagt at fjerne den mest naturlige leder i forsvaret samtidig med at man spiller en ny mand ind, der også skal integreres rent sprogligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.
        Lidt en gammel traver. Hvis Tver kan løbe mere så er det en mulighed. Det gir mere fysik, men Aron, jj og Tver er under hastighedsgennemsnittet for midtbane spiller. Har de Frø foran så bliver holdet sårbar over for kontra hold. Dem er der nogle stykker af i ligaen.

        ​​​​​​Men bestemt en mulighed og det bringer endnu en spiller der kan heade på banen. Så skal Jørgen bare ikke tage dødbolde, fordi så er fordelen væk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Lidt en gammel traver. Hvis Tver kan løbe mere så er det en mulighed. Det gir mere fysik, men Aron, jj og Tver er under hastighedsgennemsnittet for midtbane spiller. Har de Frø foran så bliver holdet sårbar over for kontra hold. Dem er der nogle stykker af i ligaen.

          ​​​​​​Men bestemt en mulighed og det bringer endnu en spiller der kan heade på banen. Så skal Jørgen bare ikke tage dødbolde, fordi så er fordelen væk.
          Jeg er nu mere bekymret for Tverskovs manglende fart nede bagved en på den centrale midtbane. Til gengæld er jeg også bekymret for om Tverskov rent fysisk kan holde til belastningen på midtbanen. I løbet af de sidste par sæsoner har han haft lidt småskader og bliver sparet til flere træninger end de fleste andre. Hvis det sker på baggrund af belastningen som midtstopper, så ser det kritisk ud ift. at dække de store rum Aron og jjt slider med nu.
          som type er jeg ellers helt enig med SFÅ om at han passer perfekt til pladsen ved siden af Aron, hvor han vil fylde mere end jjt gør pt, når vi ikke har bolden og nok endda være et nøk bedre med bolden for fødderne, fordi han også kan drive bolden fremad på egen hånd.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Lidt en gammel traver. Hvis Tver kan løbe mere så er det en mulighed. Det gir mere fysik, men Aron, jj og Tver er under hastighedsgennemsnittet for midtbane spiller. Har de Frø foran så bliver holdet sårbar over for kontra hold. Dem er der nogle stykker af i ligaen.

            ​​​​​​Men bestemt en mulighed og det bringer endnu en spiller der kan heade på banen. Så skal Jørgen bare ikke tage dødbolde, fordi så er fordelen væk.
            Tror bare at Jeppes evne til at læse spillet og positionere sig er så god, at han ikke ville blive overløbet. Det har jo i hvert fald været tilfældet i forsvaret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.
              Måske jeg var fraværende et øjeblik under aflytningen af podcasten, men hvem vil i så gøre til "chef" i forsvaret. Jeg er enig i at Tverskov godt kan gøre sig som 6er.


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Måske jeg var fraværende et øjeblik under aflytningen af podcasten, men hvem vil i så gøre til "chef" i forsvaret. Jeg er enig i at Tverskov godt kan gøre sig som 6er.

                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller

                nok ikke sådan han ser på det nu…

                personligt så jeg gerne at man hentede en reel skolet og bisset 6’er med overblik der kunne ligge og rydde op .. har afskrevet JJT og Tverskov kan godt men .. er vi ikke forbi “kan godt” …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller

                  nok ikke sådan han ser på det nu…

                  personligt så jeg gerne at man hentede en reel skolet og bisset 6’er med overblik der kunne ligge og rydde op .. har afskrevet JJT og Tverskov kan godt men .. er vi ikke forbi “kan godt” …
                  når jeg udtrykker mig som jeg gør er det ikke fordi jeg ikke tror JT kan gøre det godt nok .. tvært imod er jeg også sikker på han vil gøre det rigeligt godt. Jeg er bare mere bekymret over om han kommer til at mangle i cf hvor jeg vil være betænkelig ved st lade vores nye Mihail være makker med enten KL eller Østrøm fra første færd i klubben. Vestergård og Khemdee tror jeg er bag Østrøm i hierakiet på cf. og AJA er næppe tiltænkt meget spilletid i forårssæsonen

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    når jeg udtrykker mig som jeg gør er det ikke fordi jeg ikke tror JT kan gøre det godt nok .. tvært imod er jeg også sikker på han vil gøre det rigeligt godt. Jeg er bare mere bekymret over om han kommer til at mangle i cf hvor jeg vil være betænkelig ved st lade vores nye Mihail være makker med enten KL eller Østrøm fra første færd i klubben. Vestergård og Khemdee tror jeg er bag Østrøm i hierakiet på cf. og AJA er næppe tiltænkt meget spilletid i forårssæsonen
                    Jeg kan sagtens følge din bekymring. Jeg håber bare virkelig meget at Østrøm tager den ene plads i midterforsvaret nu og fint med mig hvis det bliver med Tverskov som makker indtil Mihajlo er klar til at tage hans plads og til den tid kan Tverskov rykkes frem på defensiv midtbane. Det ændrer dog ikke på at vi skal have en stærk 6’er ind nu. Og hvis vi skal være virkelig vilde så vil en klasse 9’er også være fantastisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Jeg kan sagtens følge din bekymring. Jeg håber bare virkelig meget at Østrøm tager den ene plads i midterforsvaret nu og fint med mig hvis det bliver med Tverskov som makker indtil Mihajlo er klar til at tage hans plads og til den tid kan Tverskov rykkes frem på defensiv midtbane. Det ændrer dog ikke på at vi skal have en stærk 6’er ind nu. Og hvis vi skal være virkelig vilde så vil en klasse 9’er også være fantastisk.
                      Det er bestemt også mit håb at Østrøm kan tage pladsen, og på sigt at vores nye mand viser sig at være en stærk ledertype, men han skal altså lige lande i klubben og finde ind i meget. Hvis JT skal op på 6er positionen synes jeg at KL er det naturlige valg. Jeg holder meget af KL og hans indebrændthed når han ikke har spillet fordi træneren har valgt anderledes, men han har haft en del skader og har vel ikke helt leveret det både klubben og han selv (og fans) havde håbet på.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        når jeg udtrykker mig som jeg gør er det ikke fordi jeg ikke tror JT kan gøre det godt nok .. tvært imod er jeg også sikker på han vil gøre det rigeligt godt. Jeg er bare mere bekymret over om han kommer til at mangle i cf hvor jeg vil være betænkelig ved st lade vores nye Mihail være makker med enten KL eller Østrøm fra første færd i klubben. Vestergård og Khemdee tror jeg er bag Østrøm i hierakiet på cf. og AJA er næppe tiltænkt meget spilletid i forårssæsonen
                        Sorry. Kan se at jeg fik citeret dig og ikke Stonebear #1410
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          https://fb.watch/aQGzYpKKLw/ The King is coming

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg tænker vi henter en spiller i Australien.

                            Ham her følger OB på Instagram.

                            https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

                            Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                              https://fb.watch/aQGzYpKKLw/ The King is coming
                              Det tror jeg er en super signing og også fra en højere hylde end ventet

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Umiddelbart meget tilfreds med de to vi har hentet. Det virker mere fornuftigt end den aften, hvor vi alle sad og ventede på Daniel Høegh og svaret var Okosun (som for i øvrigt er yderst sympatisk og gør alt hvad han kan).

                                I forhold til strategi og hvilke pladser vi som fans efterspørger, så giver det her så meget mere mening.

                                Vinduet er da bestemt ikke til et 12-tal i skrivende stund, det er den her 6er vi mangler, men klart bestået vindue. Jeg havde frygtet der ville komme mindre end 2 nye.

                                Comment

                                Working...
                                X