Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Sander siger alt det rigtige. Men jeg synes der er en undertone af, at han ikke rigtig selv tror på den.

    Og jeg tror ærligt talt også han vil blive vurderet til at skulle videre. Om det så bliver leje her til vinter, eller et lille salg til sommer.

    Men jeg kunne virkelig godt unde ham at få chancen i nogle kampe. F.eks. ved salg af Sabbi. Tror han kunne gøre det godt og måske ligefrem gøre noget ved kadrii også. Det er set før.
    Endnu en leje mere gør det ja til en "same procedure as last year". Så enten AA kan bruge ham og bygge ham ind i systemet eller vi skulle sælge. Kan god forstå at Sander måske hellere vil videre. Det var ikke den bedste forløb for han i OB og han var nu meget succesfuld i Odds, så...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Endnu en leje mere gør det ja til en "same procedure as last year". Så enten AA kan bruge ham og bygge ham ind i systemet eller vi skulle sælge. Kan god forstå at Sander måske hellere vil videre. Det var ikke den bedste forløb for han i OB og han var nu meget succesfuld i Odds, så...
      Odds har været ude i åbent frieri til OB og Sander, at man ikke har slået til endnu må betyde at AA forventer at bruge ham

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Endnu en leje mere gør det ja til en "same procedure as last year". Så enten AA kan bruge ham og bygge ham ind i systemet eller vi skulle sælge. Kan god forstå at Sander måske hellere vil videre. Det var ikke den bedste forløb for han i OB og han var nu meget succesfuld i Odds, så...
        Tja, hvis et salg er muligt. Synes ikke det virker som om klubberne står i kø for at betale.
        Men ellers må man finde en god aftale om at ophæve.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Tja, hvis et salg er muligt. Synes ikke det virker som om klubberne står i kø for at betale.
          Men ellers må man finde en god aftale om at ophæve.
          OB har ageret meget mærkeligt med Sander, jeg kan simpelthen ikke huske noget lignende. Flere klubber har budt på ham, også selv da det gik dårligst og nu står Odds i et åbent frieri og man vælger ikke at slå til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            OB har ageret meget mærkeligt med Sander, jeg kan simpelthen ikke huske noget lignende. Flere klubber har budt på ham, også selv da det gik dårligst og nu står Odds i et åbent frieri og man vælger ikke at slå til.
            De må jo have en klar idé om at skulle tjene penge på ham. Der er jo tendenser til OB ikke bare sælger for enhver pris længere. Vi så det med OC, hvor det tyder på at have givet bonus at trække den lidt. Sander står måske også lidt varmere i markedet nu, hvor det lyder til han har haft en ganske succesrig udlejning, hvorimod den forrige var lidt mere lala.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              De må jo have en klar idé om at skulle tjene penge på ham. Der er jo tendenser til OB ikke bare sælger for enhver pris længere. Vi så det med OC, hvor det tyder på at have givet bonus at trække den lidt. Sander står måske også lidt varmere i markedet nu, hvor det lyder til han har haft en ganske succesrig udlejning, hvorimod den forrige var lidt mere lala.
              Det er jeg på ingen måde uenig i, og OB er vel også nærmest til kender til interessen for ham, og fra hvem. Hbis Odds har budt 1,5 mill. for Sander og en anden klub ikke har afslået f.eks. 3 mill. ville det da også være tankeløst at sælge til Odds .. med mindre selvf. at Sander selv har udtryk at han kun vil sælges til Odds

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Når vi står med en angriber der scorer 10 mål på en sæson, så skal OB da ikke sælge for et par millioner, og slet ikke bare for at gøre Sander og Odds en tjeneste

                Omvendt er det selvfølgelig OB som skal være med til at finde en bedre køber, så han ikke ender med at gå transferfrit som Falk, Grytebust mv

                Comment


                  Det kan jo også være at man vælger at beholde ham.

                  Kan være Alm godt vil kunne bruge ham i sit system.
                  Ydermere ved vi ikke hvor slemt det er med Bashkim, om Lieder er tæt på et salg, hvor langt er Hylle fra at være klar.

                  Og personligt vil jeg hellere have Sander på Venstre kant end f.eks. Kløve, Opondo eller Okosun.
                  Breum skal selvfølgelig også have sin tid, men tror også SS vil kunne tilbyde en del til holdet.

                  Comment


                    Hænger måske også sammen med at man kan sælge Sander efter vinduet så man ikke risikerer pludselig at stå uden nogen fordi der kommer et bud på en anden som man ikke kan sige nej til. Ved at holde på ham kan man se resten af vinduet an...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      https://www.transfermarkt.com/gustav...spieler/180767

                      Ikke at man mangler mere med Jebali og Breum men for bare et par måneder siden ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Er vi mon interesserede i ham

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ere-fcm-talent

                        https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/352067
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://www.transfermarkt.com/gustav...spieler/180767

                          Ikke at man mangler mere med Jebali og Breum men for bare et par måneder siden ..
                          Det tror jeg ikke. Måske hvis jebali ryger efter afcon.

                          Comment


                            Den der kunne jeg godt se os være en af bejlerne til. Profilen passr jo umiddelbart med alder, sted, placering på banen og tilgængelighed

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Den der kunne jeg godt se os være en af bejlerne til. Profilen passr jo umiddelbart med alder, sted, placering på banen og tilgængelighed
                              Helt sikkert, men vi kender ikke meget til øvrige ting som fart osv. Han er en forholdsvis høj makker på 192 cm og det er jo en kvalitet i sig selv.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Det tror jeg ikke. Måske hvis jebali ryger efter afcon.
                                Tvivler da på at hans deltagelse gør at han bliver solgt

                                Comment

                                Working...
                                X