Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Ka' ha' noe'?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Nu er det måske kun mig der syntes det.
Men jeg mindes nu ikke at JS var så slem da OL var i klubben og han blev presset til hver eneste træning.
Jeg tror at ulempen ved vores venstre back nu er at der ikke er nogen konkurrence, og så mister man altså lige de sidste 10 % af skarheden også i kampe.
Det er faktisk et problem vi har på flere positioner.
Det er det samme på midtbanen, ligemeget hvor dårlig JJT har været i perioder starten han inde i kampen efter alligevel fordi Kløve er så meget dårligere.
Vi skulle have 22 gode spillere dvs. to til hver plads, hvor der var decideret konkurrence om pladsen, for så yder man altid 100 % og så vil niveauet være bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNu er det måske kun mig der syntes det.
Men jeg mindes nu ikke at JS var så slem da OL var i klubben og han blev presset til hver eneste træning.
Jeg tror at ulempen ved vores venstre back nu er at der ikke er nogen konkurrence, og så mister man altså lige de sidste 10 % af skarheden også i kampe.
Det er det samme på midtbanen, ligemeget hvor dårlig JJT har været i perioder starten han inde i kampen efter alligevel fordi Kløve er så meget dårligere.
Vi skulle have 22 gode spillere dvs. to til hver plads, hvor der var decideret konkurrence om pladsen, for så yder man altid 100 % og så vil niveauet være bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Enig - Niveauet mellem Brems og Skjelvik er for stort. Jeg minder der var en af de kloge hoveder i SFÅ der foreslog at man skulle kigge på en venstre back fra hhv. Georgien, Holland og Nigeria. - Also, hvis du ser det her Ole Nielsen, PM mig.
Siger ikke de var dårlige, men blev en smule sulten af de retter der blev nævnt :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNu er det måske kun mig der syntes det.
Vi skulle have 22 gode spillere dvs. to til hver plads, hvor der var decideret konkurrence om pladsen, for så yder man altid 100 % og så vil niveauet være bedre."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Var eftertragtet herinde for halvandet år siden …
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-om-ophaevelse
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVar eftertragtet herinde for halvandet år siden …
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-om-ophaevelse
Comment
Comment