Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
    Frækt at lige tease lidt
    Hvor teases der henne? Kan ikke umiddelbart se noget nogen steder.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Noget bliver officielt i dag
      5-årig forlængelse til Alexander Juel

      Comment


        Søren Krogh ny assistent. https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soeren...ttraener-i-ob/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

          Hvor teases der henne? Kan ikke umiddelbart se noget nogen steder.
          Der kom en meddelelse via. OB appen, eller rettere en lille notifikation 10 minutter før det blev officielt

          Comment


            Nå, det blev i hvert fald ikke Bonke Innocent fra Malmö der skulle forstærke os denne vinter. Han er netop skiftet til fransk Lorient FC.

            18 dage inde i vinduet, og der er hverken sket noget ind eller ud. Jeg havde ellers forventet noget aktitivtet med den nye Alm/Wesström konstellation, men det kan jo være vi bare er nederst i fødekæden og må vente til allersidst med at se, hvad der dumper ned i turbanen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Nå, det blev i hvert fald ikke Bonke Innocent fra Malmö der skulle forstærke os denne vinter. Han er netop skiftet til fransk Lorient FC.

              18 dage inde i vinduet, og der er hverken sket noget ind eller ud. Jeg havde ellers forventet noget aktitivtet med den nye Alm/Wesström konstellation, men det kan jo være vi bare er nederst i fødekæden og må vente til allersidst med at se, hvad der dumper ned i turbanen.
              Tror det kommer til at gå stærkt de sidste 8-10 dage. Føler mig overbevist om at der arbejdes på mange ting både ind og ud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Nå, det blev i hvert fald ikke Bonke Innocent fra Malmö der skulle forstærke os denne vinter. Han er netop skiftet til fransk Lorient FC.

                18 dage inde i vinduet, og der er hverken sket noget ind eller ud. Jeg havde ellers forventet noget aktitivtet med den nye Alm/Wesström konstellation, men det kan jo være vi bare er nederst i fødekæden og må vente til allersidst med at se, hvad der dumper ned i turbanen.
                øv .. måske også en anelse for optimistisk, men det var da et dejligt håb

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kke-forlaenge/

                  Dette ligner en klassisk OB-signing i mine øjne

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kke-forlaenge/

                    Dette ligner en klassisk OB-signing i mine øjne
                    Ja det vil jeg give dig ret i. Dog lidt yngre end de "plejer" at være.

                    Men hvis man skal følge ny strategi (og jeg siger hvis), så er han vel mere et skridt til siden, i forhold til Kasper, end en reel forstærkning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Ja det vil jeg give dig ret i. Dog lidt yngre end de "plejer" at være.

                      Men hvis man skal følge ny strategi (og jeg siger hvis), så er han vel mere et skridt til siden, i forhold til Kasper, end en reel forstærkning.
                      I mine øjne er Gartenmann klart en forstærkning af vores nuværende trup og et skridt op ift. Kasper. Kasper Larsen og AJA er i mine øjne blandt de spillere der har stået svagest i denne sæson ift. det man kunne forvente ud fra deres rolle i truppen. Desværre.

                      Gartenmann har, som jeg ser det, været SE's mest stabile og på mange måder vigtigste spiller de sidste par sæsoner (medmindre jeg glemmer nogen). Isoleret set ikke dårligt. Kunne sagtens se hold som AGF, Randers og AaB have interesse.

                      24 år er jo en god fodboldalder. Hvis man går efter ham siger det måske også noget om hvordan man ser de unge midterforsvarere vi har i truppen nu. En alder hvor man forventer en længere kontrakt og fast spillestid.
                      Last edited by Agbre; 18-01-2022, 14:59.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kke-forlaenge/

                        Dette ligner en klassisk OB-signing i mine øjne
                        Det er da oplagt og heller ikke noget jeg vil være ked af umiddelbart. Gartenmann er fin på fødderne, har god fart og har været en klar profil på Sønderjyskes hold igennem længere tid. Jeg er overbevist om at han vil slå KL og de øvrige makkere til Tverskov af med det samme. Han størrelse som midtstopper gør at han godt kan få problemer med at få kontrakt hos nævneværdige klubber udenfor Danmark, så jeg synes man burde forfølge en spiller som ham, der også er perspektiver i mhp. videresalg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kke-forlaenge/

                          Dette ligner en klassisk OB-signing i mine øjne
                          Køb! Ham har jeg altid ønsket mig til OB. Syntes bestemt det er en spændende spiller. Altid pisse træls at spille imod. Klart bedre end alle i forsvaret minus, Tverskov. Ville være en fin bredde handel.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kke-forlaenge/

                            Dette ligner en klassisk OB-signing i mine øjne
                            Jaeh, synes Gartenmann lige er et niveau højere end lignende type signings vi har lavet i Sønderjyske/Horsens-segmentet før. Jeg er desværre også bange for, at han jagter et skifte til udlandet eller noget Brøndby/AGF-agtigt, hvilket er ærgerligt da han kunne være en rigtigt fin signing for os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jaeh, synes Gartenmann lige er et niveau højere end lignende type signings vi har lavet i Sønderjyske/Horsens-segmentet før. Jeg er desværre også bange for, at han jagter et skifte til udlandet eller noget Brøndby/AGF-agtigt, hvilket er ærgerligt da han kunne være en rigtigt fin signing for os.
                              Mener at have læst han gerne vil til udlandet. Men det har man jo set før ikke holde stik. Han kan dog nok få tilbud fra f.eks. hollandske klubber eller andre på det niveau, kan man forestille sig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jaeh, synes Gartenmann lige er et niveau højere end lignende type signings vi har lavet i Sønderjyske/Horsens-segmentet før. Jeg er desværre også bange for, at han jagter et skifte til udlandet eller noget Brøndby/AGF-agtigt, hvilket er ærgerligt da han kunne være en rigtigt fin signing for os.
                                Er lidt lunken. Han har ikke haft den bedste sæson i år. Er bange for endnu et KEP køb, hvor standarden kun falder.

                                Comment

                                Working...
                                X