Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Hemme og Björn arbejder sammen om vinduet, og tramsferstrategien er jo blevet meldt meget klart ud: Akademi, Danmark, Skandinavien, Europa, resten af verden - i den rækkefølge.
    Jeg kommer sådan til at tænke på. Hvis man kigger på akademiet først. Hvordan sikrer man sig så at man ikke stirrer sig blind på strategien om unge spillere? Altså at man sikrer den fornødne kvalitet i startopstillingen og ikke bare tager en ung knøs ind fordi han lige passer ind - han skal jo stadig have et højt nok niveau?

    Comment


      Jeg tænker vi henter en spiller i Australien.

      Ham her følger OB på Instagram.

      https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

      Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.
      Last edited by Faurskov; 27-01-2022, 10:50.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Jeg tænker vi henter en spiller i Australien.

        Ham her følger OB på Instagram.

        https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

        Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.
        Lille detalje er han har spillet samtlige kampe for Sydney, men lige deres seneste kamp d. 25 udeladt fra truppen.
        Jeg korrigerer lige mig selv. Han er ved at spille kamp for deres landshold mod Vietnam. Fine stats.
        Last edited by Johnbonny; 27-01-2022, 11:06.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Jeg tænker vi henter en spiller i Australien.

          Ham her følger OB på Instagram.

          https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

          Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.
          Vildt hvis det lykkes at hente en 21 årig australsk landholdsspiller gratis, når hans kontrakt udløber om et halvt år ..
          Last edited by Justesen; 27-01-2022, 11:16.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Jeg tænker vi henter en spiller i Australien.

            Ham her følger OB på Instagram.

            https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

            Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.
            Kan man se hvornår han begyndte på det?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Jeg tænker vi henter en spiller i Australien.

              Ham her følger OB på Instagram.

              https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

              Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.
              Alle venstrebacks med kvali er velkomne

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                Vildt hvis det lykkes at hente en 21 australsk landholdsspiller gratis, når hans kontrakt udløber om et halvt år ..
                Mon ikke der er en lille transfersum inkluderet.
                Medmindre han først kommer til sommer selvfølgelig.

                Comment


                  Her er, hvad Sydney FC selv skriver om Joel King på deres hjemmeside.

                  "King made his debut for Sydney FC in 2018/19 season after progressing through the club’s Academy. In the 2019/20 season, he played in 25 of Sydney FC’s 26 regular season matches and performed admirably. He was ever present this past 2020/21 season and picked up the A-League Young Player Of The Year Award. At such a young age, he already boasts two Championships and one Premiership trophy to his name."

                  Lyder til at være en spiller med massere af potentiale, som allerede kan bidrage.
                  Hvis handlen går igennem, så bliver det spændende, hvem der vinder pladsen om venstrebacken.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg tænker vi henter en spiller i Australien.

                    Ham her følger OB på Instagram.

                    https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

                    Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.
                    Det er lidt sjovt at grave ned i professionelle spillere, der følger OB på instagram.

                    Ham her følger os også.

                    https://www.transfermarkt.co.uk/niko...spieler/391926

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                      Vildt hvis det lykkes at hente en 21 årig australsk landholdsspiller gratis, når hans kontrakt udløber om et halvt år ..
                      Passer vel også meget med det som Martin Davidsen sagde omkring, at det ikke var noget som OB plejer at hente.

                      Comment


                        En australier og en serber det er vel noget ob ikk plejer at hente :) der kunne osse passe med det der blev sagt i bts transfervindue med at ob allerede havde skrevet med 2 spiller

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                          Det er lidt sjovt at grave ned i professionelle spillere, der følger OB på instagram.

                          Ham her følger os også.

                          https://www.transfermarkt.co.uk/niko...spieler/391926
                          Australieren giver god mening - omend det må betyde en udlejning af Brems. Serberen giver til gengæld ikke mening, hvis man udlejer Opondo og samtidig vil køre Brems i stilling.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Jeg kommer sådan til at tænke på. Hvis man kigger på akademiet først. Hvordan sikrer man sig så at man ikke stirrer sig blind på strategien om unge spillere? Altså at man sikrer den fornødne kvalitet i startopstillingen og ikke bare tager en ung knøs ind fordi han lige passer ind - han skal jo stadig have et højt nok niveau?
                            Strategien er mere end bare unge spillere. Vi skal også i top 6 hvert år, og spille med i Europa en gang i mellem. Vi kommer ikke i top 6, og kommer heller ikke i Europa, og udvikler ingen spillere, der kan sælges ved bare at forfremme hele u-17 holdet til Superligaen. Træneren skal stadig stille med det bedste hold. De unge skal på banen, når de er gode nok, men ikke et minut før. Hvis de unge talenter er dårligere end Kløve, så vil det vel stadig vil Kløve, der kommer ind først.
                            Når de siger, at de kigger på akademiet først, så tror jeg mere, det handler om, at man vurderer, hvad man har af talenter. Og hvis man så vurderer, at man har et talent, der vil være klar om halvandet år, så køber man ikke en 26-årig udefra, som man giver en 4-årig kontrakt. Han vil jo så bremse udviklingen for talentet, der er på vej. Så vil man nøjes med at give ham en kontrakt på 2 år. Er der ingen lovende talenter, så kan det stadig godt give god mening at købe den 26-årige på den lange kontrakt.
                            En del af strategien går ud på, at få samme spillestil på Superligaholdet og akademiet. Det tror jeg kommer til at betyde, at vores unge spillere kommer til at slå igennem tidligere, da de kender konceptet, og dermed bliver de også større potentielle salgsobjekter.
                            Tidligere (før strategi) skiftede Superligaholdet spillestil alt efter, hvem der lige var træner. Så når de unge var klar, skulle de først lige lære ny spillestil, og slog derfor først igennem i en senere alder, eller kontrakten blev ophævet, da de ikke passede ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Jeg kommer sådan til at tænke på. Hvis man kigger på akademiet først. Hvordan sikrer man sig så at man ikke stirrer sig blind på strategien om unge spillere? Altså at man sikrer den fornødne kvalitet i startopstillingen og ikke bare tager en ung knøs ind fordi han lige passer ind - han skal jo stadig have et højt nok niveau?
                              Altså ideen, som BW har udtrykt den, er vel netop at man kigger på akademiet for at se, om der er en spiller, der er god nok/kan blive god nok. Hvis ikke der er det, kigger man mod resten af landet, Skandinavien, osv… Med andre ord, man prioriterer akademiet, men kun hvis det kan bringe den fornødne kvalitet til startopstillingen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Australieren giver god mening - omend det må betyde en udlejning af Brems. Serberen giver til gengæld ikke mening, hvis man udlejer Opondo og samtidig vil køre Brems i stilling.
                                Enig - det skulle da kun være hvis Sabbi er på vej videre. Breum gør sig vel også primært på venstrekanten, hvorimod den serbiske spiller står registreret som højrefløj.

                                Comment

                                Working...
                                X